Elisamus

Vores børns første jul

6 indlæg i dette emne

Hej tøser

Nu nærmer julen sig og hvad gør i mht julegaver, adventsgaver/kalendergaver hvad gør i?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Adventsgaver osv. får han ikke. Storesøster på 3 år får adventsgaver og startede på det sidste år.

Måske får en lille symbolsk julegave, men det har vi ik helt besluttet endnu.

Jeg går (desværre faktisk!) ikke så meget op i jul og gaver til de små i den alder, synes jeg, er lidt overvurderet. De får så meget, når de udviklingsmæssigt er klar til det.

Familien har spurgt efter ønsker, så gaver skal der nok være :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min svigermor har lavet en pakke kalender til Lea, så den får hun (frygter virkelig mængden af bras i den) og så har vi købt adventsgaver (eller en en pletbog hver advent som kostede 10 kr)

I julegave har vi købt en pakke med pixibøger og en stor pakke duplo til hende :-) hun har en mindre duplo pakke og det er stor succes. :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt adventsgaver til ca 100 kr pr stk og så får hun boobels elefant i julegave, hun har den kylling og er glad for den og hun prøver at rejse sig op af alt men mange af vores møbler er for høje så tror hun bliver glad for elefaten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg regner med at han skal have Georg Jensens juleuro fra i år :) han får alligevel sikkert rigeligt med julegaver fra familien, som han kan lege med, så for mig er gaven fra os mest symbolsk..

Han er for lille til det helt store gaveræs, så advents-/pakkekalender får han ikke af os.

Har desværre måtte konstatere, at mandens forældre og mormor har kreeret en pakkekalender til ham. Frygter det virkelig (for vores pakker i pakkekalenderen plejer at være noget bras).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Julegave ved jeg ikke endnu... Tænker faktisk Georg Jensen uro som Emile, måske noget andet også...

Og så fordi jeg er sådan en julefreak laver jeg en lille smule advent gaver til Freya men også til manden. :) ikke noget særligt til Freya, det er jo mere for min skyld end for hendes... Hun får noget juletøj til de første par søndage og så måske nogle små legesager de to andre. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER