Little Miss

Termo gummistøvler - hjælp

14 indlæg i dette emne

Vi er blevet anbefalet at købe et par termo gummistøvler til CE til børnehaven.

 

Han har i øjeblikket sine dejlig varme Ecco vinterstøvler på men hver dag kommer han hjem med støvler som er fuldstændig dækket af mudder. 

 

Nå men hvilke vil i anbefale og hvor kan jeg købe dem (helst i butik da han er rimelig smal om fødderne så skal prøve dem)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Aron har vidst ret normale fødder, men vi har været rigtig glade for Skofus sidste år, og i år har vi Move by Melton.

Det du skal være opmærksom på er rigtig meget vægten, så find en skobutik som har forskellige mærker. Fx er Trigger meget tunge, har jeg fået at vide.

Og ellers er der jo valg ift naturfyld eller ej osv.

Som sagt, vi er glade for Skofus eller Melton, og har ellers ofte brugt Bilka, men deres lette model er så udsolgt resten af vinteren mange steder... Og den tunge vejer sindssygt meget!

Skofus er det skoringen?

Ved du hvor man kan købe Melton?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps.

Jeg tror BabySam har dem... Jeg købte dem på nettet, og så ville jeg sende tilbage hvis de ikke passede (stylepit.dk de havde dem til næsten 100 kr mindre end alle andre)

Super tak, må ind og lure :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis vintergummistoevler, saa proev evt. Bisgaards paa ham. De er smallere end Bundgaards, som vi er glade for. Jeg ville ellers gerne have haft Bisgaards, for der er uld indeni :) 

Du skal nok have en uldsaal i(naturebaby har nogle laekre i presset uld) af hensyn til varmen.

 

Ellers er det termostoevler, som er tungere og mere klodsede, men varmere, heraf "termo".... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger Aigle både i gummistøvler og forede gummistøvler. Min søn har smalle fødder og lav vrist. Det er indtil videre de eneste, der har kunnet passe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger Aigle både i gummistøvler og forede gummistøvler. Min søn har smalle fødder og lav vrist. Det er indtil videre de eneste, der har kunnet passe :)

 

 

Vi havde Aigle og selvom Noah dengang havde en smal fod, saa var de godt nok smalle op om.... Der kunne ikke lige gaa en buks ned i...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De er smalle i lægen, men kan nu godt få bukser ned i. Har også en lille fis af en dreng. Og så er det temmelig vigtigt at støvlen passer om foden.

Man må prøve sig frem med hvad der passer foden!

Er egenligt slet ikke tilhænger af gummistøvler, men de er praktiske. Bruger også selv Aigle og elsker dem. De er f.eks. meget bedre at gå i end f.eks. Hunter.

Vi havde Aigle og selvom Noah dengang havde en smal fod, saa var de godt nok smalle op om.... Der kunne ikke lige gaa en buks ned i...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik det råd at købe forede gummistøvler fremfor termostøvler som kan være meget varme. Jeg har købt fra Bundgaard med uldfor.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har købt termostøvler i Kvickly igen i går. De er dejligt lette men med en god tyk sål :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De er smalle i lægen, men kan nu godt få bukser ned i. Har også en lille fis af en dreng. Og så er det temmelig vigtigt at støvlen passer om foden.

Man må prøve sig frem med hvad der passer foden!

Er egenligt slet ikke tilhænger af gummistøvler, men de er praktiske. Bruger også selv Aigle og elsker dem. De er f.eks. meget bedre at gå i end f.eks. Hunter.

 

 

Gummistoevler er bare praktiske i hvaadt vejr ;) Men helt enig, de sidder jo knap saa godt som sko og de skal helst passe. Jeg blev bare saa overrasket over, hvor gode Bundgaard var til Noahs fod :) 

 

Jeg fik det råd at købe forede gummistøvler fremfor termostøvler som kan være meget varme. Jeg har købt fra Bundgaard med uldfor.

 

Jeg tror, det er en god ide, men i Danmark kan de maaske godt betale sig med termo i saadan en raeddi kold dansk vinter... anyway, nu har vi ogsaa koebt Bundgaard :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er i goe :) Må lure lidtmere imorgen når maven har det bedre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøv at tjek gummistøvler lavet af Neopren.

De er ligeså varme som termostøvler, men meget mere lette og smidig. De bedste støvler vi har haft.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har nogle fra Viking til Filippa. De kan snøres lidt ind for oven. De skulle være lidt smalle i str.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige bestilt fra Bisgaard i dag..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER