Mackie89

Frysning af sutteflaske?

11 indlæg i dette emne

Hej kloge kvinder

Nu har jeg i to døgn malket ud i hånden til at lave en flaske til min datter. Min kære mand har nu smidt sutteflaske inkl. Selve sutten barnet sutter på samt låg i fryseren.

Jeg er dog i tvivl om man må smide hele molevitten i fryseren? Kan selve suttefunktionen holde til det? Og kan det skade? Jeg kan ikke læse mig frem til det på pakken, og havde en oprindelig plan om, at smide min mælk over i en normal beholder som kan fryses, men min mand kom mig i forkøbet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Den skal nok holde til det en enkelt gang, så længe flasken ikke er propfyldt og "vokser" op i suttehovedet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den skal nok holde til det en enkelt gang, så længe flasken ikke er propfyldt og "vokser" op i suttehovedet :)

Det tænker jeg også.. Jeg tror heller ikke du er i tvivl hvis sutten er i stykker - prøv og trække i den når den er tøet op. Hvis den virker mør, er det ud med den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Giv den et godt eftersyn for revner og sprækker, når den tør op. Ellers tror jeg den burde være helt fin

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for sparing, piger. 

Sutteflasken klarede den :-)

Men hvad fryser I mælk ned i? Jeg vil prøve at "spare" lidt mælk op som skal fryses, og jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal opbevare den i. Bare en almindelig beholder? og så hælde det på flaske når det er optøret? :-S

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for sparing, piger.

Sutteflasken klarede den :-)

Men hvad fryser I mælk ned i? Jeg vil prøve at "spare" lidt mælk op som skal fryses, og jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal opbevare den i. Bare en almindelig beholder? og så hælde det på flaske når det er optøret? :-S

Jeg hældte det på opbevarings bøtter fra Åbent. De var med skruelåg og helt tætte.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hældte det på opbevarings bøtter fra Åbent. De var med skruelåg og helt tætte.

Det mærke kender jeg ikke lige, men ja det er jo nok også sådan noget jeg ender med - en slags bøtte.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det mærke kender jeg ikke lige, men ja det er jo nok også sådan noget jeg ender med - en slags bøtte.

Der findes også 1000 slags. Jeg valgte disse fordi de kunnenskrues direkte fast på min pumpe. Og så var de også geniale fordinhabde skruelåg og dermed ikke gik op i tasken hvis man skulle have enten mælk eller mad med ud.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det mærke kender jeg ikke lige, men ja det er jo nok også sådan noget jeg ender med - en slags bøtte.

Der skal nok også stå Avent ;) Måske du kender det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der skal nok også stå Avent ;) Måske du kender det?

Ja det var avent (hurra for auto correct)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det var avent (hurra for auto correct)

Haha så er jeg med igen ;-) tak for råd.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER