Barbamama

Sort/mørkegrå body + strømpebuks,

38 indlæg i dette emne

Hvor søren finder jeg noget pænt af det - helst i en netbutik?

Jeg har prøvet nameit, h&m, Salling, Kidsworld, Babyfryd...

Det skal helst være helt plain uden noget men sølvdetaljer er måske ikke helt forbudt. Det må ikke være med stolpelukning og skal i det hele taget gå pænt sammen med en kjole/nederdel. Og så i str 68/74.

Hilfe?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Føtex har i hvert fald enkeltfarvede strømpstrømpebukser i sort og grå.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for bud :) Må se, om jeg kan nå i de butikker, jeg kan ikke finde body på hjemmesiderne :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du tjekket papfar? De plejer at have ensfarvede bodyer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en sort body fra Smallstuff. Noget rib. Jeg kan godt tjekke str, den har aldrig vaeret brugt. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har lige stoppet Markus i en sort body fra h&m mærkeligt at de ikke har det.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej ok, jeg er åbenbart pænt dårlig til at kigge efter :blush - sikke mange I kan finde, ikke mindst på Kidsworld hvor jeg ellers havde været :blush

Den nederste, du linker til, Fru SP, er helt perfekt :loveshower Så er det bare med at finde strømpebukser, der passer til :chin: Small rags laver leggins men jeg ved ikke, om jeg synes det duer. :chin: Kan sorte strømpebukser mon bruges til? :chin:

Det er til "efter kirke" tøj til Tulle, hvor jeg har bestilt et lyserødt tylskørt. Jeg tænkte at med mørk body og strømpebuks så blev det festligt (og ikke ballerina agtigt) og så var skørtet nemmere at få af en en stor kjole, når hun fx skal i voksi...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige stoppet Markus i en sort body fra h&m mærkeligt at de ikke har det.. :)

Jeg undrede mig også - ekspedienten sagde, at det havde de ikke og jeg ville heller ikke finde det i andre h&m :huh De har ellers på nettet men ikke i hendes størrelse og jeg ved heller ikke, om jeg tør bestille fra h og m når det skal bruges om en uge :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en sort body fra Smallstuff. Noget rib. Jeg kan godt tjekke str, den har aldrig vaeret brugt.

Det er sødt af dig. Men jeg vil helst have uden rib og transport fra Italien kan måske også give et tidsmæssigt problem :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Har du tjekket papfar? De plejer at have ensfarvede bodyer.

Ja de har da sørme både grå og sorte bodyer :super

Men jeg er vist faldet for den fra small rags :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er godt nok også fin!!!

Jeg tror faktisk at Bilka har strømpebukser i den farve :chin: ikke de der super billige nogen men til 50 kr eller sådan noget... Jeg mindes at det er den farve jeg købte til Maja har sidst :chin:

Det lyder godt, der kunne vi måske godt nå at komme ud :super

Og ja den er da mega fin den body :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så jeg forestiller mig det sådan her:

2PumRqw.jpg

+ strømpebukser.

Med en idé om, at hårbånd og nederdel er nemt at vippe af og så kan hun bare være en bette ninja i mørk body og strømpebuks.

Hvad tænker I? :unsure (her kommer min pigetøjs-usikkerhed på banen. Det var sgu nemmere med Mar! En heldragt med suit-print og vupti vupti :lol)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Er det i øvrigt nogen, der kan sige mig, hvordan small rags er i størrelsen? Tulle er jo 4 mdr, hvilket taler for 68, men hun er begyndt at komme i 74 i nogle få ting :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Freds World er egentlig super, jeg gider bare ikke den grønne frø oppe i halsen :badgirl

Den kan vidst klippes af ;) Ej jeg synes også den er træls, W eeeeelsker den frø til gengæld - så skal vi synge den der frø sang :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror nr. 2 er bedst, med nr. 3 på 2. pladsen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved ikke om Bilka har så små str. Sidst jeg kiggede i Herning havde de kun fra str 86/1 år og op ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den kan vidst klippes af ;) Ej jeg synes også den er træls, W eeeeelsker den frø til gengæld - så skal vi synge den der frø sang :D

Haha jamen i hverdagen ville det også være fint :D Men ikke når man skal være lyserød prinsesse til fest :badgirl :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved ikke om Bilka har så små str. Sidst jeg kiggede i Herning havde de kun fra str 86/1 år og op ;)

Arh! Så prøver jeg nok nettet først. Er alligevel også ved at være fint erfaren i at sende retur :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Albert har en smallrags dragt i 74, og den passer ham fint.. De er vist lidt smalle i det, men ret normale i længden. A var 72,5 cm sidst han blev målt for 2-3 uger siden og kan stadig fint passe den..

Jeg ville nok købe begge str, for en sikkerhedsskyld :kiss og hvis det er 74 der passer, så sende 68 tilbage og ellers bruge dem begge. Det er ret lækkert tøj ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror nr. 2 er bedst, med nr. 3 på 2. pladsen :)

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER