Frk. Borg

Mme og prutter

5 indlæg i dette emne

Hej alle i søde damer.

Jeg er ikke så aktiv herinde, men jeg læser utroligt meget!

Min datter er begyndt at blive suppleret op med mme. Hun har været det i en uge nu. For det meste ammer jeg og så forsøger jeg ved enkelte måltid at give hende en hel flaske. Så hun enten får et helt måltid hos mig eller på flaske. Af og til hvis jeg synes hun har suttet for længe eller for ofte hos mig får hun lidt ekstra på flaske også.

Vi startede med Nan 1 på brikker da hun havde fået det på sygehuset også, men lørdag aften havde hun 4 timers lang skrigetur, og det CSR tydeligt st det var den lille mave der genetede. Søndag eftermiddag skiftede vi så til Nan Sensilac, hun har siden fortsat pruttet meget (som hun har gjort hele sit liv) men på nogle tidspunkter af døgnet er hun mere generet af dem end ellers og bliver rigtig ked af det. Nu er mit spørgsmål så om vi skal skifte mme igen eller om det skal have lidt længere chance? Eller om det bare er helt normalt med prutter der gør ondt i løbet af dage ?

Sammenlagt er det under 1 time hun er ked af det.

Hun er 8 uger på mandag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Måske biogaia kunne tage noget af luften?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske biogaia kunne tage noget af luften?

Ja det er nok det vi skal prøve, jeg ved bare ikke om hun kan få for mange mælkesyre bakterier når hun både får lactocare d-dråber og Nan Sensilac?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ellers vil jeg slå et slag for fennikel the med lidt sukker i. Det har givet ro til begge vores børn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev anbefalet Mylicon dråber af en læge på børnemodtagelsen da vi var indlagt med Markus da han var 2 1/2 uge gammel...

De skulle angiveligt hjælpe på luft i maven :)

Fik dem aldrig købt, da lactocare ser ud til at virker her :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER