Camillat

Bukser til slaaaaank dreng!

47 indlæg i dette emne

Ihh, vi har jo arvet en masse laekkert toej, som dels er rigtig fint og dels ogsaa er BH-egnet, saa det er lidt surt, at mere end halvdelen af bukserne er gode i laengden, men Noah lillebittenumse og slanke livvidde i kombi, goer at de falder ned!  :numse

 

Mange af vores bukser er med enten snoerrer eller med elastik til at regulere. Men nu er det ikke alle(laes M og BH), der formaar at binde de her joggingbukser stramt nok og helt aerligt, saa kan det jo heller ikke passe, at man skal stramme til for at holde paa et par bukser. De fleste af dem med elastik skal spaendes saa meget ind, at der er en masse taet stof i kanten og det synes jeg maa vaere ubehageligt. Plus det, at bukserne poser og nogle gange ligner han en med en stor ble indenunder. og han har altsaa bare den mindste nummer der indeni :blush

 

Noah kan jo umuligt vaere den eneste dreng med lillebitte numse og meget lille livvidde! Hvad er der med de producenter og drengebukser?  :chin:

 

Jeg har nu proevet at bestille fra Krymmel.dk. Jeg har laest, at de skulle sidde til paa de slanke. Jeg har ogsaa haft Petit Bateau til ham, som sad paent til(men koster jo for pokker mere end mine bukser!). Det samme med nogle designerbukser, jeg fik til spotpris som kollektionsproeve. Dem kan jeg umuligt koebe mange af og han slider tilmed gerne hul paa hoejre knae - saadan ret konsekvent, men det ser indtil videre mere positivt ud i aar med de lange

bukser. Danefae sidder som regel ogsaa godt, men der er det udelukkende fordi de kan spaendes godt ind og det skaber en slags poelse i livet. Joha sidder fint til, men det er jo ogsaa tynde jogginglike... Jeg har haft held med 1 eneste par H&M, som jeg ikke har genfundet med samme form. 

 

Vi kan godt lide floejsbukser, velour og bloede bukser, og saa bloede jeans. Ikke for tynde, for han slider som sagt nemt hul.... 

 

Hvad siger panelet? Hvor finder jeg gode,bloede bukser/jogging/jeans, der 1) kan holde til noget 2) passer til mega slank dreng 3) ikke koster en bondegaard?  :help

 

:balloons

 

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har snart opgivet samme!

Og selvom jeg er SÅ træt af det, så går W nu mest i joggingbukser, disse fra h&m: http://m.hm.com/dk/product/83904?article=83904-A

De falder ikke ned. Vi binder dem ikke engang. Men W har jo så stadig ble og jeg frygter at problemet vokser når han smider den <_<

Ellers har vi nogle smale jeans fra hm også, slimfit kan man af og til finde :super men de skal stadig strammes i elastikken og jeg hader også at de så sidder og klumper. Men de kan gå an.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg ved ikke om det er det samme som med pigebukser, men Karla har et par gange fået bukser fra H&M, der er meget smalle i det. Hun er 92-93 cm og har i dag haft et par busker i 104 på, som hun faktisk har haft lidt bøvl med selv at hive op, fordi de er så stramme i det. De er så også ret lange, men hun fordi de er så stramme over anklerne også, laver de bare folder. Jeg købte engang et par jeggins til hende, som jeg måtte opgive at give hende på, fordi de var så stramme, selv om længden passer. Karla har forresten en ret gennemsnitlige proportioner :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har snart opgivet samme!

Og selvom jeg er SÅ træt af det, så går W nu mest i joggingbukser, disse fra h&m: http://m.hm.com/dk/product/83904?article=83904-A

De falder ikke ned. Vi binder dem ikke engang. Men W har jo så stadig ble og jeg frygter at problemet vokser når han smider den <_<

Ellers har vi nogle smale jeans fra hm også, slimfit kan man af og til finde :super men de skal stadig strammes i elastikken og jeg hader også at de så sidder og klumper. Men de kan gå an.

 

Jeg toer godt vaere pessimist paa dine vejne! Jeg koebte et par "slim" i H&M, da vi var i Danmark, men de sad bare vildt grimt. Saa enten skal jeg fysisk rundt i H&M igen og se, om der er nogle, ellers toer jeg ikke koebe. Nu har jeg satset stort paa 3 par fra Krymmel, fordi jeg har laest flere steder, at de skulle vaere smalle... jeg skal nok berette, naar vi lander hos min mor i december...  

 

Disse går også an, med indstrammet elastik.

http://m.hm.com/dk/product/15070?article=15070-D

 

Det er den elastik der.... 

 

Jeg ved ikke om det er det samme som med pigebukser, men Karla har et par gange fået bukser fra H&M, der er meget smalle i det. Hun er 92-93 cm og har i dag haft et par busker i 104 på, som hun faktisk har haft lidt bøvl med selv at hive op, fordi de er så stramme i det. De er så også ret lange, men hun fordi de er så stramme over anklerne også, laver de bare folder. Jeg købte engang et par jeggins til hende, som jeg måtte opgive at give hende på, fordi de var så stramme, selv om længden passer. Karla har forresten en ret gennemsnitlige proportioner :)

 

Jamen, det kunne godt vaere, jeg skulle tage en tur derind igen... Altsaa Noah er virkelig lille nedenom - virkelig! Det er ikke vaerre, end at jeg gemmer nogle af bukserne, vi har nu, og syer dem til shorts, naar de passer i livet, men det er mere at jeg vil gerne have toej, der passer til ham. Jeg har ogsaa faaet nogle "baggy"/haengeroevssmarte bukser anbefalet, men der gaar han ogsaa og hiver op, fordi de saa haenger nede mellem benene... Det skal ikke vaere nemt 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min venindes meget smalle dreng bruger bukser fra H&M og Next. Han er godtnok kun 15 mdr...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vitus er også slank og bukser stumper i længden længe før de bliver for små i livet.

Name it har en del smalle jeans til ok priser.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med pomp de luxe? De har ihvertfald nogle smalle modeller.

 

Jeg har indreommet aldrig proevet Pomp de Luxe toej. Er der nogen fysisk butik, eller er det nettet igen? 

 

 

Min venindes meget smalle dreng bruger bukser fra H&M og Next. Han er godtnok kun 15 mdr...

 

Jeg tager i H&M i weekenden. Next har jeg slet ikke kigget paa, men ja, der sker lidt paa 1,5 aar. Blandt andet siden han ikke laengere bruger ble! Noej, der er en lillebitte numse derinde, som bare slet ikke kan holde noget oppe :P

 

Vitus er også slank og bukser stumper i længden længe før de bliver for små i livet.

Name it har en del smalle jeans til ok priser.

 

Vi har haft lidt Name It, men jeg synes ikke, kvaliteten paa bukserne er til det, naar han slider der paa sit knae... Anyway, jeg maa finde det og proeve det paa i Danmark om en maaneds tid. Tak!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

W har kun pompdelux nattøj, men der er bukserne i hvert fald dejligt smalle :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu bruger R på 2 stadig ble, men vi kommer sikkert til at få samme problem.. Normalt går det fint lige pt med joggingbukser fra H&M og nogle andre bukser der minder om joggingbukser.

 

Men han skulle med til bryllup i sommers, og der syntes jeg alligevel ikke jeg ville have ham med i joggingbukser ;) Så vi ville gerne finde nogle fine bukser eller jeans han kunne have på. Vi tog ham med og prøvede (sikke en tur siger jeg bare - kan ikke anbefales!), og ingen bukser med jeans-agtig lukning i H&M passede. Med det samme de passede i længden, så gabte de bare i linningen.

 

Men vi fandt et par slim fit jeans i Zara, som sidder rigtigt godt på ham. Har Noah prøvet dem?

 

Edit: Vi havde et par Krymmel fløjlsbukser til ham som baby, og de var så kasse-agtige og aaaalt for brede til ham. Jeg håber for din skyld at deres pasform er bedre til drenge end til baby...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

W har kun pompdelux nattøj, men der er bukserne i hvert fald dejligt smalle :super

 

Det maa komme an paa en proeve engang ved lejlighed :)

 

Nu bruger R på 2 stadig ble, men vi kommer sikkert til at få samme problem.. Normalt går det fint lige pt med joggingbukser fra H&M og nogle andre bukser der minder om joggingbukser.

 

Men han skulle med til bryllup i sommers, og der syntes jeg alligevel ikke jeg ville have ham med i joggingbukser ;) Så vi ville gerne finde nogle fine bukser eller jeans han kunne have på. Vi tog ham med og prøvede (sikke en tur siger jeg bare - kan ikke anbefales!), og ingen bukser med jeans-agtig lukning i H&M passede. Med det samme de passede i længden, så gabte de bare i linningen.

 

Men vi fandt et par slim fit jeans i Zara, som sidder rigtigt godt på ham. Har Noah prøvet dem?

 

Edit: Vi havde et par Krymmel fløjlsbukser til ham som baby, og de var så kasse-agtige og aaaalt for brede til ham. Jeg håber for din skyld at deres pasform er bedre til drenge end til baby...

 

Jamen, det er jo det med H&M... og saa de elastikker... Benetton sad super fint paa ham som baby og til og med str 2 aar. Saa blev de KAMPE op om og jeg er bare super aergerlig over det, nu Benetton lidt er mit slaraffenland under udsalg  :shooter

 

Jeg har kigget GODT paa billederne paa den krymmelside og det er ikke babymodeller, jeg har koebt - ej heller posede velourbukser. Saa tak - jeg haaber det ogsaa! Men ellers maa de jo retur. Jeg er aabenbart optimist, for har bestilt tre par!  ;) 

 

Nu du siger det, saa har vi faktisk et par arvebukser fra Zara, som jeg synes er ret uskoenne, men de er fine til BH. Det kunne vaere, jeg kan finde nogle paenere, for de sidder i hvert fald godt til over det hele!  :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Next synes jeg faktisk er både smalle og lange - ihvertfald til min dreng.

Og hvad med måske at sy nogen selv? Jeg er super glad for Laralils mønster på babybukser. Og de er nemme at tilpasse i størrelse og kan blive lidt joggingbukse agtige

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har samme "problem" med Camille (eftersom jeg er lille og tyk, er jeg dog glad ved Camille er lang og slank som sin far!).

Hun går meget sjældent i andet end leggins og strømpebukser af den grund, men de bukser der passer bedst er faktisk drengebukser fra h&m!!

Men ja, min erfaring er nok ikke så god til drenge jo.. Ville bare sige de vist generelt ikke laver tøj til lange slanke børn.

Leah er lille og tyk, og hende laver de heller ikke tøj til! >.<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har haft lidt Name It, men jeg synes ikke, kvaliteten paa bukserne er til det, naar han slider der paa sit knae... Anyway, jeg maa finde det og proeve det paa i Danmark om en maaneds tid. Tak!

Mja.. måske vokser Vitus, der jo er lidt yngre, hurtigere ud af tøjet, så han ikke når at slide det så meget..

Nu prøvede jeg i øvrigt at google bukser til slanke børn. Det har du muligvis også selv gjort ;)Jeg fandt denne side. Kender dem ikke selv men du kan jo kigge på det http://minichic.dk/

Derudover handler jeg selv en del hos heavenforkids hvor jeg tit finder bl.a. name it til Ingen penge. Har lige købt jeans til 65 kr inkl porto :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har nogle pomp de Lux bukser, og de er lidt svære at få på Min Noah, selvom de er for lange i benene, så tænker at de passer godt til en slankere dreng ;)

De har en outlet butik i Ringsted, men ellers er det webshops og homeshopping. Du kan sikkert finde en shopping-advisor på Facebook og få lidt råd om modellerne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Next synes jeg faktisk er både smalle og lange - ihvertfald til min dreng.

Og hvad med måske at sy nogen selv? Jeg er super glad for Laralils mønster på babybukser. Og de er nemme at tilpasse i størrelse og kan blive lidt joggingbukse agtige

 

Next vil jeg se paa :) 

 

Jeg vil gerne sy selv, men jeg synes dels ikke, at han skal gaa i joggingbukser hele tiden og dels har jeg simpelthen saa mange andre kreaprojekter der venter, at bukser ikke lige er 1. prioritet. Mest det sidste :) 

 

Jeg har samme "problem" med Camille (eftersom jeg er lille og tyk, er jeg dog glad ved Camille er lang og slank som sin far!).

Hun går meget sjældent i andet end leggins og strømpebukser af den grund, men de bukser der passer bedst er faktisk drengebukser fra h&m!!

Men ja, min erfaring er nok ikke så god til drenge jo.. Ville bare sige de vist generelt ikke laver tøj til lange slanke børn.

Leah er lille og tyk, og hende laver de heller ikke tøj til! >.<

 

Ha ha, det skal ikke vaere nemt! Jeg maa i H&M igen....

 

Vi har nogle pomp de Lux bukser, og de er lidt svære at få på Min Noah, selvom de er for lange i benene, så tænker at de passer godt til en slankere dreng ;)

De har en outlet butik i Ringsted, men ellers er det webshops og homeshopping. Du kan sikkert finde en shopping-advisor på Facebook og få lidt råd om modellerne.

 

Nu komme jeg ikke lige omkring Ringsted, men jeg vil proeve at kigge paa webshoppen. Det kan vaere, jeg selv skal blive homeshoppedame hernede, hvis det er. Det er jo slet ikke farverigt, saa der kan italienerne godt vaere med :) 

 

 

Vi har haft lidt Name It, men jeg synes ikke, kvaliteten paa bukserne er til det, naar han slider der paa sit knae... Anyway, jeg maa finde det og proeve det paa i Danmark om en maaneds tid. Tak!

Mja.. måske vokser Vitus, der jo er lidt yngre, hurtigere ud af tøjet, så han ikke når at slide det så meget..

Nu prøvede jeg i øvrigt at google bukser til slanke børn. Det har du muligvis også selv gjort ;)Jeg fandt denne side. Kender dem ikke selv men du kan jo kigge på det http://minichic.dk/

Derudover handler jeg selv en del hos heavenforkids hvor jeg tit finder bl.a. name it til Ingen penge. Har lige købt jeans til 65 kr inkl porto :)

 

Tak for link. Jeg har faktisk haft nogte fransk toej til ham, dog babytoej. Og Petit Bateau er vel ogsaa fransk. De sidste bukser, vi havde(fra outlet), de sad som stoebt og var bloede. Jeg maa lige lure derinde :) 

 

Jeg har handlet hos kidsworld og danefae, foer i tiden ogsaa filabel. Der synes jeg bare ikke, jeg bliver synderligt meget mere fundig. Nu vil jeg tage i danefaes butik naer Aarhus, naar vi er hjemme paa juleferie, saa maa vi se... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har samme problem med min soen (3 aar, 3 mdr) baade med og uden ble, men har ikke haft held til at finde et bestemt maerke. Vi bruger oftest Nameit - de er enten helt perfekte eller meget store. De varierer rigtig meget i stoerrelserne synes jeg, men deres slimfit jeans er nok dem der har siddet bedst. Jeg ville dog undgaa deres joggingbukser, hvis du koeber online - dem svoemmer han naermest i.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har samme problem med min soen (3 aar, 3 mdr) baade med og uden ble, men har ikke haft held til at finde et bestemt maerke. Vi bruger oftest Nameit - de er enten helt perfekte eller meget store. De varierer rigtig meget i stoerrelserne synes jeg, men deres slimfit jeans er nok dem der har siddet bedst. Jeg ville dog undgaa deres joggingbukser, hvis du koeber online - dem svoemmer han naermest i.

 

Ok. Ved du hvad, jeg samler lige mine succesbukser oeverst, naar jeg faar tid! Det lyder altsaa til, at det er et problem for flere end bare mig :) 

 

Nu haaber jeg, at de Krymmel passer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi har samme problem her... vi bruger nameit, bukser fra bilka med snøre i linningen, hvor mormor så sætter elastik i i stedet for snøre. men ellers er vi også glade for kids up og for rebus. de er lidt dyrer men synes tit jeg kan finde dem på nettet sat ned. kids up skal man dog være obs på at nogle gange er de med en dum lukning som knap, men så spænder vi dem bare ikke helt ind og så kan han hive dem op og ned uden at lukke dem op i knappen.

kids up og rebus har indstillelig elastik og jeg synes ikke det bliver sådan de får en kæmpe klump stof til at sidde og drille når de er spændt ind.

http://www.just4kids.dk/dk/boernetoej/Kids-Up-Bukser?gclid=CKXC5c6xi8kCFUXicgodHQoNNA

https://www.trendyshop.dk/shop/rebus-kollektion-2244c1.html

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi har samme problem her... vi bruger nameit, bukser fra bilka med snøre i linningen, hvor mormor så sætter elastik i i stedet for snøre. men ellers er vi også glade for kids up og for rebus. de er lidt dyrer men synes tit jeg kan finde dem på nettet sat ned. kids up skal man dog være obs på at nogle gange er de med en dum lukning som knap, men så spænder vi dem bare ikke helt ind og så kan han hive dem op og ned uden at lukke dem op i knappen.

kids up og rebus har indstillelig elastik og jeg synes ikke det bliver sådan de får en kæmpe klump stof til at sidde og drille når de er spændt ind.

http://www.just4kids.dk/dk/boernetoej/Kids-Up-Bukser?gclid=CKXC5c6xi8kCFUXicgodHQoNNA

https://www.trendyshop.dk/shop/rebus-kollektion-2244c1.html

 

Ok tak, jeg skal nok lige se de her i virkeligheden :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aj, og en anden ting, hvis jeg saa gerne vil have noget oekobomuld til ham, hvor filan finder jeg saa det?? 

 

Naa, men jeg giver ikke op ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Samme problem her med Ayah. Vi har også succes med jogging bukserne fra h&m. Pompdelux har vi også god succes med. Så det meste af hendes tøj er fra de 2 steder :)

Jeg synes zara er meget bredt, medmindre man spænder ind. Det samme med name it, der har jeg kun været heldig meget få gange. Jeg nægter at give dyre kroner for tøj der skal bruges i børnehaven. Det bliver så slidt dernede, så det ville ruinere mig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Samme problem her med Ayah. Vi har også succes med jogging bukserne fra h&m. Pompdelux har vi også god succes med. Så det meste af hendes tøj er fra de 2 steder :)

Jeg synes zara er meget bredt, medmindre man spænder ind. Det samme med name it, der har jeg kun været heldig meget få gange. Jeg nægter at give dyre kroner for tøj der skal bruges i børnehaven. Det bliver så slidt dernede, så det ville ruinere mig

 

Det er ogsaa derfor, jeg er ret glad for at arve til BH-brug! Men det er bare mange par, der falder ned og er med snoerre, saa de skal binde dem stramt og goer de ikke det, saa render han med dem nede om numsen, ogsaa udenfor forleden  <_< Men ja, det skal ikke vaere dyrt og paent toej i BH hos os heller og det frabeder de sig ogsaa at skulle tage ansvar for. 

 

Maa vist proeve det Pomp de Luxe engang! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aj, og en anden ting, hvis jeg saa gerne vil have noget oekobomuld til ham, hvor filan finder jeg saa det??

Naa, men jeg giver ikke op ;)

Føtex og bilka har øko bomuld. Mener faktisk også h og m har....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Føtex og bilka har øko bomuld. Mener faktisk også h og m har....

 

Ja, men jeg bor jo i Italien, saa kommer virkelig sjaeldent i Foetex og Bilka... Men H&M kan jeg godt komme til. Det var mere et lille surt opstoed over producenter ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER