Camillat

Bukser til slaaaaank dreng!

47 indlæg i dette emne

Nu har jeg sorteret lidt i det idag og proevet paa ca 7 gange - min lille, taalmodige dreng! Det er mest af alt arvede bukser, saa derfor har jeg jo heller ikke selv valgt dem, men bare gaaet ud fra, at de passer ham. Maaske ser det ikke helt saa sort ud igen: 

 

Et par Zara, som sidder til i benene og livet, men skaber en underlig dameroev.... Men de bliver oppe. Kun reservebukser i BH.  

Et andet par Zara, som sidder helt fint. BH

Et par joggingbukser, Sarabanda, som ogsaa sidder paent. BH

Og vi har 3 modeller fra Benetton, som sidder ret ok! Der er hul paa alle hoejre knae, men det kan jo fikses med lidt snilde og en skraedder til de paene af de tre. 2 par til BH

 

Et par jeans af maerket GDS, som sidder fint

Et par floejlsbukser, som sidder paent, Eddie Long, dyrt maerkevare, koebt i outlet. 

Og saa de floejsbukser fra Bennetton, som skal have lapper paa knae

 
Et par hvide Levis, som sidder paent, men kun til paent brug qua hvide... 
Et par elegante bukser med uld, som har seler ;) 

 

Det giver en balance paa 5(+1 par dameroev) BH-egnede bukser, 5 par oevrige bukser og 2 par til udelukkende paent brug, forudsat at alle 3 par fra Krymmel duer til ham.  Jeg skal lige omkirng 

12-14 par bukser i i hvert fald noedvendige hos os, saa der er plads til 2-3 par mere, som det ser ud efter sorteringen... Jeg gemmer dog de andre, hvis han laegger sig lidt ud, foer staengerne vokser  :P Missionen er lagt for imorgen! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

W har lige arvet et par cowboysmækbukser og ÅH hvor er han kær i dem, og det gør overhovedet ikke noget at de ikke sidder til om numsen ;)

Det var bare lige en ide. Men jeg ved ikke om det er træls i BH, når man ikke bruger ble?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med Small rags ? Nu har jeg ikke drengeerfaring endnu. Men Zoey kan passe sine Small rags både i længde og livvidde selvom hun har smidt bleen og er en tynd lang pige (13,5 kg og knap 1m høj)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, men jeg bor jo i Italien, saa kommer virkelig sjaeldent i Foetex og Bilka... Men H&M kan jeg godt komme til. Det var mere et lille surt opstoed over producenter ;)

Ahr, jeg troede du mente til en kommende dk-tur :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med Small rags ? Nu har jeg ikke drengeerfaring endnu. Men Zoey kan passe sine Small rags både i længde og livvidde selvom hun har smidt bleen og er en tynd lang pige (13,5 kg og knap 1m høj)

 

Small Rags... dem har jeg set paa udsalg et sted. Smaahjerter.dk? 

 

Ahr, jeg troede du mente til en kommende dk-tur :)

 

Aah, jamen, det skal vi ogsaa, men jeg ved ikke, om jeg orker at okse rundt i Bilka og Foetex for at finde bukser ;) 

 

jeg er meget mere til en hyggetur i Aarhus C  :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

W har lige arvet et par cowboysmækbukser og ÅH hvor er han kær i dem, og det gør overhovedet ikke noget at de ikke sidder til om numsen ;)

Det var bare lige en ide. Men jeg ved ikke om det er træls i BH, når man ikke bruger ble?

 

Jeg synes ogsaa smaekbukser er vildt fine... men jeg tror ogsaa, det er ekstra upraktisk i Bh hernede, fordi de har de der kitler over. Saa det duer bare slet ikke til BH, men kunne nok gaa derudover :) 

 

Min mor foreslog ogsaa seler.... Jeg tror bare, han faar spat af at rende med seler... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lego wear har en del slim fit.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har også haft held med Lego og ellers er nogle modeller fra lindex også gode.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lego wear har en del slim fit.

 

Ok, jeg kan se paa det i Danmark. Vi var glade for smal flyverdragt, men jeg har oplevelsen at toejet er lige modsat... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har også haft held med Lego og ellers er nogle modeller fra lindex også gode.

 

Ok, jamne, det maa jeg hellere se paa, naar vi rammer Danmark. En dansk veninde, der bor i Sverige, har faktisk haft nogle saet med herned, hvor bukserne passer - de er maaske Lindex. Det skal jeg lige huske :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu ved jeg ikke hvor langt Noah er ift ble, men vi prøvede seler på et tidspunkt og syntes det var vildt upraktisk ved beskidt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu ved jeg ikke hvor langt Noah er ift ble, men vi prøvede seler på et tidspunkt og syntes det var vildt upraktisk ved beskidt.

 

Noah er blefri og jeg er ikke vild med at han skal rende rundt med seler, dels fordi det er upraktisk og kan blive noget hoe med toiletbesoeg, men han er ogsaa det sted lige nu, hvor alt muligt skal udforskes og der er jeg ikke tryg ved seler... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok, jamne, det maa jeg hellere se paa, naar vi rammer Danmark. En dansk veninde, der bor i Sverige, har faktisk haft nogle saet med herned, hvor bukserne passer - de er maaske Lindex. Det skal jeg lige huske :)

Jeg har i hvert fald hamstret tøj til Johannes, når vi hr været i Sverige :) sidst købte jeg en del bluser i øko - bomuld til fornuftig pris og de holder pænt ved vask :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har i hvert fald hamstret tøj til Johannes, når vi hr været i Sverige :) sidst købte jeg en del bluser i øko - bomuld til fornuftig pris og de holder pænt ved vask :)

 

Det sidste er ogsaa min erfaring. Jeg skal maaske sende en pose penge til H og bede hende koebe en stak, naar hun kommer igen :) 

 

Men Lindex sender ogsaa helt herned via webshop. Det har jeg gjort foer til mig selv, saa kan jo proeve til Noah - fakkertalt ! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du finder nogle på smaahjerter.dk giver denne kode 25procent i rabat :) også på i forvejen nedsat ;)

Bty7f

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du finder nogle på smaahjerter.dk giver denne kode 25procent i rabat :) også på i forvejen nedsat ;)

Bty7f

 

Aarh, tak! Jeg vil straks lure! :loveshower Jeg har netop pakket to par for korte og 4 par for brede vaek :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

http://nuiorganics.com/collections/boy/products/bo-pants-silver

De her par joggingbukser er meget slimfit, lækre og økologiske :) vi har et par der er for små over vores dreng stofblemås og han kan ellers normalt passe almindelige bukser på trods af stofmås så regner med at hans bagdel er ret lille ;)

 

Ok, saa skal jeg bare have fundet det maerke i EU. Jeg har hoert navnet foer, saa det burde vaere muligt. Tak :)  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok, saa skal jeg bare have fundet det maerke i EU. Jeg har hoert navnet foer, saa det burde vaere muligt. Tak :)

Så lidt :). 

Jeg købte dem selv her, men de har dem desværre ikke længere :S http://pureorganic.dk/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan har du det med brugt tøj, Camilla??? Og hvor stor er Noah?

Jeg sidder nemlig og er ved at fixe Arons tøj i str 98 så jeg kan få 92 pakket væk.

Så hvis Noah stadig kan passe 92 i bukser i længden, så kan jeg prøve at sende dig 2 par bukser fra hhv PDL og Tommy Hilfiger som er ret smalle, så du kan prøve pasformen uden at have penge ud at flyve? Og hvis de så ikke passer, så give dem videre?

 

Det er rigtig soedt af dig! Og jeg har det fint med brugt, naar det er i en fin stand, du ved, uden pletter og naevnevaerdige huller... 

 

Er de lange i benene? Jeg har nemlig pakket 3 par bukser i str 98 vaek, fordi de var til den korte side, men det er saa italienske maerker, som nogle gange er lidt smaat i det. 92 er fint i bredden, men han er mest i 98 nu - og har endda 2 par 104, som passer saadan ok i livet. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen han er 98 cm høj og de passer ham lige, men jeg har bukser nok i 98 som kan tage over :-) så de er lange for str 92, men ret smalle.

Jeg sender dem gerne - Inge huller eller pletter eller sådan åbenlyst slid. De er jo selvfølgelig brugt, men eneste grund til at jeg lægger dem væk, er fordi jeg er ved at skifte hans tøj ud med 98 og der er nok i 98 til ham.

 

Ved du hvad, det lyder som om de kan gaa til Noah og jeg vil hjertens gerne proeve den pasform. Vi har jo overvejende brugt toej lige pt og det goer mig altsaa ikke noget at toej ikke er spritnyt :)

 

Det er virkelig soedt af dig. Jeg skal jo til Danmark om et par uger, saa hvis du kan sende dem til min mor. Jeg PM'er dig lige med deres adresse :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok, helt fint :-) jeg er ved at vaske str 98, så regner med at jeg sender dem i denne uge :-)

 

Alletiders, det haster jo ikke :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER