Hoptimisten

Hormoner - Driller de os jer?

7 indlæg i dette emne

Kære mødre

Jeg kan slet ikke styre mine hormoner. Jeg bliver ked af det over ingenting. Kan ikke se noget sørgeligt uden at tude. Jeg bliver nemt sur og har bare de store følelsesmæssige rutscheture. Det er gået helt amok efter jeg har været syg og min mælkeproduktion var gået lidt i stå. så nu hvor jeg prøver at få den op igen er det helt tosset. Har ingen filter. De ting der gør mig ked af det kan jeg slet ikke se bort fra eller sige pyt til. Ihh jeg syntes det er træls at have det sådan. 

 

Er det kun mig der har det sådan? :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er også nemt til tårer, og bliver hurtigere sur

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Træls. men vi må håbe det går over igen. Eller det ved jeg det gør. men er bare træls nogle gange. Mine er dog lidt bedre i dag.  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har større tendens til at "bide" af M end tidligere og ja lettere til tåre... om det er hormoner, træthed eller hvad det er ved jeg ikke...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige på besøg :)

Er du blevet screenet for efterfødselsreaktion? Ved ikke hvordan praksis er, der hvor du bor, men i min kommune er det som oftest omkring 2 mdr efter fødslen at man bliver tilbudt den screening, fordi det ofte er der det viser sig.

Kan kun sige: Tag endelig imod den (eller bed evt din sp om at lave den, hvis hun ikke selv tilbyder det).

Det behøver selvfølgelig ikke at være det, men synes bare lige, at jeg ville nævne det. Jeg render selv rundt med en lidt kraftig reaktion og det er virkelig ikke sjovt.

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige på besøg :)

Er du blevet screenet for efterfødselsreaktion? Ved ikke hvordan praksis er, der hvor du bor, men i min kommune er det som oftest omkring 2 mdr efter fødslen at man bliver tilbudt den screening, fordi det ofte er der det viser sig.

Kan kun sige: Tag endelig imod den (eller bed evt din sp om at lave den, hvis hun ikke selv tilbyder det).

Det behøver selvfølgelig ikke at være det, men synes bare lige, at jeg ville nævne det. Jeg render selv rundt med en lidt kraftig reaktion og det er virkelig ikke sjovt.

:kram2

Hyggeligt med besøg :) Ja det bliver min mand og jeg når vi skal have sp på besøg til 2 måneders tjek på lille manden. Men mange tak for tanken :)  og krammet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hyggeligt med besøg :) Ja det bliver min mand og jeg når vi skal have sp på besøg til 2 måneders tjek på lille manden. Men mange tak for tanken :) og krammet :)

Okay godt :) det er så dumt at rende rundt med for længe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER