NSEllekilde

Hvilket køn tror du at du skal have? :) hyggetråd

18 indlæg i dette emne

Jeg tror at at man som forældre er ret intuitive omkring kønnet af sit barn, og derfor tænkte jeg at det kunne være sjovt at se om nogle af os får ret! Så jeg ville lave en liste over hvad vi tror, så det bliver sjovt at se når vi kommer til kønsskanninger

Jeg kan starte:

NSEllekilde: jeg tror at der er 2 og at det er én af hvert køn, ellers er det en pige hvis der kun er én. N mener at der kun er 1 og at det er en dreng :wub

FruLR: både manden og hende selv tror at de venter sig en pige :kuller

Betty87: både hende selv og manden tror at de skal have en pige :loveshower Det bygger de på symptomer som ikke var der da hun ventede sig sin søn.

Og det var sørme en DRENG!!

LDM: tror at det er endnu en dreng, hvor manden tror at det nu er en pige :D

Juliebom: tror at der er to stks -en dreng og en pige! :wub

Ditte: hun tror på en pige og manden på en dreng -så 50/50 :stork

Tsecret: de tror begge at det er en dreng :loveshower

Kantar: tror at det er en dreng :yay

Løv: tror at det er en pige :wub

SaSS: de tror begge at det er en pige :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tim har sagt lige fra starten at det er en pige, og jeg er tilbøjelig til at give ham ret.. Det er så spændende! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhh.. Jeg ved det ikke! :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror også at det er en pige, hvilket min mor og T også er enige om! Det eneste vi bygger det på er kvalmen, madleden og den enorme træthed - det havde jeg ikke med Liam :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har i mitt stille sinn tenkt at det er en pige, men ikke sagt noe..

Og i lørdags da jeg var hos min akupunktør, sa hun helt uten å tenke seg om "henne" da hun snakket om maven...  :baby2

Så nå tror jeg enda mer på at det er en pige.  :baby2

Men selvfølgelig, begge deler er hjertelig velkommen! Så lenge alt går godt, og babyen har det godt!  :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ret sikker på at jeg venter en dreng mere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand står i butik og den dag vi testede positiv, kom der en kunde ind i butikken til ham. Det skal lige siges, at vi endnu ikke havde fortalt nogen om graviditeten. De stod lidt og snakkede om sko til hendes søn, da hunlige pludselig kigger på min mand og siger " Er din kone gravid". Min mand kigger forvirret rundt og mumler en masse (vi havde aftalt ikke at fortælle nogen om det får vi havde testet positivt ved lægen), men han siger tilsidst, at det er jeg. "Så kan du godt fortælle din kone, at I skal have tvillinger. En dreng og en pige"....

Så vi tror vi skal have tvillinger og hvis, så skylder vi vidst en flaske vin og en buket blomst til de kunde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her i huset tror vi på hver vores køn, jeg på en pige og manden på en dreng :) - så en af os får ret

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her i huset tror vi på hver vores køn, jeg på en pige og manden på en dreng :) - så en af os får ret

Spændende hvem det bliver!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende hvem det bliver!

Ja det bliver rigtig spændende :)

Da jeg spurgte manden om hvad han tror maven gemmer på, lagde han ud med en sund og rask baby :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har slet ikke nogen fornemmelse mere.. Det kan virkelig være begge ting der ligger i maven hos mig :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi tror begge to mest på en dreng mere. Vi har dog noget nemmere ved af finde pigenavne end flere drengenavne, så skyerne af den grund håber vi lidt at vi tager fejl ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror at jeg venter en dreng, men vil blive lykkelig hvis det bliver en pige  :stork

 

Bare den har det godt og er sund og rask!  :baby3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er overbevist om jeg for en pige :baby2 og manden sættre vist sin lid til min overbevisning heh.. vis jeg for en dreng som min førstefødte bliver jeg den første til det i min familie i generationer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi tror begge at det bliver en pige igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Op :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå men vi endte jo med en dreng :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er begge blevet i tvivl om kønnet, så det bliver spændende hvad der gemmer sig derinde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER