Fumlefis

At malke ud..

10 indlæg i dette emne

Jeg står i den situation, at jeg snart skal påbegynde projekt at malke ud. Og skal derfor have købt en form for pumpe, men er lidt i tvivl om hvilken.. Altså hvilke mærke, håndpumpe eller elektronisk ?

Kom endelig gerne med input og erfaring

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis du kun skal malke ud indimellem, vil jeg anbefale en håndpumpe, men hvis det er et større projekt med meget udmalkning ville jeg vælge en elektronisk (og så har jeg hørt at dem, der malker ud på begge bryster samtidig skulle være gode).

Jeg bruger en håndpumpe og det er fint til mit behov. Jeg bruger philips avent og er rigtig godt tilfreds. Har prøvet en mam også, men der kunne jeg slet ikke få det til at løbe.

Det er vist meget individuelt hvad der fungerer :)

Man kan iøvrigt få opbevaringsbøtter til avent'en som kan skrues på pumpen. Det fungerer ret godt, synes jeg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du kun skal malke ud indimellem, vil jeg anbefale en håndpumpe, men hvis det er et større projekt med meget udmalkning ville jeg vælge en elektronisk (og så har jeg hørt at dem, der malker ud på begge bryster samtidig skulle være gode).

Jeg bruger en håndpumpe og det er fint til mit behov. Jeg bruger philips avent og er rigtig godt tilfreds. Har prøvet en mam også, men der kunne jeg slet ikke få det til at løbe.

Det er vist meget individuelt hvad der fungerer :)

Man kan iøvrigt få opbevaringsbøtter til avent'en som kan skrues på pumpen. Det fungerer ret godt, synes jeg :)

Tak for input

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en manuel pumpe fra Avent du må købe! :) den er brugt meget lidt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor meget og hvor tit skal du malke ud? Jeg malker ud hver dag og havde ikke klaret det uden min Medela maxi swing :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en manuel pumpe fra Avent du må købe! :) den er brugt meget lidt!

Fedt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor meget og hvor tit skal du malke ud? Jeg malker ud hver dag og havde ikke klaret det uden min Medela maxi swing :)

Langt fra hver dag.. Behovet opstår nu her Ifbm en operation.. Og så tænker jeg at det er rart at kunne en gang imellem ved behov

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

den er købt i December sidste år

Koster 500 af ny! - hvad siger du til 200 pp?

Har også et hav af flasker du kan købe med for små penge!

Det lyder i hvertfald interessant

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder i hvertfald interessant

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER