MariaPiesen

Nedgroet negl ??

6 indlæg i dette emne

Nogle der ved hvordan nedgroet negl ser ud ??

Eigil har nogle rigtigt grimme/trælse negle på hans storetæer. Ifølge vores Sp er det neglerodsbetændelse, men det synes jeg altså ikke det ligner. Det kan selvfølgelig også være mig der er pylret.

3EfiaHl.jpg

MsS0q9X.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Spurgte en fodterapeut, der svarede:

"...det ser ud til at været en indgroet negl. Tror hun skal opsøge læge hvis betændelse.det ikke usædvanligt...man kan rense det forsigtigt med lidt saltvand...håber det går."

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spurgte en fodterapeut, der svarede:

"...det ser ud til at været en indgroet negl. Tror hun skal opsøge læge hvis betændelse.det ikke usædvanligt...man kan rense det forsigtigt med lidt saltvand...håber det går."

Okay tak for svar. Der er ingen betændelse heldigvis. Men den er meget rød.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh sådan en stakkels lille fus :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh sådan en stakkels lille fus :kram

Han er nu slet ikke generet af det. Det er mere moren der er pylret. Og fordi min veninde har en søn der blev opereret for nedgroet negl i en alder af 4 mdr. Så bliver man jo lidt bekymret, selvom min Sp siger det er ingen ting.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

A havde virkelig også slemme nedgroede negle, med hvad jeg troede var betændelse, da hun var er par uger til hun var ca 3 måneder gammel! Ej, det så simpelthen så forfærdeligt ud! Hendes små tæer var røde og hævede, og der kom også noget der lignede betændelses-stads derfra.

Lægen sagde at neglene på babyer er så bløde, at når de får "nedgroede" negle, så er det ikke som når voksne får det. Lægen ville ikke gøre noget ved A's negle, jeg skulle bare vaske dem med lunt sæbevand 2-3 gange om dagen. Det gik over af sig selv, og siden dengang har hun ikke bøvlet med neglene :)

Okay tak :) må prøve det. Der kommer dog intet ud af Eigils negle.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER