Guest

Panik - for meget pulver i flasken!

12 indlæg i dette emne

Åh vi er simpelthen så dumme - vi skulle til rejsegilde så jeg afmåler pulver på forhånd. Da Signe skal have flaske blander Anders! Hvad vi ikke lige får kommunikeret er at jeg har afmålt til 90 ml men han laver 60 ml. Jeg opdager intet først nu da vi kommer hjem finder vi ud af det!!!

Hvor skidt er det? Min lille baby har gylpet lidt.

Ej jeg er total panisk over hvor skidt det er for hende?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror "bare" at problemet er at hun ikke får nok væske i den flaske. Altså hvis man gør det fast, vil de i sidste ende blive dehydrerede?

Jeg er ikke sikker, men mener at have læst på en pakke med mme at det er vigtigt at man overholder det, da de enten vil få for lidt væske eller for lidt næring (hvis man laver den for tynd). Så altså, jeg tror det er ok når det kun er en enkelt flaske? Måske de næste i kan lave lidt tyndere - sådan en 10 ml ekstra vand eller noget?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker det samme som Alina89.

Så mon ikke hun bare er lidt ekstra tørstig hvis det er. Måske tilbyde lidt vand i flasken og se?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar piger. Vi har Googlet som sindsyge og har intet svar fundet, ud over st det er vigtigt st måle korrekt af, men ikke hvad man skal gøre hvis uheldet er ude, så jeg tror heller ikke det kan være vildt farligt. Vi putter lidt ekstra vand i de 2 næste flasker og håber maven ikke reagerer for meget :unsure

Hun har lige haft en god vågen periode hvor hun virkede helt ok.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det betyder intet.

Jeg blev af sp rådet til evt at gøre det til nat for at mætte Tobias lidt mere.

Bare giv lidt ekstra vædske og hold øje med at hun ikke bliver forstoppet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tilbyd hende lidt vand og se om hun er tørstig... Ellers ingen fare

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun har gylpet helt vildt meget :unsure men keg tror det er fordi Anders fejl læste hende og gav flaske en time efter den sidste.

Nu ligger jeg så og er mega urolig og kan ikke sove :( hun grøffer og jeg tror konstant der kommer en skylle mere :( og hun er bare SÅ træt så jeg kan ikke rigtig vurdere almen tilstanden for hun sover jo. Men det har hun gjort hele dagen også før den for "tykke" flaske!

Ihh... Bæ situation!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun har gylpet helt vildt meget :unsure men keg tror det er fordi Anders fejl læste hende og gav flaske en time efter den sidste.

Nu ligger jeg så og er mega urolig og kan ikke sove :( hun grøffer og jeg tror konstant der kommer en skylle mere :( og hun er bare SÅ træt så jeg kan ikke rigtig vurdere almen tilstanden for hun sover jo. Men det har hun gjort hele dagen også før den for "tykke" flaske!

Ihh... Bæ situation!!

Jeg er sikker på at hun er ok, men kan sagtens følge dig :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

No worries, det er netop det med væsken, der er noget, man skal være obs på, men det er altså ikke noget, der betyder noget voldsomt andet end, at man ikke skal give for lidt væske hver dag og evt. kan tilbyde ekstra væske. Jeg tror helt klart, at gylpen skyldes, at hun har fået flaske for hurtigt igen. Åhhh, hvor har vi selv mange gange givet mad for tidligt og fået gylp som svar :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger :kiss hun skreg til kl 1.30 :( men er godt tilpas nu. Så jeg håber virkelig bare det var det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger :kiss hun skreg til kl 1.30 :( men er godt tilpas nu. Så jeg håber virkelig bare det var det.

 

Det er sgu også så frustrerende, når man ikke kan kommunikere entydigt med dem endnu :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er sgu også så frustrerende, når man ikke kan kommunikere entydigt med dem endnu :kram

Ja meget!

Hun har været helt sig selv hele dagen :yay og meget vågen i formiddags og sendt sit første bevidste smil :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER