E. Thomas

Infektion?

2 indlæg i dette emne

Jeg har lige fået min første menstruation efter min MA.

I går da jeg var i skole gik jeg på toilettet for at skifte min tampon, tænkte at det var ok at bruge tampon da det nu er normal mens. Om morgenen havde jeg meget svie i underlivet pga tamponen sad der, det har jeg oplevet mange gange, så reagerede ikke rigtig på det.

Men da jeg så gik på toilettet op af formiddagen var jeg til min store overraskelse blødt voldsomt igennem. Så meget at jeg kunne smide mine trusser ud. Jeg bløder normalt ganske lidt. Så lidt at når jeg skifter min tampon er den ikke engang gennemblødt.

Jeg fik fat i nogle rene trusser og det var som om at blødningen aftog, ja nærmest forsvandt.

I går aftes da det hverken gjorde ondt eller blødte så kraftigt, havde jeg samleje med min kæreste, men det sved med det samme, normalt er mit underlivt lidt sart uden at der er noget galt, så tænkte okay, jeg prøver at slappe af og så går det nok væk. Jeg kunne slappe af lidt, men så føltes det som om han ramte min livmoderhals og det var en anden form for ubehag. Så der var bestemt ikke ret meget nydelse over det. Jeg er dog ret tolerant over for smerte så bed det bare i mig, hvilket nok bare var idiotisk.

Det skal lige siges at min kæreste selvfølgelig ikke bryder sig om at have samleje, hvis jeg har ubehag, men jeg bed det i mig og sagde intet før bagefter og er egentlig meget god til stadig at virke som om det hele er rart. Efter at have været vant til altid at have dette besværlige underliv.

I dag føler jeg mig meget træt og min temperatur ligger på 36,9 hvor den normalt ligger på 36,1. Det er ikke nogen alarmerende temperatur, men alligevel ikke normalt.

Afleverede en urinprøve her til morgen ved lægen, hvor urinen var meget tåget. I morgen skal jeg så have lavet nogle podninger for at se om der er infektion.

Undskyld hvis jeg støder nogle med for mange detaljer, men jeg synes bare at jeg får den bedste feed back bland erfarne kvinder indenfor dette område.

Jeg ved at nogle af jer har prøvet at have infektion, så ville bare høre om I havde lignende symptomer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ah ja, det kunne absolut være en mulighed, da jeg har lidt meget af det tidligere i en ret aggressiv form. Det har dog holdt sig væk i en del år.

Tak for svar

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER