Chikapigen

Er det negativ denne gang?

4 indlæg i dette emne

Hej Piger.

 

Jeg har lige et spørgsmål med hensyn til om jeg kan være sikker på at jeg ikke er gravid lige pt eller ej.

 

Jeg havde ÆL omkring d 17 okt. Omkrinng d. 20 begynder det at murer i mit underliv lidt ligesom menssmerter. De er så fortsat ind til nu og har været ledsaget af ømme bryster og kvalme. Altså alle tegn på mulig graviditet - plejer dog at få ømme bryster op til mens men som aftager et par dage før mens start. Jeg forventede min ellers ret regelmæssige menstruation igår, hvor den ikke kom. Testede negativ i morges.

 

Nu er jeg så begyndt at bløde, men har ret meget muren endnu og det plejer jeg aldrig at have under menstruation og mine bryster er stadig ømme.

 

Jeg kan vitterligt ikke finde ud af om jeg skal se det som negativ eller jeg kan risikere at være gravid endnu?

 

Er der nogen af jer andre der har lignende erfaringer eller kan komme med bud?

 

Det skal siges at jeg ikke har blødt efter jeg er blevet gravid med mine to andre børn, men det har været med en anden mand. Kan det have en betydning?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det nemmeste er at tage en test men ville mene du højst sandsynligt ikke er gravid.

Men køb en test og se hvad den siger :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du er sikkert på du havde æl 17.oktober burde du kunne teste positivt for to dage siden. Så negativ test sammensat med blødning vil jeg sige er c ret sikker ikke gravid, også selvom det er en lille smule anderledes end du plejer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder som om I er meget enige omkring det. :) 

 

Med min første søn testede jeg heller ikke positiv 4+1 men jeg tænker lidt at jeg så indtil videre går ud fra at den er negativ.

 

Så må jeg se hvad den blødning bliver til. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER