JosephinePN

Noa Noa i Lyngby holder lagersalg hver weekend

55 indlæg i dette emne

Anna bruger 110/116 - det er helt crazy! :o

Wow!! Zoey bruger 92/98 (86 i shorts og nederdele) men hendes fødder er så str 27

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Wow!! Zoey bruger 92/98 (86 i shorts og nederdele) men hendes fødder er så str 27

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov, hvorfor ser jeg det først nu!? Der må jeg forbi....argh, kun i weekenderne...æv, så kan det ikke blive i morgen, hvor jeg ellers har tid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogen, der skal forbi?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var der i går. 

Jeg synes, der var mest i de helt små størrelser og fra str 6 år og op, men jeg fandt lidt i str 3 år og 4 år, som jeg syntes var fint og købte følgende:

2 lækre blommefarvede t-shirts (førpris 149 pr stk, men jeg fik dem for 40 pr stk)

1 lækker forårsjakke (førpris 699, købt for 175)

1 sød sommerkjole (førpris 249, købt for 90)

1 tunika (førpris 249, købt for 90)

1 par strømpebukser for 21 kr. (kan ikke huske førpris)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var der i går.

Jeg synes, der var mest i de helt små størrelser og fra str 6 år og op, men jeg fandt lidt i str 3 år og 4 år, som jeg syntes var fint og købte følgende:

2 lækre blommefarvede t-shirts (førpris 149 pr stk, men jeg fik dem for 40 pr stk)

1 lækker forårsjakke (førpris 699, købt for 175)

1 sød sommerkjole (førpris 249, købt for 90)

1 tunika (førpris 249, købt for 90)

1 par strømpebukser for 21 kr. (kan ikke huske førpris)

Hvor små nogle str?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor små nogle str?

 

Nu var det jo ikke alt, jeg kiggede igennem, men jeg faldt over langærmede bodyer og kortærmere sommerdragte med korte ben i 3-6 måneder og 6-9 måneder og nogle kjoler i de størrelser + 9-12 måneder. Jeg mener også, at der var nogle røde vinterjakker, der var omkring str 74 eller sådan noget. Og umiddelbart bemærkede jeg kun pigetøj, men nu kiggede jeg jo heller ikke efter drengetøj eller noget, der var mindre end mindst str 86, så det er svært at sige præcis hvor meget, der var. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu var det jo ikke alt, jeg kiggede igennem, men jeg faldt over langærmede bodyer og kortærmere sommerdragte med korte ben i 3-6 måneder og 6-9 måneder og nogle kjoler i de størrelser + 9-12 måneder. Jeg mener også, at der var nogle røde vinterjakker, der var omkring str 74 eller sådan noget. Og umiddelbart bemærkede jeg kun pigetøj, men nu kiggede jeg jo heller ikke efter drengetøj eller noget, der var mindre end mindst str 86, så det er svært at sige præcis hvor meget, der var.

Jeg skal ikke have til Im, men min venindes lille prinsesse :wub tak for svar :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu var det jo ikke alt, jeg kiggede igennem, men jeg faldt over langærmede bodyer og kortærmere sommerdragte med korte ben i 3-6 måneder og 6-9 måneder og nogle kjoler i de størrelser + 9-12 måneder. Jeg mener også, at der var nogle røde vinterjakker, der var omkring str 74 eller sådan noget. Og umiddelbart bemærkede jeg kun pigetøj, men nu kiggede jeg jo heller ikke efter drengetøj eller noget, der var mindre end mindst str 86, så det er svært at sige præcis hvor meget, der var.

Noa Noa laver ikke drengetøj ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noa Noa laver ikke drengetøj ;)

 

Ha ha ok. Der kan man bare se. Det slog mig bare pludselig, at jeg ikke havde bemærket noget drengetøj, men det er der så tydeligvis en god forklaring på :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min veninde vil gerne overføre pengene inden, hvis det er fordi hun ikke er bruger herinde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var forbi i dag og købte

2 par strømpebukser (40 kr. hver)

1 tyk strikket cardigan med stoffor (125 kr)

1 par leggins (vist nok 45 kr)

1 tylnederdel (vist nok 90 kr.)

1 kjole (30 kr)

Samlet pris blev 370 kr.  :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er stadig Outlet hver weekend :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gad vide hvor længe de gør det? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det virker som om de fortsætter :)

Det er et lækkert udvalg.

Jeg købte en sød sommerkjole til 65,- to par shorts til henholdsvis 45,-  og 50,- strømper til 10,- og strømpebukser til 25,-

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil blot pippe at Noa Noa i Århus på Ryesgade også har outlet hver torsdag, fredag og lørdag :) har købt fine ting til Mie derinde, hvis nogle nu var tættere på jyde staden end hovedstaden ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil blot pippe at Noa Noa i Århus på Ryesgade også har outlet hver torsdag, fredag og lørdag :) har købt fine ting til Mie derinde, hvis nogle nu var tættere på jyde staden end hovedstaden ;)

Tak for det :) En tur til Århus er nemmere end til Kbh ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åååh, jeg er ked af at de ikke laver drengetøj! :( Det er SÅ fint ellers.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åååh, jeg er ked af at de ikke laver drengetøj! :( Det er SÅ fint ellers.

Me too - total ærgerligt!! :( :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så misundelig på billigt noa noa. Synes Aalborg må komme ind i kampen med et lagersalg også :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe ja alle deres butikker skal da bare være lagersalg :).

 

nu skal jeg op og se den i Lyngby for første gang i morgen :) Så bliver spændende om de har noget godt :). 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe ja alle deres butikker skal da bare være lagersalg :).

 

nu skal jeg op og se den i Lyngby for første gang i morgen :) Så bliver spændende om de har noget godt :). 

 

De har mest i helt små størrelser og så fra omkring 5 år. Men jeg har købt lidt af det større på forhånd. De fik vist nyt ind for nylig, så måske er fordelingen lidt anderledes pt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De har mest i helt små størrelser og så fra omkring 5 år. Men jeg har købt lidt af det større på forhånd. De fik vist nyt ind for nylig, så måske er fordelingen lidt anderledes pt

Jeg må kigge :) skulle alligevel til lyngby og virum så er jo oplagt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har Googlet og kan ikke finde frem til hvor det sådan helt præcist ligger henne :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må kigge :) skulle alligevel til lyngby og virum så er jo oplagt :)

 

Helt bestemt :) Fandt du noget godt?

 

Jeg har Googlet og kan ikke finde frem til hvor det sådan helt præcist ligger henne :chin:

 

Det ligger i Noa Noa-butikken på Lyngby Hovedgade. Det er en almindelig butik, men de har en trappe ned til en kælder, hvor de har lagersalg. Det er ikke altid, at der er åbent for lagersalget i kælderen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER