Guest

Vinterstøvler

43 indlæg i dette emne

Altsaa, saa man ikke skal betale porto for at sende retur? 

 

Jeg ved ikke, om milkywalk har det, men jeg har byttet hos dem (og selv betalt returporto fra Italien) og det gik problemfrit og de sendte herned gratis anden gang. Det er jo saa Italien, fordi jeg bor hernede, men spoerg da. Jeg er SUPERmeget tilfreds med servicen hos dem! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Milkywalk sender en returlable med, søn er gratis at bruge hvis man bare skal have byttet til en anden størrelse fx.

Hvis man vil have pengene retur for varen, trækker de portoen fra det beløb man får tilbage.

Jeg har i øvrigt kun positivt at sige om dem. :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt med erfaringer fra milkywalk. Og ja det var lige præcis det med gratis retur for jeg er noget i tvivl med størrelse og sådan.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øhm, hvis nu man har besluttet sig for Arauto støvlerne, får målt drengens fod og derefter finder ud af at de forskellige webshops skriver vidt forskellige indvendige mål? Hvad skal jeg lige forholde mig til? 

 

Han vakler mellem en 24 eller 25, men det er ret forskelligt hvilken shop der mener hvad.

Hans fod er hurtigt opmålt på 14 cm, og med voksetillæg bør den så ca hedde 15,4-15,8, så vidt jeg har kunnet se.

 

MilkyWalk: mener en str 24 15,4 er og en 25 er 16,1 - her skal det nok være en 25 i følge deres mål

Boozt: mener en str 24 er 15,9 - så 24 vil passe fint her til vinter med min upræcise måling

 

Hjælp, jeg er forvirret

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har kun shoppet efter maal paa Growingfeet og Milkywalk, som ikke altid stemmer overens, men jeg har shoppet hos Milkywalk og er saa gaaet ud fra deres maal. Det har ikke slaaet fejl endnu, men jeg har da selv fejlbedoemt voksetillaeg en enkelt gang ;) 

 

Er din dreng generelt en, der har stoerre voksetillaeg eller som min, der bedst kunne med sko med mindre voksetillaeg i den alder? 

 

Der er jo ogsaa det at sige, at du kan komme til at oenske at putte en uldsaal i og maaske en tyk sok. Det fylder jo ogsaa. Jeg TROR, vi har haft 1,7 i voksetillaeg ved vinterstart de sidste to aar og denne gang samme. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I følge milkywalks mål og voksetillæg skulle Theodor haven str. 24, men vi valgte en 25 efter at have prøvet begge. Jeg følte mig simpelthen ikke sikker på at 24 vil du hele vinteren, og han løber rundt i 25 uden problemer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bestilte 24 igår. Den var nemlig på tilbud hos boozt i lige den størrelse. Der er gratis retur, så min mand syntes vi skulle tage chancen.

Min mavefornemmelse siger dog at det skal være en 25. Nu må vi se. Han har et par Ecco sko i 24 lige nu, som sidder godt, men tvivler godt nok på det kan holde hele vinteren, som du nævner frunielsen. Nu ser vi :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er jo ikke andet for end at prøve sig frem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har et par RAP støvler i sort, som kun er prøvet på i str 25! De er købt for små til min bandit! Kunne det være noget?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

http://www.milkywalk.dk/shop/arauto-rap-vinterstoevle-34655p.html

Det er vidst den her! Du må få den til 450kr + fragt! Ellers brænder jeg jo bare inde med dem :)

Okay, det var godt nok et fint tilbud!

Jeg har købt et par i 24, som jeg lige skal have testet. Hvis de er for små, snakker jeg lige med min mand om det. Han er nemlig rigtig glad for den cognac farve, vi har købt i 24, så han skal selvfølgelig også have noget at skulle have sagt :)

Jeg vender tilbage hurtigst muligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, det var godt nok et fint tilbud!

Jeg har købt et par i 24, som jeg lige skal have testet. Hvis de er for små, snakker jeg lige med min mand om det. Han er nemlig rigtig glad for den cognac farve, vi har købt i 24, så han skal selvfølgelig også have noget at skulle have sagt :)

Jeg vender tilbage hurtigst muligt

Det er bare helt iorden! Ellers gemmer jeg dem bare :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hjææææælp!!!!!

Vs støvler fra sidste år har været ude på legepladsen i dag, og pædagogerne meddelte, at de ikke længere kunne holde vand ude = dårlig samvittighed!

Nå, vi stod og skulle besøge familien (på Fyn) og måtte jo så straks købe et par nye vinterstøvler!

Vi blev "afvist" i skoringen, da hun har så smal en fod, at selv eccos smalle model, er for bred! Og de fører ikke angulus (vi har haft deres smalle sko og sandal!)

Jeg måtte købe et par termostøvler (til 400 kr), plus en stor sål, så støvlen nogenlunde kan blive på!! Dette er dog kun en midlertidig løsning! Hvad gør jeg???!!

Er det ikke for sent at få støvler nu? ️ skal bruge str 24 i smal model! Synes ikke selv jeg har haft held. Må få tid i næste uge til at komme ind til KBH, nogle forslag ud over illum?

God weekend :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Online? 

 

Mlikywalk har kategori "meget smalle vinterstoevler" fra Arauto Rap med tex. 

 

Growingfeet ser ud til at have Bisgaard... Der er 20% paa alt indtil midnat! Rabatkode: gazelle20

 

Angulus's egen hjemmeside med shop? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med en af babyudstyrs forretningerne? De må vel have lidt af hvert?

Det var en god ide, det har jeg slet ikke tænkt på :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Online?

Mlikywalk har kategori "meget smalle vinterstoevler" fra Arauto Rap med tex.

Growingfeet ser ud til at have Bisgaard... Der er 20% paa alt indtil midnat! Rabatkode: gazelle20

Angulus's egen hjemmeside med shop?

Har ikke prøvet Bisgaard før, er det godt? Havde rap sidste år, super tilfreds, dog ikke den smalle model!

Vil prøve at kigge - TAK :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ikke prøvet Bisgaard før, er det godt? Havde rap sidste år, super tilfreds, dog ikke den smalle model!

Vil prøve at kigge - TAK :kram2

 

Jeg har ikke haft Bisgaard, men har ikke hoert daarligt om det. Og de skulle vaere smalle i det... 

 

Vi er ogsaa paa RAP igen :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har Bisgaard til smalle fødder og er glade for det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER