Barbamama

Must-have legetøj til 6-12 mdr?

15 indlæg i dette emne

Jeg er ved at skrive ønskeseddel til E, og havde egentlig tænkt, at jeg ikke behøvede at skrive legetøj på, fordi hun bare kan låne af V ;)

Men inden jeg afskriver det helt, vil jeg lige høre jer, om der mon er noget klassisk musthave eller fantastisk smart nyt legetøj, jeg alligevel bør tjekke om V har, og hvis ikke, så skrive på Es ønskeseddel? :)

Hun er ca. 6 mdr til jul...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er ved at skrive ønskeseddel til E, og havde egentlig tænkt, at jeg ikke behøvede at skrive legetøj på, fordi hun bare kan låne af V ;)

Men inden jeg afskriver det helt, vil jeg lige høre jer, om der mon er noget klassisk musthave eller fantastisk smart nyt legetøj, jeg alligevel bør tjekke om V har, og hvis ikke, så skrive på Es ønskeseddel? :)

Hun er ca. 6 mdr til jul...

Til en pige helt sikkert en rød Brio dukkevogn :) (Kan også bruges som gåvogn)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til en pige helt sikkert en rød Brio dukkevogn :) (Kan også bruges som gåvogn)

Altså dem, der ligner rigtige barnevogne? :unsure

Vi har selv købt en gåvogn til hende til jul :) Og så forestillede jeg mig, at hun fik dukkevognen fra Krea til sin fødselsdag :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var rigtig glade for sådan noget som bolde og instrumenter til den alder. Det var en rigtig god måde at være sammen med hende på, og samtidig lave noget aktivt sammen, og så er det god stimulering :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lille badebassin eller telt med bolde var, og er i øvrigt stadig, et kæmpe hit hos Freja i den alder.

Og så elskede hun den der lilla elefant fra lamaze der spiller når man trykker på snablen og i "hånden"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rasleæg!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså dem, der ligner rigtige barnevogne? :unsure

Vi har selv købt en gåvogn til hende til jul :) Og så forestillede jeg mig, at hun fik dukkevognen fra Krea til sin fødselsdag :chin:

Nej, den er i træ :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg er vild med klaveret fra Vilac og så er rullebrættet fra bobles altså også et mega hit!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den der bellino kravlebold, der spiller musik og triller rundt på gulvet. Julius er helt vild med at fange den :)

Som jeg nævnte et andet sted, er Magnatiles et hit for begge børn. Anabella på 3 år bygger noget og Julius smadrer det :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, den er i træ :)

Hmm dem jeg får frem i billedgoogle er ikke i træ :chin: har du link? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og tak for jeres bud :tak

Bolde, instrumenter og rasleæg har vi. Bassin/stort badekar er allerede på ønskelisten :) Magnatiles synes jeg er mega fedt, men i forhold til prisen er det nok noget vi selv skal købe og så bliver det ikke her til jul ;)

Klaveret fra Vilac er jeg ikke til (jeg bliver bims af lyden :blush)

Men rullebrædt og kravlebold skal jeg vist kigge nærmere på. Har du evt link til bolden Kami?

Og tak for alle input i hvert fald! :lovebk

Edit: Har fundet kravlebolden - den kommer på listen :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige et lille pip den der kravle bold kan man være heldig at finde brugt til Max 50 kr....bare til info ;-)

Ellers er bolde et hit her...og klodser som han elsker at sidde med og kigge på osv...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm dem jeg får frem i billedgoogle er ikke i træ :chin: har du link? :)

Tror måske ikke de laver dem mere :chin: kan bare huske, at jeg havde en :kuller men kan se, At Krea laver en magen til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror måske ikke de laver dem mere :chin: kan bare huske, at jeg havde en :kuller men kan se, At Krea laver en magen til :)

Arh så er det nok den (eller i hvert fald en magen til) som jeg allerede har planlagt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige et lille pip den der kravle bold kan man være heldig at finde brugt til Max 50 kr....bare til info ;-)

Ellers er bolde et hit her...og klodser som han elsker at sidde med og kigge på osv...

Uh jeg er bare så snerpet med brugt legetøj :blush (og brugt i det hele taget). Men det er da et godt tip :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER