Bolsin

Tørretumbler - hvad skal jeg kigge efter?

6 indlæg i dette emne

Vores tørretumbler er ved at give op :( Tøjet skal have tre omgange for at blive tørt, så det varer nok ikke særlig længe før vi er nødt til at købe en ny.

 

Jeg er en sucker for Miele, så jeg er rimelig sikker på, at det skal være en af deres modeller. Men så ved jeg heller ikke mere :D

 

Den vi har nu, er med aftræk, og det tænker jeg også at den nye skal være. Men hvad skal jeg ellers se efter i den store jungle?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville også gå efter kapacitet, og så energiforbrug... Hov - og mulighed for tumbling ved lav temperatur - der er vores i hvert fald åndet...

Umiddelbart ville jeg nok have aftræk, hvis der alligevel er mulighed for det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville gå efter en, der selv kan mærke hvornår tøjet er tørt og dermed ikke kun kan indstilles på tid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores er energibesparende, kører ikke kun efter tid men mærker også fugtigheden på tøjet som TiaK nævner og så er det kondens. Vi er rigtig glade for den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville gå efter en, der selv kan mærke hvornår tøjet er tørt og dermed ikke kun kan indstilles på tid.

Enig, jeg ville gå efter en der kan indstilles til at køre til den registrerer at tøjet er tørt, men også indstilles til at køre en vis tid. Vi tørrede en dyne her for nyligt, og tumbleren var indstillet til at stoppe når den var tør. Det virkede ikke, fordi tumbleren troede, at dynen var tør, selv om den kun var tør på overfladen, og ikke indeni. Så var det rart at kunne indstille den til at tumble et vist stykke tid i stedet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er rigtig glad for at vores tørretumbler har 9 kg tromle (altså større end vores vaskemaskine), den har også både sensor Tørring og time Tørring. Samt skåne til forskellige tekstiler mv.

Den opsamler vandet i beholder i lågen der er så nem lige at klikke af og på.

Jeg elsker vores tørretumbler

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER