LindMunch

Test af graviditet!

4 indlæg i dette emne

Hejsa

Jeg er meget ny herinde men har et lille spørgsmål.

Siden august droppede jeg p piller og vi forsøger nu. Jeg ved det kan tage sin tid at få dem ud af systemet men nu er min mens ikke kommet (skulle komme i går) jeg tog en test i går aftes der var negativ, men har hørt lidt at de altid er bedst når man bruger morgenurin.

Er der nogen der har prøvet de fik negativ den ene dag (f.eks om aftenen) og så positiv da de brugte morgen urin?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der er nogle enkelte, der ikke kan teste positivt, når deres mens udebliver, selvom de faktisk er gravide. I så fald så vent en dags tid eller to og prøv igen. Selv har jeg været ude for det en enkelt gang, hvor jeg først testede positiv dagen efter mens udeblev - men der blev testen aldrig rigtig kraftig og graviditeten endte også da min mens kom alligevel fire dage senere.

Umiddelbart tror jeg dog at sandsynligheden er langt større for, at det bare er din mens er forsinket.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HAr hørt lidt forskeligt omkring de teste der.

Ja, morgenurin er det bedste at teste i.

Jo oftere du tag dem jo mindre kan du regne med dem. Og her snakker jeg kun med timers forskel. Har læst at man skal mindst vente 24t med at tag en test anden gang.

 

Nu kan jeg se det er et stykke tid siden, er der noget nyt???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HAr hørt lidt forskeligt omkring de teste der.

Ja, morgenurin er det bedste at teste i.

Jo oftere du tag dem jo mindre kan du regne med dem. Og her snakker jeg kun med timers forskel. Har læst at man skal mindst vente 24t med at tag en test anden gang.

 

Nu kan jeg se det er et stykke tid siden, er der noget nyt???

Det var bare kroppen der drillede lidt så det kom senere på aftenen, men jeg har aldrig oplevet det tog så lang tid. Har testdag igen d. 28 november så må vi se :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER