Susse

Skal slettes

44 indlæg i dette emne

Jeg er rigtig glad for at læse alle jeres svar. Synes virkelig det har været noget der har fyldt meget i mit hoved, især fordi hvis vi skal have en nummer 3 skal det ikke være en efternøler. Vi har brugt juleferien på at få snakket lidt mere om det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er rigtig glad for at læse alle jeres svar. Synes virkelig det har været noget der har fyldt meget i mit hoved, især fordi hvis vi skal have en nummer 3 skal det ikke være en efternøler. Vi har brugt juleferien på at få snakket lidt mere om det :)

Og? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi har jo tre børn, og synes det er det helt rigtige for vores lille familie.

Jeg har nok altid ønsket mig tre børn, min mand sagde to. Vi ville vente med endelig beslutning til efter nr 2. Jeg følte dybt og inderligt ikke at min graviditet, fødsel med nr 2 og hans babytid var den sidste. Min mand var dog stadig da Oscar var 2 fast besluttet på at det var det. Det sendte mig ud i sorg og jeg var ked af det og sørgede over det barn jeg aldrig skulle få og tabet af den familie jeg ikke ville få. Det endte med at min mand genovervejede (af flere grunde) og vi endte jo så med at få en nr 3 :loveshower

Jeg kan kun anbefale alle dem som har lyst til springe ud i en nr 3. Jeg synes ikke at springet fra 2 til 3 børn er så stort som springet fra 1 til 2 børn er. Ella har lige fra starten faldet naturligt ind i familien. Man har efterhånden noget rutine i at være forælder, prøve at have en nyfødt, håndtere tigerspring osv. Man kender de små fif og man ved at man kommer om på den anden side af træthed, skrigeturer, pil-finger alderen osv, og det giver en større ro til at nyde baby. Man ved også hvordan man håndtere flere børn på samme tid og har noget øvelse i at jonglere flere børn og deres behov.

Vi havde bare en naturlig ro omkring det at blive forælder tredje gang. Og storebrødrene har også taget naturligt imod hende (de er jo allerede vant til at dele) og knuselsket hende fra starten af. Og jeg synes det giver en god søskendedynamik. Men vores børn har også henholdsvis 3 år imellem de store og næsten 4 år imellem den mellemste og den yngste.

Min største bekymring før var at kunne give alle mine børn tid og kunne dække deres individuelle behov, specielt at mellembarnet ikke skulle blive overset. Det synes jeg går okay, men er da stadig noget jeg opmærksom på og tænker over. Det eneste minus synes jeg er at den lille smule tid man evt havde til sig selv med to børn mere el mindre er forsvundet :) nej selvfølgelig kan man finde tid men det bliver da selvfølgelig sværere.

Vi har bestemt ikke fortrudt og kan kun sige hvis man overvejer det, så spring ud i det :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 11/1/2016 at 9:17 AM, Susanne said:

Og? ;)

.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Beklager det sene svar... Vi besluttede at vi ville lade skæbnen afgøre det da vi havde 3 måneder hvor det ville passe optimalt i vores øjne... De to andre har dog taget 6 måneder at lave...

Men skæbnen ville at jeg blev gravid i første forsøg og er nu 12 uger henne :O og vi har lige været til en vellykket nf

så det er jo rigtig spændende :)

Wauw :O

Stort tillykke! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Beklager det sene svar... Vi besluttede at vi ville lade skæbnen afgøre det da vi havde 3 måneder hvor det ville passe optimalt i vores øjne... De to andre har dog taget 6 måneder at lave...

Men skæbnen ville at jeg blev gravid i første forsøg og er nu 12 uger henne :O og vi har lige været til en vellykket nf

så det er jo rigtig spændende :)

Tillykke :glad :Yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Beklager det sene svar... Vi besluttede at vi ville lade skæbnen afgøre det da vi havde 3 måneder hvor det ville passe optimalt i vores øjne... De to andre har dog taget 6 måneder at lave...

Men skæbnen ville at jeg blev gravid i første forsøg og er nu 12 uger henne :o og vi har lige været til en vellykket nf

så det er jo rigtig spændende :)

Haha - Så 'vi har brugt juleferien på at få snakket lidt om det' betød i virkeligheden "vi brugte juleferien på at lave en baby"? :D

 

Tillykke! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wauw :O

Stort tillykke! :)

Tak :D Det er først ved at gå op for os nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha - Så 'vi har brugt juleferien på at få snakket lidt om det' betød i virkeligheden "vi brugte juleferien på at lave en baby"? :D

Tillykke! :loveshower

Ha ha ja der var ikke langt fra snak til handling ;)

Har også haft brug for tid til at forstå det nu det gik så stærkt, det havde jeg slet ikke set komme.

Silje har lige fået det at vide i dag. Fedt at opleve hvor meget hun forstår, det var jo noget helt andet sidst :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :glad :Yay

Tak :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke! :loveshower

Tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med dem kommende 3'er :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak hvor er i søde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER