Aja

Kst eller kiropraktor

19 indlæg i dette emne

Jeg vil gerne have tjekket C igennem. Hun har tit nogle skrig ture om aftenen hvor hun bare spænder helt vildt i kroppen og er svær at trøste, så vil gerne have set på om der er noget der generer hende. Men også bare for at få et generelt tjek for at se om der nu skulle være et eller andet. Tænker i hvert fald at det ikke kan skade :)

Men hvad skal vi tage hende til? Jeg havde tænkt på kranio sakral terapi men min mand synes vi skal tage hende til kiropraktor. Hvad er forskellen og hvad er bedst i vores situation? Nogle erfaringer? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil anbefale jer at prøve Jette Viktor i mjels :)

Hun er zoneterapeut, men kan også kst :)

Super god og ærlig :)

husk at meld den bette ind i Danmark inden i begynder behandlinger, hvis i selvfølgelig er meldt ind der :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde J til kiropraktor. Han var nemlig også meget, meget spændt og af og til helt utrøstelig. Jeg valgte kiropraktor, fordi jeg tænkte at de er han skæv, var det nok dem der ku hjælpe bedst. Og så læste jeg det her http://m.hoejbjergklinikken.dk/babyerog stortset alt hvad de beskriver passer på J. Derudover har min mand længe gået fast til kiropraktor og er rigtig glad for det, så det lå lige til for os :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, jeg ville til hver en tid anbefale kiropraktor.

Jeg har prøvet begge dele med Magnus, og ærligt så synes jeg at kst'eren var sgi for meget hokus pokus.

jeg ved godt at der er mange, der anbefaler det (det var derfor, jeg selv tog til sådan en), men jeg har godt nok ikke meget fidus til dem..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Virker hun til at have en farvoritside eller være spændt? I så fald ville jeg tage kiropraktor.

Er hun bare lidt "forvirret" i kroppen ville jeg tage kst.

Vi havde selv Noah til kiropraktor. Han havde en låsning i nakken og i bækkenet. Tror vi var der 6-7 gange.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg er jo fortaler for kst, men har heller ikke prøvet andet. Synes det er en meget blid behandlingsform og det har bare virket for vores børn ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil anbefale jer at prøve Jette Viktor i mjels :)

Hun er zoneterapeut, men kan også kst :)

Super god og ærlig :)

husk at meld den bette ind i Danmark inden i begynder behandlinger, hvis i selvfølgelig er meldt ind der :)

 

Jeg har kigget på hendes side og synes det lyder virkelig godt! 

Men min mand vil meget gerne til kiropraktor så det prøver vi i første omgang og så har vi det andet i baghovedet hvis det bliver nødvendigt.

Så tak for tippet :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar! Vi er lidt uenige herhjemme, men min mand vil meget gerne prøve kiropraktor, så det har vi fået en tid til på tirsdag! Det glæder jeg mig til! 

Så er vi enige om at vi altid kan prøve kst også bagefter hvis det bliver nødvendigt! :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan gik det hos kiropraktoren? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil anbefale jer at prøve Jette Viktor i mjels :)

Hun er zoneterapeut, men kan også kst :)

Super god og ærlig :)

husk at meld den bette ind i Danmark inden i begynder behandlinger, hvis i selvfølgelig er meldt ind der :)

Hende vil jeg også gerne anbefale!

Vi startede med kiropraktor til V og det hjalp, men de foreslog selv JV, da de på er tidspunkt ikke kunne gøre mere.

KST har jeg ingen erfaring med, men det er heller ikke sådan at jeg aktivt fravalgte det. Jeg stødte bare på de to andre muligheder først. :)

Vi har fået E tjekket ved kiropraktor, men der er ikke noget med hende overhovedet, så vi nåede ikke længere end det ene tjek :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan gik det hos kiropraktoren? :)

 

Det gik godt tror jeg. Jeg kan ikke sige endnu om det har haft nogen effekt men jeg er glad for at vi fik hende tjekket. Hun var lidt låst i hoften og ligger og krummer sig til den ene side når hun ligger ned, så vi skal afsted igen i næste uge :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hende vil jeg også gerne anbefale!

Vi startede med kiropraktor til V og det hjalp, men de foreslog selv JV, da de på er tidspunkt ikke kunne gøre mere.

KST har jeg ingen erfaring med, men det er heller ikke sådan at jeg aktivt fravalgte det. Jeg stødte bare på de to andre muligheder først. :)

Vi har fået E tjekket ved kiropraktor, men der er ikke noget med hende overhovedet, så vi nåede ikke længere end det ene tjek :)

 

Dejligt med endnu en anbefaling! Vi kunne helt klart godt finde på at prøve hende, jeg synes nemlig også det lyder godt!

Nu ser vi lige tiden an om det bliver nødvendigt. Jeg håber at jeg kan få øget min mælkeproduktion så C kan få lidt mere at spise og at det i kombination med kiropraktoren er nok :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gik godt tror jeg. Jeg kan ikke sige endnu om det har haft nogen effekt men jeg er glad for at vi fik hende tjekket. Hun var lidt låst i hoften og ligger og krummer sig til den ene side når hun ligger ned, så vi skal afsted igen i næste uge :)

Hvor var i henne? :)

Vi snakker nemlig om at Markus skal en tur til kiropraktor efter at ha læst noget som vi kunne nikke genkendende til i forhold til ham :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor var i henne? :)

Vi snakker nemlig om at Markus skal en tur til kiropraktor efter at ha læst noget som vi kunne nikke genkendende til i forhold til ham :)

Vi var inde i stengade i Aalborg inde ved gåsepigen. Det virker rigtig fint dog lidt dyrt. Vi fik det anbefalet af et andet par som har været der med deres dreng. Vores SP anbefalede efterfølgende en i Nørresundby, Joann Lundis tror jeg hun hedder, men nu havde vi fået tid det andet sted så det holdt vi bare fast i.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var inde i stengade i Aalborg inde ved gåsepigen. Det virker rigtig fint dog lidt dyrt. Vi fik det anbefalet af et andet par som har været der med deres dreng. Vores SP anbefalede efterfølgende en i Nørresundby, Joann Lundis tror jeg hun hedder, men nu havde vi fået tid det andet sted så det holdt vi bare fast i.

Den har jeg også kigget på, men er faktisk blevet anbefalet Alex Alrøe :)

men kigger lige på Joann Lundis :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var ved Joan Lundis med E. Det blev jo kun til én gang, fordi der ikke var noget galt, men jeg synes, hun var rigtig sød. :)

Ved Valdemar havde vi en i Vejgaard som var fantastisk, men hun er der desværre ikke mere :( Jeg tror, hun hed Ghita :chin:

Husk i øvrigt at Danmark giver tilskud til kiropraktor og zoneterapi :) (ved ikke om de gør til kst)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil anbefale jer at prøve Jette Viktor i mjels :)

Hun er zoneterapeut, men kan også kst :)

Super god og ærlig :)

husk at meld den bette ind i Danmark inden i begynder behandlinger, hvis i selvfølgelig er meldt ind der :)

 

Så har jeg fået en tid hos Jette Viktor i morgen. Vi døjer stadig med aftengråd uden helt at vide hvorfor, så nu skal det prøves om det kan have en effekt. Jeg glæder mig i hvert fald :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg fået en tid hos Jette Viktor i morgen. Vi døjer stadig med aftengråd uden helt at vide hvorfor, så nu skal det prøves om det kan have en effekt. Jeg glæder mig i hvert fald :)

Håber at hun kan hjælpe :kram

også er hun vildt sød :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber at hun kan hjælpe :kram

også er hun vildt sød :D

:ditto :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER