NSEllekilde

Ligamentsmerter

25 indlæg i dette emne

Jeg har voldsomme jag med smerter i underlivet, som jeg tænker er ligamentsmerter.

Mærker i noget til det og hvordan føles det for jer? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har voldsomme jag med smerter i underlivet, som jeg tænker er ligamentsmerter.

Mærker i noget til det og hvordan føles det for jer? :)

Jeg får dem mest ved bevægelse og kan sammenligne smerterne med, når jeg sparker en tå ind i noget :gal

De tager kort pusten fra mig, men ærligt, så bliver jeg glad hver gang jeg mærker dem, da jeg er sindssygt bange for at miste igen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg får dem mest ved bevægelse og kan sammenligne smerterne med, når jeg sparker en tå ind i noget :gal

De tager kort pusten fra mig, men ærligt, så bliver jeg glad hver gang jeg mærker dem, da jeg er sindssygt bange for at miste igen :(

Jeg har bare frygtet en GUL, men det er betryggende at høre at andre har haft det på samme måde :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har bare frygtet en GUL, men det er betryggende at høre at andre har haft det på samme måde :biglove

Chancerne er små og du skulle efter sigende have store smerter ved GUL!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Chancerne er små og du skulle efter sigende have store smerter ved GUL!

Jeg har bare tænkt -smerter er jo subjektivt og hvad er store smerter egentlig? :)

Men jeg frygter det ikke mere :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt å lese at det er flere som får vondt, det må jo bety at det er normalt? :) Jeg har en god del vondt i hofter og nedre del rygg på aftenen, og utrolig vondt i underlivet om jeg vender meg for hurtig i sengen. Har ikke vert til læge enda, da jeg jo er norsk og ikke har meldt flytting til DK enda.. Vi klarer ikke å bestemme oss for Norge eller Danmark.. :P

Men merker jeg blir jo litt bekymret og vil gjerne få en tidlig scanning.. Er det uge 7 som er smart å få scanning? Med tanke på å se hjertet banke...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde stjerneondt i underlivet i starten med Storm! Jeg var sikker på at mens var lige på trapperne flere gange, men jeg har da en (MEGET) livlig 2årig i dag.. :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde stjerneondt i underlivet i starten med Storm! Jeg var sikker på at mens var lige på trapperne flere gange, men jeg har da en (MEGET) livlig 2årig i dag.. :biglove

Og en utrolig lækker én af slagsen :kuller

Jeg fik/får også ondt - især ved hurtige bevægelser! Denne gang kan jeg også mærke dem uden synderlig bevægelse! Men det går også hurtigt her anden gang!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og en utrolig lækker én af slagsen :kuller

Jeg fik/får også ondt - især ved hurtige bevægelser! Denne gang kan jeg også mærke dem uden synderlig bevægelse! Men det går også hurtigt her anden gang!!

Han ér bare utroligt dejlig! :kuller Og det er din virkelig også!!! Tror du de næste bliver lige så skønne? :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han ér bare utroligt dejlig! :kuller Og det er din virkelig også!!! Tror du de næste bliver lige så skønne? :loveshower

Det bliver svært, men mon ikke at de nye babyer slægter drengene på :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bliver svært, men mon ikke at de nye babyer slægter drengene på :loveshower

De kan ikke gøre andet! :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde stjerneondt i underlivet i starten med Storm! Jeg var sikker på at mens var lige på trapperne flere gange, men jeg har da en (MEGET) livlig 2årig i dag.. :biglove

 

Ja det er litt sånn at det føles som mens kommer hvert øyeblikk.. 

Men nå har jeg altså tatt test nr.4!!! :P Og den strålte GRAVID imot meg etter mindre enn 1.min.. Så nå begynner faktisk nervene å roe seg... Har også lest endel om emnet, og ser jo det at det er HELT normalt a ha litt vondt i starten.. :) 

 

Hvornår sluttet det å gøre vondt, husker du det??

(bare tenker på hvor lenge dette skal vare ca.. Holder jo det hemmelig for familie og venner her, så holder meg for det meste hjemme) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og en utrolig lækker én af slagsen :kuller

Jeg fik/får også ondt - især ved hurtige bevægelser! Denne gang kan jeg også mærke dem uden synderlig bevægelse! Men det går også hurtigt her anden gang!!

 

Syns jeg merker det mest om jeg sitter "feil" eller for lenge,. Eller om sengen ikke er innstillet AKKURAT som den skal.. :P 

Hvor lenge hadde du det sånn??? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er litt sånn at det føles som mens kommer hvert øyeblikk..

Men nå har jeg altså tatt test nr.4!!! :P Og den strålte GRAVID imot meg etter mindre enn 1.min.. Så nå begynner faktisk nervene å roe seg... Har også lest endel om emnet, og ser jo det at det er HELT normalt a ha litt vondt i starten.. :)

Hvornår sluttet det å gøre vondt, husker du det??

(bare tenker på hvor lenge dette skal vare ca.. Holder jo det hemmelig for familie og venner her, så holder meg for det meste hjemme)

Jeg kan faktisk ikke huske det.. De der voldsomme smerter kom omkring uge 4-6, og gik over i en murren.. Men hvor længe det holdt ved kan jeg ikke huske!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan faktisk ikke huske det.. De der voldsomme smerter kom omkring uge 4-6, og gik over i en murren.. Men hvor længe det holdt ved kan jeg ikke huske!

 

Ok, takk. :) 

Jeg er uansett bare glad for å være gravid, så får kroppen bare drille så mye den vil!!

Så lenge spiren holder seg der den skal være, og alt er i orden inni der!!  :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh ja, jeg har også ondt i ryggen nederst om aftenen! Men altså jeg tror at det er helt normalt :)

Tidlig skanning er i uge 7 -jeg skal skannes 6+5 og der forventer hun at kunne se hjerteblink :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal snakke med læge imorgen, da skulle det være en norsk læge på jobb, så håper jeg vi kan sy noe sammen... Mulig jeg ikke får noe scanning siden jeg ikke er dansk..?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal snakke med læge imorgen, da skulle det være en norsk læge på jobb, så håper jeg vi kan sy noe sammen... Mulig jeg ikke får noe scanning siden jeg ikke er dansk..?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan finde en privat scanningsklinik og blive scannet. Du kan se hjerteblink fra 6+0 og det koster et sted mellem 4-700 kr afhængigt af sted og dag.

Tillykke med graviditeten

Takk, I'll Google it..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg gik dengang jeg ventede min søn på denne klinik i København hvis du bor i nærheden

http://www.cyclusklinik.dk/

De er super søde og meget professionelle

Takk, men jeg bor desverre i heeeelt andre enden av DK.. :) Har tatt hcg blodprøve, og skal måle på nytt på torsdag. Så håper jeg på at tålmodigheten holder et stykke tid til. Alt føles fint fortsatt. Og ikke mere blod heldigvis! Så jeg satser på at alt er som det skal. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Takk, men jeg bor desverre i heeeelt andre enden av DK.. :) Har tatt hcg blodprøve, og skal måle på nytt på torsdag. Så håper jeg på at tålmodigheten holder et stykke tid til. Alt føles fint fortsatt. Og ikke mere blod heldigvis! Så jeg satser på at alt er som det skal. :)

Xxx for dig. Mener dog at klinikken også har en Århus afdeling :) (men kan ikke se hvor i landet du bor henne)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Xxx for dig. Mener dog at klinikken også har en Århus afdeling :) (men kan ikke se hvor i landet du bor henne)

Bor ved vestkysten. Struer..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige et pip fra en mamma :) Jeg havde ogsaa meget ondt i starten med Noah (og havde endda en mindre pletbloedning, som jeg besvimede over i forskraekkelse midt om natten). Min mor fortalte mig, at hun ogsaa havde haft sindssygt ondt med mig i maven. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige et pip fra en mamma :) Jeg havde ogsaa meget ondt i starten med Noah (og havde endda en mindre pletbloedning, som jeg besvimede over i forskraekkelse midt om natten). Min mor fortalte mig, at hun ogsaa havde haft sindssygt ondt med mig i maven. 

 

Godt å få bekreftet at det alt kan gå godt!! Takk  :kram  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER