Fister

Oktobermor-smalltalk

703 indlæg i dette emne

Jo tak Fister, det går egentlig meget godt :) vi er også lige startet på grød, og indtil videre er det en succes :super

Uf, det lyder ikke rart med den svulst :( :kram2 krydser alt for at det viser sig at den er fuldstændig harmløs!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Her går det også fint med babyen. Flytning og køb af hus trækker til gengæld tænder ud - det æder al min energi, så pt har jeg vist mest lyst til at krybe sammen i et hjørne og sove en uge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo tak Fister, det går egentlig meget godt :) vi er også lige startet på grød, og indtil videre er det en succes :super

Uf, det lyder ikke rart med den svulst :( :kram2 krydser alt for at det viser sig at den er fuldstændig harmløs!!

 

Tak:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom den første tand sgu! Nøj, det går stærkt i øjeblikket !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom den første tand sgu! Nøj, det går stærkt i øjeblikket !

:o :o :o

Hvor er han vild! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:o :o :o

Hvor er han vild! :D

 

Og det vilde er at det er præcis på samme tid som Theodor i sin tid (kan jeg se på min facebook). Crazy kids. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og det vilde er at det er præcis på samme tid som Theodor i sin tid (kan jeg se på min facebook). Crazy kids.

Hvor vildt! :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gider virkelig ikke mere tiger nu! :PRIK

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gider virkelig ikke mere tiger nu! :PRIK

Vrøvl med søvnen? Jeg har ammet hver anden time i nat :rolleyes ikke noget at sige til, at hun har rundere kinder, end hendes storebror havde :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vrøvl med søvnen? Jeg har ammet hver anden time i nat :rolleyes ikke noget at sige til, at hun har rundere kinder, end hendes storebror havde :rolleyes

Jep. Virkelig urolig søvn. Det går helt galt for hendes mund under springene. Hun bliver ved med at spytte sutten ud før hun er klar til det :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gider virkelig ikke mere tiger nu! :prik

 

Øv, den er godt nok hård ved jer. Håber du får den gladeste baby igen lige om lidt. 

 

Ogs' dig Lise :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lægger den lige her, for jeg synes egentlig, at det er lidt pinligt, at jeg føler trang til at kommentere det her ( :blush ), men jeg undrer mig sq ret meget, når jeg slår op på Facebook, og der så er glade billeder fra en dåb af er barn, der er to uger yngre end Sigrid, med glade kommentarer om, at barnet jo selvfølgelig skulle smage dåbskagen, og at det selvfølgelig var et hit... Jeg VIL ikke rende og sætte mig til doms over, hvad andre gør, og barnet tager jo næppe skade, men jeg kan godt mærke, at min indre snerpe undrer sig vildt over, hvad en 3,5-måned gammel baby skal med kage...

Pyh, så fik jeg det ud - og så glemmer vi det igen. "In the end - only kindness matters"...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lægger den lige her, for jeg synes egentlig, at det er lidt pinligt, at jeg føler trang til at kommentere det her ( :blush ), men jeg undrer mig sq ret meget, når jeg slår op på Facebook, og der så er glade billeder fra en dåb af er barn, der er to uger yngre end Sigrid, med glade kommentarer om, at barnet jo selvfølgelig skulle smage dåbskagen, og at det selvfølgelig var et hit... Jeg VIL ikke rende og sætte mig til doms over, hvad andre gør, og barnet tager jo næppe skade, men jeg kan godt mærke, at min indre snerpe undrer sig vildt over, hvad en 3,5-måned gammel baby skal med kage...

Pyh, så fik jeg det ud - og så glemmer vi det igen. "In the end - only kindness matters"...

 

2 sekunders med-snerpen herfra!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lægger den lige her, for jeg synes egentlig, at det er lidt pinligt, at jeg føler trang til at kommentere det her ( :blush ), men jeg undrer mig sq ret meget, når jeg slår op på Facebook, og der så er glade billeder fra en dåb af er barn, der er to uger yngre end Sigrid, med glade kommentarer om, at barnet jo selvfølgelig skulle smage dåbskagen, og at det selvfølgelig var et hit... Jeg VIL ikke rende og sætte mig til doms over, hvad andre gør, og barnet tager jo næppe skade, men jeg kan godt mærke, at min indre snerpe undrer sig vildt over, hvad en 3,5-måned gammel baby skal med kage...

Pyh, så fik jeg det ud - og så glemmer vi det igen. "In the end - only kindness matters"...

Argh.. Det gjorde min far ved en af mine niecer... :rolleyes og :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lægger den lige her, for jeg synes egentlig, at det er lidt pinligt, at jeg føler trang til at kommentere det her ( :blush ), men jeg undrer mig sq ret meget, når jeg slår op på Facebook, og der så er glade billeder fra en dåb af er barn, der er to uger yngre end Sigrid, med glade kommentarer om, at barnet jo selvfølgelig skulle smage dåbskagen, og at det selvfølgelig var et hit... Jeg VIL ikke rende og sætte mig til doms over, hvad andre gør, og barnet tager jo næppe skade, men jeg kan godt mærke, at min indre snerpe undrer sig vildt over, hvad en 3,5-måned gammel baby skal med kage...

Pyh, så fik jeg det ud - og så glemmer vi det igen. "In the end - only kindness matters"...

I'm with you!

Vi holdt fødselsdag for min mand i lørdags og hans mormor kom også med flere kommentarer til om ikke Clara skulle smage lagkagen. Det mente jeg så ikke..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh Lise jeg er med på dit hold. Big time!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lægger den lige her, for jeg synes egentlig, at det er lidt pinligt, at jeg føler trang til at kommentere det her ( :blush ), men jeg undrer mig sq ret meget, når jeg slår op på Facebook, og der så er glade billeder fra en dåb af er barn, der er to uger yngre end Sigrid, med glade kommentarer om, at barnet jo selvfølgelig skulle smage dåbskagen, og at det selvfølgelig var et hit... Jeg VIL ikke rende og sætte mig til doms over, hvad andre gør, og barnet tager jo næppe skade, men jeg kan godt mærke, at min indre snerpe undrer sig vildt over, hvad en 3,5-måned gammel baby skal med kage...

Pyh, så fik jeg det ud - og så glemmer vi det igen. "In the end - only kindness matters"...

Hold da op! Det har jeg godt nok aldrig hørt om før. Min indre snerpe er meget forarget ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er slutningen på dether tigerspring særligt røv-lorte-agtigt? Eller er det bare tand 2 som er på vej? Fårk jeg er træt og helt brugt op!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er slutningen på dether tigerspring særligt røv-lorte-agtigt? Eller er det bare tand 2 som er på vej? Fårk jeg er træt og helt brugt op!

Det første <_<

Hold ud, det er snart overstået :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kulminerede fuldstændigt i går aftes efter 3 dårlige nætter og dage fuldstændig uden rytme. Endelig faldt han om på mig, spiste pludselig godt, har sovet forrygende i nat. Vågner op med en ny tand brudt igennem :O

Besøg hos meget tilfreds kiropraktor her til morgen.

Arthur! min store lille skattermayn!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber det går godt hos alle jer mødre. :)

Her har vi rigtig godt gang i ske mad, de spiser alt, hvad der bliver serveret og derfor tænker jeg lidt på, hvormeget jeg skal udfordre deres smagsløg? De får grød til frokost og mos til aften. Hvor mange smage skifter i imellem og hvor ofte?

Af grød har de fået majs, ris, hirse og boghvede. Tænker at lave lidt havregrød snart. Vi er lige begyndt med lidt frugttopping og der har de fået færdig sveske/æble fra glas og moset banan. Jeg har købt kiwi og jordbær, som prøves de næste dage. Af mos kartoffel med gulerod, broccoli og blomkål. Vil prøve pastinak en af de næste dage. Har i noget godt input?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes da du laver temmelig varieret mad. Her har kører vi også grød til frokost og mos til aften. Men hun er helt klart mest til mos. Vi har prøvet samme grød som jer (hirse og majs er bedst). Vi har også lavet samme mos men også fx prøvet en gulerod/pastinak. Ellers kan jeg anbefale sød kartoffel eller ærtemos. Jeg har forsøgt med lidt avokado men det er ikke et hit.

Astrid vil desuden meget gerne selv spise så jeg har ladet hende smage/gumle lidt på et par agurkestængerstænger og peberfrugt. Det er også kølende ift de frembrydende tænder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glæder mig til, at de selv kan sidde med lidt, men tror vi venter lidt endnu med det :) Her er ingen tænder på vej endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glæder mig til, at de selv kan sidde med lidt, men tror vi venter lidt endnu med det :) Her er ingen tænder på vej endnu.

Det sviner af... Til. Det dur jeg slet ikke til....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber det går godt hos alle jer mødre. :)

Her har vi rigtig godt gang i ske mad, de spiser alt, hvad der bliver serveret og derfor tænker jeg lidt på, hvormeget jeg skal udfordre deres smagsløg? De får grød til frokost og mos til aften. Hvor mange smage skifter i imellem og hvor ofte?

Af grød har de fået majs, ris, hirse og boghvede. Tænker at lave lidt havregrød snart. Vi er lige begyndt med lidt frugttopping og der har de fået færdig sveske/æble fra glas og moset banan. Jeg har købt kiwi og jordbær, som prøves de næste dage. Af mos kartoffel med gulerod, broccoli og blomkål. Vil prøve pastinak en af de næste dage. Har i noget godt input?

Vi er ikke begyndt endnu. Fra min søn husker jeg pæremos som et stort hit som topping/dessert :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER