Fister

Oktobermor-smalltalk

703 indlæg i dette emne

Jeg var til 8 ugers undersøgelse i dag, alt var fint bortset fra min bækkenbund som er helt vildt slap! Jeg har oprettet en tråd i "sex og samliv" for den skal jeg SIMPELTHEN have styr på - jeg er ALT for ung til "Tena" :( så hvis i har gode råd eller er i samme båd må i gerne kigge på tråden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I forgårs fik jeg besked om mødregruppe.

I gruppen er der en, hvis forældre bor i samme lillebitte landsby som os. Faktisk er det ikke engang en landsby, men en flække :D Det ærgrer mig lidt, for en fjer kan nemt blive til fem høns i et lille samfund, så bare en dum sidebemærkning kan måske ryge videre til hendes forældre og videre i byen ...

Men jeg tænkte det nok bare var mig, der var pernitten ...

I går var jeg så til SP og jeg nåede knap at nævne det, før hun beklagede, at vi var kommet i samme MG - men hun havde jo altså ikke haft nogle mulighed for at vide, at forældrene bor tæt på os, så det kan hun jo ikke gøre for :)

Hun mente vi kunne tage en snak i gruppen om tavshedspligt - bare generelt set. Jeg ved ikke helt, om jeg siger noget, men det er rart at vide, at det ikke bare var mig, der så et problem i det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I forgårs fik jeg besked om mødregruppe.

I gruppen er der en, hvis forældre bor i samme lillebitte landsby som os. Faktisk er det ikke engang en landsby, men en flække :D Det ærgrer mig lidt, for en fjer kan nemt blive til fem høns i et lille samfund, så bare en dum sidebemærkning kan måske ryge videre til hendes forældre og videre i byen ...

Men jeg tænkte det nok bare var mig, der var pernitten ...

I går var jeg så til SP og jeg nåede knap at nævne det, før hun beklagede, at vi var kommet i samme MG - men hun havde jo altså ikke haft nogle mulighed for at vide, at forældrene bor tæt på os, så det kan hun jo ikke gøre for :)

Hun mente vi kunne tage en snak i gruppen om tavshedspligt - bare generelt set. Jeg ved ikke helt, om jeg siger noget, men det er rart at vide, at det ikke bare var mig, der så et problem i det :)

Her i byen er sp med til de første to mg-møder - og jeg husker i sin tid, at hun simpelthen indledte med at sige, at hun syntes, at man skulle aftale - og respektere - at der er fortrolighed om, hvad man siger i mødregruppen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I forgårs fik jeg besked om mødregruppe.

I gruppen er der en, hvis forældre bor i samme lillebitte landsby som os. Faktisk er det ikke engang en landsby, men en flække :D Det ærgrer mig lidt, for en fjer kan nemt blive til fem høns i et lille samfund, så bare en dum sidebemærkning kan måske ryge videre til hendes forældre og videre i byen ...

Men jeg tænkte det nok bare var mig, der var pernitten ...

I går var jeg så til SP og jeg nåede knap at nævne det, før hun beklagede, at vi var kommet i samme MG - men hun havde jo altså ikke haft nogle mulighed for at vide, at forældrene bor tæt på os, så det kan hun jo ikke gøre for :)

Hun mente vi kunne tage en snak i gruppen om tavshedspligt - bare generelt set. Jeg ved ikke helt, om jeg siger noget, men det er rart at vide, at det ikke bare var mig, der så et problem i det :)

Den eneste jeg ved jeg kommer i mødregruppe med, hun er nabo til mine forældre og der er selvfølgelig en pointe i at det ikke er fedt hvis jeg siger fortrolige eller følsomme ting om hende til min mor, det regner jeg ikke med er relevant, for det gider jeg ikke snakke med min mor om :p vi bor tæt nok til at hun ved rigeligt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er SP ikke med - det er sparet væk, og var vist lige indført, da jeg fik Liv.

Det er som ikke fortrolige ting, jeg er nervøs for. Mere "småting" som man ikke tænker over, og så bliver historien fordrejet ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er SP ikke med - det er sparet væk, og var vist lige indført, da jeg fik Liv.

Det er som ikke fortrolige ting, jeg er nervøs for. Mere "småting" som man ikke tænker over, og så bliver historien fordrejet ...

Jeg er med. Kommer også oprindeligt fra et lille samfund. "Vidste du at winkys mors hønes ældre bror en gang var i spjældet for noget med rufferi. Og så løb naboen med ham oppe fra højgård. Og hvorfor tror du i øvrigt han ligner sin farbror så meget"?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er SP ikke med - det er sparet væk, og var vist lige indført, da jeg fik Liv.

Det er som ikke fortrolige ting, jeg er nervøs for. Mere "småting" som man ikke tænker over, og så bliver historien fordrejet ...

Arh :) det giver god mening :) det må jeg indrømme at jeg ikke tænker så meget over :) men det er nok fordi jeg ikke har stået med problemet :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes heller ikke den her Tiger er slem :)

Ok. I dag er hun så mega mærkelig. Virkelig dårlig timing, altså! <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok. I dag er hun så mega mærkelig. Virkelig dårlig timing, altså! <_<

Vores tiger er heller ikke det mindste rolig. ROARRR, sku jeg hilse og sige...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok. I dag er hun så mega mærkelig. Virkelig dårlig timing, altså! <_<

:ditto <_< kæft jeg har kæmpet mig igennem dagen alene med 2 piger der havde hver deres udfald, et hus der bare SKAL være klar til jul imorgen og risalament kokkerering.

Der hjalp dog at Signe tog en knap 4 timers lur i eftermiddag med sutte givning hver 20 min. At Mie hjalp med at vaske køkkengulv (dvs hun fik en klud og vaskede pletter væk - det er godt nok til mig i dag ;) ), at hendes humør blev bedre så vi rent faktisk fik hygget og at Anders kom hjem med en buket blomster.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For helved hvor er det frustrerende at Naya ikk tager på :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sofie har været alvorligt tigerramt siden hun vågnede fra den lange lur til middag. Jeg havde næsten glemt, hvor mega irriterende og anstrengende det er <_<

Og så lige i dag, hvor min mor og små søstre er kommet og jeg virkelig hellere vil meget andet end at vugge barnevogn og sidde i soveværelset :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For helved hvor er det frustrerende at Naya ikk tager på :(

Er hun blevet vejet i dag? Slet ingen fremgang? :unsure

Åh, hvor jeg føler med dig :( :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er hun blevet vejet i dag? Slet ingen fremgang? :unsure

Åh, hvor jeg føler med dig :( :kiss

:ditto åh altså...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Slet ingen fremgang, nej :(

26. November vejede hun 4900 g, 8. December vejede hun 5010 g, 15. Dec 5020 g, 17. Dec 4960, 21. Dec 5020, og i dag 5000 :( Og hun var jo altså en basse på 4235 g da hun blev født, så hun har taget under 800 g på på 8 uger :unsure Vi skal til læge igen på mandag, og lægen vil gerne at jeg malker ud efter hver amning og supplerer med 3 flasker om dagen, for hun skal altså gerne begynde at tage på nu :( Jeg har det rigtig skidt med at give hende flaske - det burde bare ikk være nødvendigt! Men jeg er næsten nødt til det, for ellers er næste step indlæggelse :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sofie har været alvorligt tigerramt siden hun vågnede fra den lange lur til middag. Jeg havde næsten glemt, hvor mega irriterende og anstrengende det er <_<

Og så lige i dag, hvor min mor og små søstre er kommet og jeg virkelig hellere vil meget andet end at vugge barnevogn og sidde i soveværelset :prik

Signe havde ingen interesse i at sove i vogn igår hvor jeg var hjemme ved mine forældre og hygge, så der lod jeg hende sove i viklen - helt ærligt så gad jeg ikke spilde dagen på at stå ude i regnvejret og vugge vogn mens hele familien sad samlet og skrald grinede indenfor.

Jeg tog hende også i viklen i dag, for hun var bare så ked og der er hun bare tryg og falder lynhurtigt til ro og jeg kunne ikke engang vugge hende til ro i vognen, der var det en hånd på kinden og så var det ret tydeligt at det var kærlighed og nærhed hun havde brug for :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Signes skrækkelige hormon knopper har forresten forladt hende fuldstændig, der er heller ikke særlig meget arp tilbage :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Slet ingen fremgang, nej :(

26. November vejede hun 4900 g, 8. December vejede hun 5010 g, 15. Dec 5020 g, 17. Dec 4960, 21. Dec 5020, og i dag 5000 :( Og hun var jo altså en basse på 4235 g da hun blev født, så hun har taget under 800 g på på 8 uger :unsure Vi skal til læge igen på mandag, og lægen vil gerne at jeg malker ud efter hver amning og supplerer med 3 flasker om dagen, for hun skal altså gerne begynde at tage på nu :( Jeg har det rigtig skidt med at give hende flaske - det burde bare ikk være nødvendigt! Men jeg er næsten nødt til det, for ellers er næste step indlæggelse :(

Øv øv øv øv! Det er virkelig også frustrerende, da! Jeg håber det hjælper at supplere og at hun blomstrer op, så du hurtigt kan slippe følelsen af at det er forkert. Stort knus!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Brugte i går aftes til at skiftes med M til at rende rundt med grædebaby under årets bedste aften: lillejuleaften med mine gudbrødre og min søster. Vi spiser god mad, går i barndom og danser om det pyntede julelimetræ til Roben og Knud og Silverflame, og bytter små gaver. Jeg glæder mig til næste år, hvor der forhåbentlig er lidt mere overskud on my part.

Glædelig jul til jer alle :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Slet ingen fremgang, nej :(

26. November vejede hun 4900 g, 8. December vejede hun 5010 g, 15. Dec 5020 g, 17. Dec 4960, 21. Dec 5020, og i dag 5000 :( Og hun var jo altså en basse på 4235 g da hun blev født, så hun har taget under 800 g på på 8 uger :unsure Vi skal til læge igen på mandag, og lægen vil gerne at jeg malker ud efter hver amning og supplerer med 3 flasker om dagen, for hun skal altså gerne begynde at tage på nu :( Jeg har det rigtig skidt med at give hende flaske - det burde bare ikk være nødvendigt! Men jeg er næsten nødt til det, for ellers er næste step indlæggelse :(

Æv hvor er det synd for dig :(

Jeg håber, at flaskerne trods alt har den ønskede effekt, og at de bliver overflødige igen :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Slet ingen fremgang, nej :(

26. November vejede hun 4900 g, 8. December vejede hun 5010 g, 15. Dec 5020 g, 17. Dec 4960, 21. Dec 5020, og i dag 5000 :( Og hun var jo altså en basse på 4235 g da hun blev født, så hun har taget under 800 g på på 8 uger :unsure Vi skal til læge igen på mandag, og lægen vil gerne at jeg malker ud efter hver amning og supplerer med 3 flasker om dagen, for hun skal altså gerne begynde at tage på nu :( Jeg har det rigtig skidt med at give hende flaske - det burde bare ikk være nødvendigt! Men jeg er næsten nødt til det, for ellers er næste step indlæggelse :(

Pis også... :( :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi håber virkelig 3. gang er lykkens gang efter 3. besøg hos kiropraktor i går :goodluck der bliver ved med at være noget mellem skulderbladene og i nakken :( og så siger han nogle gange "knæk" når vi løfter ham, ligesom hvis man knækker fingre. Kiro'en sagde at det ikke var spor farligt, men at vi skal være meget obs på at have styr på det lille hovede ikke bliver tabt. Så nu har jeg altså ikke specielt meget lyst til at han går fra arm til arm :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Topper en åndssvag dag med kropumulig baby :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

glædelig jul piger :jul6: jeg håber i havde en god aften selvom det er svært at slappe af og nyde med sådan et lille væsen i familien.

Anders gik glip af al Mies gave udpakning fordi han tog Signe :( og Signe fandt først endelig ro kl 23.30 da gæsterne var væk og tingene normaliserede sig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glædelig jul piger, håber i har haft en dejlig aften.

Her er det gået over al forventning. Astrid brokkede sig minimalt, tog en kort lur under maden, sov kl 22.30 trods larm, sov da vi kørte hjem og sov videre til kl 7, hvad sker der lige for det? Svigerfamilien må virkelig have kørt hende træt...

Og så vi nåede lige at tage familieportræt billeder inden hun sked igennem sit fine fest tøj...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER