Finemor

November testgruppe

238 indlæg i dette emne

Ta' mig med!! Jeg har testdag den 8.. :)

Ihh kom lige med i min juli- gruppe :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er kun min tredje måned i denne omgang, og Storm tog 17 mdr. at lave, så man skulle tro jeg var vant til ventetid... Men nej!!! Jeg vil være gravid NU!!! :prik

Altså Liam tog også 17 mdr at lave! Graviditet 2 (SA) tog 6 mdr og nu blev jeg gravid i 3. cyklus!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh kom lige med i min juli- gruppe :loveshower

Altså Liam tog også 17 mdr at lave! Graviditet 2 (SA) tog 6 mdr og nu blev jeg gravid i 3. cyklus!

Jaaaah, jeg vidste ikke du var gravid igen?! :yay Det kunne være ret genialt at dele terminsgruppe nok en gang! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil bare lige kigge ind og ønske rigtig meget held og lykke til jer alle :goodluck

 

I fortjener alle som en at få jeres to streger snart og jeg ved jo, at de har været længe undervejs for mange af jer. Alt mit håb og gode ønsker til jer :bd :kram2 :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil bare lige kigge ind og ønske rigtig meget held og lykke til jer alle :goodluck

I fortjener alle som en at få jeres to streger snart og jeg ved jo, at de har været længe undervejs for mange af jer. Alt mit håb og gode ønsker til jer :bd :kram2 :bd

Tak søde :kram2 og ja, kæmpe held og lykke til alle, nu nærmer det sig :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal rykkes til den 14 da jeg skal have æl sprøjte om nogle dage som kan give falske positive tests hvis jeg tester for tidligt.

Men har fået dette skønne æg lagt tilbage idag så nu skal jeg bare ruge de næste par uger uger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal rykkes til den 14 da jeg skal have æl sprøjte om nogle dage som kan give falske positive tests hvis jeg tester for tidligt.

Men har fået dette skønne æg lagt tilbage idag så nu skal jeg bare ruge de næste par uger uger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil bare lige kigge ind og ønske rigtig meget held og lykke til jer alle :goodluck

I fortjener alle som en at få jeres to streger snart og jeg ved jo, at de har været længe undervejs for mange af jer. Alt mit håb og gode ønsker til jer :bd :kram2 :bd

1.000 tak søde! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal rykkes til den 14 da jeg skal have æl sprøjte om nogle dage som kan give falske positive tests hvis jeg tester for tidligt.

Men har fået dette skønne æg lagt tilbage idag så nu skal jeg bare ruge de næste par uger uger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaaaah, jeg vidste ikke du var gravid igen?! :yay Det kunne være ret genialt at dele terminsgruppe nok en gang! :loveshower

Det er også helt nyt! Er 5+1 i dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

jeg tror også jeg melder fra her.

vi var på klinik igår hvor jeg skulle have taget celleprøve, den måtte vi så udskyde eftersom der allerede var blod oppe ved livmoderhalsen. Og nu på toilettet og indlægget. Så den dukker nok op imorgen. Bare vildt det er 3 dage før tid.

men nu begynder manden og jeg stille og roligt på kiss-kost, så må vi se om det giver gevinst ;) og så har vi samtale med Bjarne stigsby den 24. Nov med svar på alle prøver og hvad vi så gør :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg tror også jeg melder fra her.

vi var på klinik igår hvor jeg skulle have taget celleprøve, den måtte vi så udskyde eftersom der allerede var blod oppe ved livmoderhalsen. Og nu på toilettet og indlægget. Så den dukker nok op imorgen. Bare vildt det er 3 dage før tid.

men nu begynder manden og jeg stille og roligt på kiss-kost, så må vi se om det giver gevinst ;) og så har vi samtale med Bjarne stigsby den 24. Nov med svar på alle prøver og hvad vi så gør :D

Øv øv.. Men du lyder okay? Skal jeg bare give dig en sur smiley med det samme eller vil du se tiden lidt an?

Jeg har givet mig selv en, men tester stadig på mandag. Skal jeg så også mens eller ej.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er også helt nyt! Er 5+1 i dag :)

Kunne være så fint at følges med dig igen!!! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv.. Men du lyder okay? Skal jeg bare give dig en sur smiley med det samme eller vil du se tiden lidt an?

Jeg har givet mig selv en, men tester stadig på mandag. Skal jeg så også mens eller ej.

tror beskeden om at der var blod til undersøgelsen gjorde jeg fik tid til at vende mig til at det ikke blev denne gang. Plus det at vi nu får hjælp lige om lidt og derfor bedre udsigt til graviditet også hjælper en del på det hele :)

men ja, giv mig bare en sur smiley

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Øv med 2 ude allerede :(

Ja og måneden er ikke engang i gang endnu. Så er det op til jer andre at slå rekorder

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja og måneden er ikke engang i gang endnu. Så er det op til jer andre at slå rekorder

Jeg skal gøre mit bedste! :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal gøre mit bedste! :lol

Du skal også følges med mig søde! :yay Så vi krydser fingre!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skal også følges med mig søde! :yay Så vi krydser fingre!

Det vil jeg SÅ gerne!!! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er november i gang... Held og lykke til alle! :goodluck :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Finemor,

Du må meget gerne sætte mig på d.9/11:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og ja, held og lykke til alle

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne på d. 7. :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så I to. Så er i også på. Kæmpe held og lykke til jer :glad

Nøøj det bliver spændende d. 7, 8 og 9. med så mange testere. Hep Hep!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER