Betty87

Melder mig så stille ind :)

22 indlæg i dette emne

Tænker at nu må jeg melde mig på banen i håb om, at der er andre som også snart kommer flere til!

Jeg glæder mig til at få nogle ligesindede at dele glæder og sorger med!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ihh, stort tillykke Betty :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke, Betty :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh, stort tillykke Betty :loveshower

Ihh tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke, Betty :glad

Tusind tak :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg melder også min ankomst :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg melder også min ankomst :wub

Jubiii :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænk at vi kan sige: jeg skal føde til sommer :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænk at vi kan sige: jeg skal føde til sommer :yay

Hihi ja! Det er fantastisk! Jeg venter dog med at sige det alt for meget indtil jeg har snakket med min læge i næste uge! Havde en ret voldsom SA i slutningen af juli i år og er MEGA bange for det igen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hihi ja! Det er fantastisk! Jeg venter dog med at sige det alt for meget indtil jeg har snakket med min læge i næste uge! Havde en ret voldsom SA i slutningen af juli i år og er MEGA bange for det igen :(

Åh det kan jeg godt forstå :( det må også være ubehageligt at gå og frygte det..

Jeg bliver fuldt lidt tæt pga vi fik hjælp så jeg skal have taget blodprøver på mandag for at se om det stiger som det skal og så skal jeg skannes i uge 7 :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så melder jeg mig også forsigtigt herind. 

 

For tre år siden var jeg også nygravid på nuværende tidspunkt, med termin i månedsskiftet juni/juli. Dengang endte det i en MA som først blev opdaget i uge 11 (foster dødt i uge 9). Efterfølgende blev jeg dog gravid igen, og har nu en lille tumling på 2 år :) 

 

Men det gør alligevel at jeg er lidt forbeholden og nervøs for om jeg nu får lov til at gå hele vejen. Men jeg tror faktisk på det. Men på den anden side skal jeg også helst forbi både tryghedsscanning og nakkefold før vi tør sige noget. 

 

Det er faktisk et fryseæg fra samme "kuld" som min søn er fra, så hvis den bliver ligeså sød og dejlig som han er, kan det kun blive godt. Men ellers helt naturlig cyklus uden nogen som helst hjælp eller hormoner, så det føles lidt vildt. Det har jeg aldrig prøvet før :) 

 

Jeg håber meget på at kunne følges med jer de næste 9 måneder! 

 

Jeg håber i øvrigt lidt på at få tid til nakkefold enten før jul eller mellem jul og nytår. Har i gjort jer tanker om sådan noget?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så melder jeg mig også forsigtigt herind.

For tre år siden var jeg også nygravid på nuværende tidspunkt, med termin i månedsskiftet juni/juli. Dengang endte det i en MA som først blev opdaget i uge 11 (foster dødt i uge 9). Efterfølgende blev jeg dog gravid igen, og har nu en lille tumling på 2 år :)

Men det gør alligevel at jeg er lidt forbeholden og nervøs for om jeg nu får lov til at gå hele vejen. Men jeg tror faktisk på det. Men på den anden side skal jeg også helst forbi både tryghedsscanning og nakkefold før vi tør sige noget.

Det er faktisk et fryseæg fra samme "kuld" som min søn er fra, så hvis den bliver ligeså sød og dejlig som han er, kan det kun blive godt. Men ellers helt naturlig cyklus uden nogen som helst hjælp eller hormoner, så det føles lidt vildt. Det har jeg aldrig prøvet før :)

Jeg håber meget på at kunne følges med jer de næste 9 måneder!

Jeg håber i øvrigt lidt på at få tid til nakkefold enten før jul eller mellem jul og nytår. Har i gjort jer tanker om sådan noget?

Velkommen til :yay

Jeg kan godt forstå dine forbehold, men jeg håber alligevel at du kan nyde graviditeten :wub

Jeg har ingen tanker gjort mig omkring NF eller lignende.. Jeg tror lige at jeg skal sikre mig at der er liv den 16. Og at alt er nogenlunde normalt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så melder jeg mig også forsigtigt herind.

For tre år siden var jeg også nygravid på nuværende tidspunkt, med termin i månedsskiftet juni/juli. Dengang endte det i en MA som først blev opdaget i uge 11 (foster dødt i uge 9). Efterfølgende blev jeg dog gravid igen, og har nu en lille tumling på 2 år :)

Men det gør alligevel at jeg er lidt forbeholden og nervøs for om jeg nu får lov til at gå hele vejen. Men jeg tror faktisk på det. Men på den anden side skal jeg også helst forbi både tryghedsscanning og nakkefold før vi tør sige noget.

Det er faktisk et fryseæg fra samme "kuld" som min søn er fra, så hvis den bliver ligeså sød og dejlig som han er, kan det kun blive godt. Men ellers helt naturlig cyklus uden nogen som helst hjælp eller hormoner, så det føles lidt vildt. Det har jeg aldrig prøvet før :)

Jeg håber meget på at kunne følges med jer de næste 9 måneder!

Jeg håber i øvrigt lidt på at få tid til nakkefold enten før jul eller mellem jul og nytår. Har i gjort jer tanker om sådan noget?

Velkommen til! Hvor er det hyggeligt at du er med her :loveshower

Jeg har selv været igennem et lignende forløb med en SA i 11+4 her i sommers, men håber og tror på at det lykkedes denne gang :)

Jeg håber selv på nakkefold inden jul, men jeg skulle også gerne være 12+0 d. 17/12 - så tænker der er en god chance - det skal være inden 13+6 ;) Så ja det har jeg tænkt på!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :yay

Jeg kan godt forstå dine forbehold, men jeg håber alligevel at du kan nyde graviditeten :wub

Jeg har ingen tanker gjort mig omkring NF eller lignende.. Jeg tror lige at jeg skal sikre mig at der er liv den 16. Og at alt er nogenlunde normalt :)

Jeg skal også til tryghedsskanning d. 16/11 :wub Kan mærke det giver ro og glæde!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal også til tryghedsskanning d. 16/11 :wub Kan mærke det giver ro og glæde!

Jeg vil sende dig en tanke når jeg ligger på briksen :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil sende dig en tanke når jeg ligger på briksen :wub

I lige måde :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, det er unfair! Jeg skal først til tryghedsscanning ugen efter jer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, det er unfair! Jeg skal først til tryghedsscanning ugen efter jer!

Du bliver da bare nødt til at ringe til dem og sige: "Jamen alle de andre skal ugen før...!" :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hei allesammen, jeg er SÅ glad for å ENDELIG kunne melde meg inn i en termingruppe!! Og jeg krysser alt som krysses kan for at dette går godt! :) Vi blir vell bedre kjent etterhvert håper jeg. Dette bli forhåpentligvis vårt første barn, vi har prøvet i 1,5år, og nå lyktes det ENDELIG! 
Det skal også sies, at med min forrige kjærest prøvde vi i 7år uten å lykkes, og da brukte vi hormoner, assistert befruktning og det hele.. 

Denne gangen har jeg kun endret kosten til LCHF, gått ned mange kilo, jeg har gått til akupunktur og jeg har brukt "babyklister".... HELT utrolig at det endelig skulle virke!  :loveshower  Jeg har PCOS og ser på dette som et MIRAKEL!  VIRKELIG! Vi er så HELDIGE!! <3 

 

Sånn, nå vet i mer om meg.. :) 

 

Gro <3 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hei allesammen, jeg er SÅ glad for å ENDELIG kunne melde meg inn i en termingruppe!! Og jeg krysser alt som krysses kan for at dette går godt! :) Vi blir vell bedre kjent etterhvert håper jeg. Dette bli forhåpentligvis vårt første barn, vi har prøvet i 1,5år, og nå lyktes det ENDELIG!

Det skal også sies, at med min forrige kjærest prøvde vi i 7år uten å lykkes, og da brukte vi hormoner, assistert befruktning og det hele..

Denne gangen har jeg kun endret kosten til LCHF, gått ned mange kilo, jeg har gått til akupunktur og jeg har brukt "babyklister".... HELT utrolig at det endelig skulle virke! :loveshower Jeg har PCOS og ser på dette som et MIRAKEL! VIRKELIG! Vi er så HELDIGE!! <3

Sånn, nå vet i mer om meg.. :)

Gro <3

Ihh hvor skønt for jer! Stort tillykke :biglove

Glæder mig til at følges med dig hele vejen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede positiv for en uge siden og er i dag 5+1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede positiv for en uge siden og er i dag 5+1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER