Mistel

Storesøstergave til pige på 10?

4 indlæg i dette emne

Min kollega er lige blevet mor for anden gang, og hun skal have en gave fra arbejdspladsen. Jeg har tænkt lidt på, at hendes ældste datter (som jeg ikke kender ret godt men hun et en kreativ pige) skulle have en storesøstergave. Hvad ville glæde en pige på 10 til højst 200 kr? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig sødt at give en ting til storesøster. Jeg viste armbåndet til Mathilde og hun syns det var rigtig fint.

 

Hvis pigen ellers minder om Mathilde kan det være hun ville blive glad for noget hun kan krea nørkle med, Mathilde er fx ret vild med Top Model bøger, design bøger o.l. Nogle lækre, tynde tudser eller glimmerfarver er også super populært. Fx Staedtler laver rigtig lækre (men lidt dyre) tegneredskaber. http://www.arnoldbusck.dk/kontor-hobby/engangsmarker/fineliner-staedtler-triplus-03-i-penal-20stk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig sødt at give en ting til storesøster. Jeg viste armbåndet til Mathilde og hun syns det var rigtig fint.

 

Hvis pigen ellers minder om Mathilde kan det være hun ville blive glad for noget hun kan krea nørkle med, Mathilde er fx ret vild med Top Model bøger, design bøger o.l. Nogle lækre, tynde tudser eller glimmerfarver er også super populært. Fx Staedtler laver rigtig lækre (men lidt dyre) tegneredskaber. http://www.arnoldbusck.dk/kontor-hobby/engangsmarker/fineliner-staedtler-triplus-03-i-penal-20stk

Tak! :) Jeg har også tænkt på sådan noget i den stil. Jeg kan bare mærke, at 10-årige piger og hvad de kan lide virkelig er langt væk i mit verdensbillede! :blink

 

Jeg kigger lige på det - og 1000 tak fordi du og Mathilde lige gad at tænke over det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER