Stbaby

Android eller Apple?

   49 members have voted

  1. 1. Hvad har du af mobil?

    • Android
      23
    • iPhone
      17
    • Andet
      8
    • Aner det ikke
      1

Please sign in or register to vote in this poll.

33 indlæg i dette emne

Jeg ville ikke kunne leve uden min iphone :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Android, jeg har haft iPhone og jeg har tidligere brugt apple produkter, men sværger nu til androids system nu, da jeg personligt selv mener at det er enormt brugervenligt og fordi jeg kan få lov til at nørde med androidsystemet. Desuden synes jeg at der er flere og flere gode mobilmærker som vælger at lave en fed smartphone - som har bedre hardware i forhold til iPhonen :) men har intet imod apple og deres produkter :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en iphone. Har egentlig ikke meget forstand på forskellene, men jeg er meget glad for den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har android, manden har iphone. Jeg må indrømme at iphone er lige lidt smartere og federe. Men i forhold til prisen, fornemmer jeg android er bedst.

(Det skal så lige siges, at mit mobilbehov er meget begrænset. Jeg havde, indtil fornylig, en gammel nokia, der kunne SMS'e og telefonere. Den eneste grund til at jeg har fået smartphone, er at manden insisterede på at jeg skulle have en med et ordentligt kamera, så jeg kan sende billeder til ham af den lille, når han starter igen efter barsel :loveshower -og den er da ret sjov at lege med)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er splittet herhjemme :rolleyes

Vi har begge Android-telefoner (HTC) - jeg fik min første for 2 måneder siden og er bare glad for den, især nu med baby er det dejligt at kunne tjekke mail og ikke mindst BK hurtigt og nemt uden at skulle tænde computeren, for det er der bare ikke den samme tid til mere...

Men vi har også iPods og manden en iPad (som jeg lige låner og er på BK med - haha).

Jeg synes, at iPhones er for dyre, iPods er fantastiske, mens iPad'en er smart, men det er sqi fjollet, at der ikke er Flash. Det er dog en dejlig nem måde at kunne tjekke diverse på nettet, men det irriterer mig, når der så er noget, som man ikke kan se pga. manglende Flash og så kan jeg ikke helt styre at benytte formatering og smileys til BK på den, men det er nok bare min manglende kendskab...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er klart til android! Jeg kunne aldrig drømme om at eje et apple produkt!

Herhjemme er vi heldigvis enige, og vi har begge HTC. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vælger android, fordi den kan bruge flere applikationer. herunder fm whatsapp hjælper mig med at tale lettere med min familie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER