Dino123

Hjælp ondt i maven

4 indlæg i dette emne

Min lille baby på 1 uge har ondt i maven og kan slet ikke finde ro! Hun har nu fået Nan Pro i 1 døgn. Tidligere det og min mælk, men nu kan hun slet ikke finde ro, hvad kan jeg gøre? Hjælp!!! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min baby kunne slet slet ikke tåle ren Nan Pro 1 - han fik meget hård mave :( Vi forsøgte derefter med grøn allomin - først supplering, siden rent. Det gjorde det liidt bedre, men han sku stadig kæmpe + han fik meget luft.

Nu får han Nan Sensilac og det har gjort tricket. Det har givet ham fuldstændig ro i maven - så det vil jeg anbefale rigtig megetl :)

Men hjælp til ondt i maven nu og her kan være at cykle med de små ben, massere maven i cirkler med lidt olie. Er det helt slemt kan man stimulere med et termometer lige inden for anus, så hjælper det til at de kan trykke - men der er virkelig nødløsning og ikke noget de har særlig godt af..

Edit: lidt sukkervand ka også hjælpe - det virker let afførende og beroligende på de små. 10 g sukker til 1 dl vand. De må max få 50 ml dgl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøv sukkervand først.

Presser hun og kommer hun af med noget eller er hun forstoppet.

Det kan også være luft der trykker hvis hun sluger for meget luft ved flasken.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar piger.

Har lige givet flaske igen og lidt efter sukkervand, det ser pt ud til at hjælpe, men skal helt sikkert have kontaktet sp og høre om andet mærke, min lille mus skal ikke være så ked!

Hun presser godt med benene når jeg holder dem oppe, men hvor er det bare svært at tolke en ny lille baby for mig :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER