Tumlepigen

Ønsker til 1-årig som er pige nr 2

18 indlæg i dette emne

Der er sikkert flere tråde af denne slags, men jeg formår ikke at finde dem :rolleyes Jeg bliver aldrig venner med søgefunktionen på BK <_<

 

Leonora bliver 1 år til december - og så er det jo også jul. Hun kommer også til at få adventsgaver fra bedsteforældre, så der skal findes på en hel del ønsker. Jeg synes det er lidt svært at finde på noget, for vi har jo en hel masse i forvejen, især fordi vi jo har to af samme slags ;) Men Leonora skal heller ikke kun være arvebarn.

 

Indtil videre har jeg dette på listen:

 

  • Juniorsengetøj (find designs)
  • Stor bamse (fra mor og far ligesom storesøster fik)
  • Bobles krokodille og ælling i lilla eller grøn
  • Rygsæk til vuggestue
  • LEGO Duplo issæt
  • Dukke (men hvilken? Har en Rubens baby og Cirkeline-dukke som endnu ikke er i brug)
  • Tallerkner
  • Bestik
  • Shuffle book eller lignende
  • Æske med små papbøger med Plet
  • Schleichdyr
  • Trækvogn med klodser, fx fra BR til 229,95
  • Håndklæder (nr. større end babybadeslag)

 

Kom med flere ideer, søde BK'ere :) Hvad har I af forslag, især jer der har stået eller snart står i samme situation.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tænker om I har sandkasse, gyngestativ/rutsjebane noget i den stil til pigerne i jeres have? Ellers kunne tilskud til det måske være noget?

Ellers gode ønsker :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker om I har sandkasse, gyngestativ/rutsjebane noget i den stil til pigerne i jeres have? Ellers kunne tilskud til det måske være noget?

Ellers gode ønsker :)

 

Sandkasse - tjek

Legehus - tjek

Rutsjebane - tjek (hæslig i plast, men den er der og er arvet = gratis ;))

 

Det har de søde bedsteforældre allerede foræret Filippa til hendes første sommer med have.

 

Der er ikke plads til/mulighed for gyngestativ eller lignende -_-

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Juniordyne

Hovedpude

Legetøj til badekarret

Penge til sko (kedeligt, men nødvendigt ;) )

Er der nogle ting hun mangler til værelset? Lamper/lyskæder, reoler, plakater eller kurve/kasser?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Juniordyne

Hovedpude

Legetøj til badekarret

Penge til sko (kedeligt, men nødvendigt ;) )

Er der nogle ting hun mangler til værelset? Lamper/lyskæder, reoler, plakater eller kurve/kasser?

 

Juniordyne har hun fået i dåbsgave.

Pude har vi vist fra Filippa (må jeg lige få tjekket)

Legetøj til badekar har vi en del af, men har faktisk lige skrevet nye badedyr på (fordi de nuværende er klamme indeni)

 

Penge til sko og tøj kommer på.

 

God ide med noget til værelset, om det så bliver noget konkret eller penge. Jeg har faktisk lige i dag tænkt over der mangler en hyggelampe for der er kun en meget-lys-lampe i loftet og en vågelampe.

 

Tak for input :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sandkasse - tjek

Legehus - tjek

Rutsjebane - tjek (hæslig i plast, men den er der og er arvet = gratis ;))

Det har de søde bedsteforældre allerede foræret Filippa til hendes første sommer med have.

Der er ikke plads til/mulighed for gyngestativ eller lignende -_-

Ja det kan jeg godt se :)

Evt noget tidsløst design til hende? M fik George Jensen flag med fødselsdato i dåbsgave, samt kay bojsen lille abe. Satser på hun får Georgien Jensen juleuro fra 2014 her til 1. Søndag i advent af os, og har overvejet om hun skal have sit stjernetegn fra Royal Copenhagen.

Hvad med føle bøger og pixibøger eller Disney bøger?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det kan jeg godt se :)

Evt noget tidsløst design til hende? M fik George Jensen flag med fødselsdato i dåbsgave, samt kay bojsen lille abe. Satser på hun får Georgien Jensen juleuro fra 2014 her til 1. Søndag i advent af os, og har overvejet om hun skal have sit stjernetegn fra Royal Copenhagen.

Hvad med føle bøger og pixibøger eller Disney bøger?

 

Hun fik Georg Jensen-flag i dåbsgave.

 

Bøger har vi en del af, men lidt nyt kunne måske være fint.

 

Det er ikke for at være besværlig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Juniordyne har hun fået i dåbsgave.

Pude har vi vist fra Filippa (må jeg lige få tjekket)

Legetøj til badekar har vi en del af, men har faktisk lige skrevet nye badedyr på (fordi de nuværende er klamme indeni)

Penge til sko og tøj kommer på.

God ide med noget til værelset, om det så bliver noget konkret eller penge. Jeg har faktisk lige i dag tænkt over der mangler en hyggelampe for der er kun en meget-lys-lampe i loftet og en vågelampe.

Tak for input :super

De bliver nemlig så klamme indeni de der badedyr...

Noget af det legetøj Noah har brugt lang tid på det sidste års tid er magneter fra Djeco til at sætte på køleskabet. Han har bondegården, men man kan vist få dem i flere forskellige udgaver.

Har I en foldemadras? Den bliver i hvert fald også flittigt brugt herhjemme :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusser/ farver/fingermaling

Sækkestol

Bord/stole sæt

Puslespil

Bøger

Badekåbe

Tummelumsk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun fik Georg Jensen-flag i dåbsgave.

Bøger har vi en del af, men lidt nyt kunne måske være fint.

Det er ikke for at være besværlig ;)

Du er slet slet ikke besværlig - jeg brainstormer bare ;) haha men kan godt forstå det må være svært ved nr 2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De bliver nemlig så klamme indeni de der badedyr...

Noget af det legetøj Noah har brugt lang tid på det sidste års tid er magneter fra Djeco til at sætte på køleskabet. Han har bondegården, men man kan vist få dem i flere forskellige udgaver.

Har I en foldemadras? Den bliver i hvert fald også flittigt brugt herhjemme :-)

Foldemadras har vi også :rolleyes

Vil overveje magneter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusser/ farver/fingermaling

Sækkestol

Bord/stole sæt

Puslespil

Bøger

Badekåbe

Tummelumsk

Tak for inspiration - vil overveje dem vi ikke allerede har :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er slet slet ikke besværlig - jeg brainstormer bare ;) haha men kan godt forstå det må være svært ved nr 2

Og tak for hjælpen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blander mig lige fordi jeg er lidt nysgerrig.. hvad er tummelumsk og shuffle book?

Af andre bud kunne være fødselsdagstog (ved du har flaget men tog kunne måske være sjovt også)

En højdemåler til værelset.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med en el bil? Hvis i har plads udenfor til at kunne køre med den ?

Sådan en vil vi have til vores drenge...en hvor de begge kan sidde i da vi ikke vil have to biler til at fylde ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med en el bil? Hvis i har plads udenfor til at kunne køre med den ?

Sådan en vil vi have til vores drenge...en hvor de begge kan sidde i da vi ikke vil have to biler til at fylde ;-)

Pjat med dig - Me. Fik en da hun blev 1 år, en HHello Kitty bil i pink! Så mormor har naturligvis købt en elbil til Mi. Også :rolleyes Jeg siger dig en vognpark vi ender med :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blander mig lige fordi jeg er lidt nysgerrig.. hvad er tummelumsk og shuffle book?

Af andre bud kunne være fødselsdagstog (ved du har flaget men tog kunne måske være sjovt også)

En højdemåler til værelset.

Tummelumsk er sådan en her: http://www.legeakademiet.dk/pi/Tumletop-Tummelumsk_1246241_60286.aspx

Shufflebook er en samling kort med børnesange på en side og et billede på den anden. Fås i flere udgaver og nu også billigere udgaver.

Hun har fået sådan en dims til at sætte tal og lys i til fødselsdag - kan ikke lige huske hvordan den ser ud :blush

Ah - elbil tror jeg ikke kommer på. Vi har trehjulet og til den tid løbecykel fra storesøster.

Men tak for bud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stablekasser/klodser

 

En Noahs Ark med dyr

 

Duplo

 

Penge til børneopsparingen

 

Pegebøger

 

Kravletunnel

 

Det er vist det, jeg lige kan komme på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER