LotteL

3+2 - stadig Ovitrelle?

20 indlæg i dette emne

Er der nogen af jer der har prøvet stadig at have Ovitrelle i kroppen 3+2? Altså 11. dag efter man har taget sprøjten - burde det ikke være ude?

Håber nogen vil dele deres erfaring :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er der nogen af jer der har prøvet stadig at have Ovitrelle i kroppen 3+2? Altså 11. dag efter man har taget sprøjten - burde det ikke være ude?

Håber nogen vil dele deres erfaring :)

I mit forrige forsøg havde jeg stadig ovitrelle i kroppen og testede svagt falsk positiv på 14 dage... :/

Så tror det er forskelligt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I mit forrige forsøg havde jeg stadig ovitrelle i kroppen og testede svagt falsk positiv på 14 dage... :/

Så tror det er forskelligt...

Åh, jeg burde have ventet så :/ Plejer at være bedre til at vente! Synes der står 10 dage i indlægssedlen - øv..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, jeg burde have ventet så :/ Plejer at være bedre til at vente! Synes der står 10 dage i indlægssedlen - øv..

Ja jeg snød også og testede fordi der stod 10 dage...

Ved at mange tester næsten fra ÆO for at tjekke hvornår ovitrelle er ude af kroppen..

Men krydser fingre for dig :goodluck :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg snød også og testede fordi der stod 10 dage...

Ved at mange tester næsten fra ÆO for at tjekke hvornår ovitrelle er ude af kroppen..

Men krydser fingre for dig :goodluck :bd

Ja, men der orker jeg alligevel ikke ;)

Tak, man kan jo altid håbe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg har fået pregnyl og min gynækolog sagde at efter 10 dage var det ude af kroppen -men at jeg først måtte teste på 15-16. Dagen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg har fået pregnyl og min gynækolog sagde at efter 10 dage var det ude af kroppen -men at jeg først måtte teste på 15-16. Dagen :)

Ja, burde heller ikke have testet :)

Men håber da at den er ude og den rent faktisk er positiv, meen så heldige er vi nok ikke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, burde heller ikke have testet :)

Men håber da at den er ude og den rent faktisk er positiv, meen så heldige er vi nok ikke!

Jeg er på 4. Dagen og er i gang med at følge testen til den er negativ :)

Men om et par dage (som føles som år) vil du vide besked :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er på 4. Dagen og er i gang med at følge testen til den er negativ :)

Men om et par dage (som føles som år) vil du vide besked :kram2

Det er også længe at skulle teste, for at se den blive negativ :) Er det fordi du vil teste før tid?

Ja, det bliver nogen meget lange dage :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogen af jer der har prøvet stadig at have Ovitrelle i kroppen 3+2? Altså 11. dag efter man har taget sprøjten - burde det ikke være ude?

Håber nogen vil dele deres erfaring :)

Jeg har senest haft en ultra svag positiv ovitrelle test ved 2+6 eller 3+0. Ved 3+2 mener jeg ikke, at det stadig kan være ovitrelle, der driller, jvf de 10 dage, der står i indlægsedlen. Så det er da super spændende for dig!! :) Dog et der jo stadig risiko for at fange en biokemisk graviditet, når man tester tidligt. Så man er jo aldrig sikker! Fortsæt endeligt med at teste de næste dage, mon ikke testen bliver mere tydelig? :goodluck :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er også længe at skulle teste, for at se den blive negativ :) Er det fordi du vil teste før tid?

Ja, det bliver nogen meget lange dage :)

Jeg tror bare at uanset hvornår jeg tester -3+5 eller 4+2 så vil det hele tiden spøge om det kunne være sprøjten :D Men stregen er nu faktisk ikke så tydelig så jeg tror ikke at der går længe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har senest haft en ultra svag positiv ovitrelle test ved 2+6 eller 3+0. Ved 3+2 mener jeg ikke, at det stadig kan være ovitrelle, der driller, jvf de 10 dage, der står i indlægsedlen. Så det er da super spændende for dig!! :) Dog et der jo stadig risiko for at fange en biokemisk graviditet, når man tester tidligt. Så man er jo aldrig sikker! Fortsæt endeligt med at teste de næste dage, mon ikke testen bliver mere tydelig? :goodluck :bd

Dejligt med lidt håb :) Håber sådan det er blevet vores tur, så tror også jeg får svært ved at vente til fredag! Der er nok større chance for at jeg tester, for at se hvilken vej den udvikler sig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror bare at uanset hvornår jeg tester -3+5 eller 4+2 så vil det hele tiden spøge om det kunne være sprøjten :D Men stregen er nu faktisk ikke så tydelig så jeg tror ikke at der går længe

Hvor langt er det du er?

Så kan du heldigvis gå efter om mens er kommet ;) Men ja, man kan åbenbart ikke vide sig helt sikkert med den sprøjte!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt med lidt håb :) Håber sådan det er blevet vores tur, så tror også jeg får svært ved at vente til fredag! Der er nok større chance for at jeg tester, for at se hvilken vej den udvikler sig ;)

Du skal du bare teste før tid, hvis du føler for det. :) Det er meget forskelligt, hvordan vi hver især har det med det. Nogen vil helst vente helt til testdag, og andre trives bedst med en masse tidlige test. Din test - dine regler :) Og spændende er det!! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skal du bare teste før tid, hvis du føler for det. :) Det er meget forskelligt, hvordan vi hver især har det med det. Nogen vil helst vente helt til testdag, og andre trives bedst med en masse tidlige test. Din test - dine regler :) Og spændende er det!! :)

Normalt er jeg bedre til at vente, ved ikke hvad der er gået galt for mig denne måned :)

Men ja, i det her er man hvis nødt til at lytte til sig selv og ikke hvad andre synes man bør - så kan man vist endnu hurtigere blive tosset ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor langt er det du er?

Så kan du heldigvis gå efter om mens er kommet ;) Men ja, man kan åbenbart ikke vide sig helt sikkert med den sprøjte!

Kun 2+3 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kun 2+3 :)

Kan du se en ændring i teststregen fra dag til dag? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1UREeux.jpg

Den øverste er fra igår og den nederste er fra idag -så ja :D Jeg er i dag 2+5

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1UREeux.jpg

Den øverste er fra igår og den nederste er fra idag -så ja :D Jeg er i dag 2+5

Så hepper vi på, at det snart går den modsatte vej :D :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så hepper vi på, at det snart går den modsatte vej :D :goodluck

Haha ja ikke? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER