Maria

MD scanning veloverstået - vi venter en....

10 indlæg i dette emne

DRENG:-)

Det kom fuldstændig bag på os, vi har jo to piger, og havde begge klart forventet en lille pige, så vi fik en kæmpe overraskelse og blev helt befippede igår, da der meget tydeligt var et fint vedgæng mellem benene på vores "lillesøster" - ha ha. :lol

Hurra for scanninger, jeg tror godt, at han kunne blive tidligt skadet i livet af at hedde Josefine og bo på et rødt og mørkelilla værelse (vi har købt maling, men heldigvis ikke malet endnu:-)

Knus herfra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hvor er det sjovt som den der fornemmelse bare så være SÅ forkert :)

Stort tillykke med jeres dreng :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha ha... Der kan man bare se :)

Det bliver da rigtig sjovt for jer også at prøve at få en lille dreng.

Jeg kan godt lide at du endda har været så sikker, så du har valgt en "pigebaby" i din ticker ;)

Tillykke med lillemanden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha ha... Der kan man bare se :)

Det bliver da rigtig sjovt for jer også at prøve at få en lille dreng.

Jeg kan godt lide at du endda har været så sikker, så du har valgt en "pigebaby" i din ticker ;)

Tillykke med lillemanden.

Gud ja, det har du ret i - tænk, det var ikke engang bevidst - det er virkelig virkelig godt, at vi fik det at vide igår til scanning, ellers ville han da have set noget tosset ud i det lyserøde babytøj, som jeg allerede er begyndt at vake og finde frem - ha ha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhh:loveshower Tillykke med prinsen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh hvor dejligt. Tillykke med jeres lille prins.

Vi har også lige været til MD scanning i dag og vi venter en PIGE jubiii :loveshower

Det er simpelthen så fantastisk. Det er hvad vi begge havde håbet på fordi der i forvejen er så mange drenge i vores familie :gp

Jeg blev så glad og overrasket fordi jeg havde forventet en dreng, at jeg lå med tårene trillende ned af kinderne mens jeg blev scannet færdig.

Resten af scanningen gik også fint, og alt så normelt ud. Det var en meget akrobatisk lille prinsesse, som lå og sprællede rundt derinde. På et tidspunkt havde hun knæene bøjet helt ned til munden - ja jeg skal lige vænne mig til at sige hun i stedet for den.

De bedste hilsner fra 2 kommende forældre til en lille prinsesse :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dejligt -stort tillykke :loveshower

Godt I ikke havde malet endnu :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hehe hvor skægt! :) Rødt er ellers en sej Ferrari farve ;)

Det er min filosofi at får man 2 ens køn så er det tredje barn det modsatte :) Så du ku bare ha spurgt mig! ;) Hehe! :D

Ohh lykke også at prøve at være drengemor! GLÆD DIG!! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med drengen. Jeg har også 2 piger, og ved ikkehvad vi venter, men føler mig da efterhpnden også ret sikker på en pige mere. Måske blirjeg overrasket ligeosm jer :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER