Laustsen

Øhm - jeg skal skilles

37 indlæg i dette emne

Ja, sådan er det altså blevet nu

Jeg har kæmpet, tigget, bedt, foreslået par terapeuter, sexololog, ja alt muligt

Geert har ikke været i seng med mig siden Louie blev "lavet" for lidt over 3 år siden

Han har slet ikke lyst til sex - med mig i hvert fald, og har ikke en eneste gang forsøgt at få mig med i kassen.

Jeg har levet med det, accepteret det i 3 år pga ungerne.

Men at mangle det så længe, har efterhånden fået min kærlighed til at forsvinde i et stort sort hul - og nu er der altså lagt låg på det hul

jeg elsker ham ikke mere - besluttede egentlig at jeg ville skille sidste sommer, men valgte alligevel at give det en sidste chance for ungernes skyld..

Geert elsker vist heller ikke mig mere, men en af vores STORE problemer har altid været at vi ikke taler sammen, eller Geert gider ikke tale om nogen ting, så det ender altid med at JEG snakker, og han sidder og glor væk og sger " det ved jeg ikke" til alt han bliver spurgt om.

Så, nu har jeg meddelt ham at jeg vil skilles!

Lige nu er alt selvsagt kaos, men jeg tror på at der er lys et eller andet sted for enden af denne tunnel...

Vi er ikke uvenner og taler fint sammen

Bor stadig sammen da vi ikke har råd til at flytte før huset er solgt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej, hvor er jeg ked af, at det ikke kører for jer... Jeg håber i får en god skilsmisse (kan man ikke godt det, hvis man ikke er uvenner?) og at lyset for enden af tunellen ikke er alt for langt væk!

Store :kram2 til dig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skal lige have en masse af disse :kram :kram :kram

Når de så er givet, lyder det som om du er meget afklaret med din beslutning, og at det er det helt rigtige for dig, så :respekt for at du har taget ansvar for dit eget liv og ikke slår dig til tåls. Det er sejt gået! Rigtig meget held og lykke det næste stykke tid, som jo nok bliver hårdt, selvom I ikke er uvenner :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram :kram Hvor er det synd for jer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den havde jeg ikke set komme!!!! MANGE KRAM!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg ked af :( Det lyder for mig som om i har gjort alt hvad i kan for, at redde jeres ægteskab, så vil ikke komme med nogle gode råd, for i har været hele vejen rundt..

Jeg håber i trods alt forbliver gode venner og at skilsmissen forbliver god..

Stort :kram til dig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg håber også vi er voksne nok til at bevare vores venskab, for børnenes skyld

Tror al det der var med Louie i sin tid, var den sidste dråbe for mig, fordi han ikke støttede mig midt i alle problemerne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åh :(

Det må ikke være rart, men det lyder som en god beslutning for dig og din mand. Stor respekt til dig, for at du tager en beslutning for dit liv og kan se lyset for enden af tunnelen allerede nu - kæmpe :kram og held og lykke fremover!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kam :kram :kram jeg ved ikke, hvad jeg skal sige, derfor sender jeg bare en masse :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram tanker til dig :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha... Jeg håber det forløber så godt som det overhovedet er muligt, situationen taget i betragtning.

Masser af :kram2 og :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Mange tanker og :kram :kram :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør mig ondt at i står i den situation, men jeg glæder mig over at du tror på lys for enden af tunnelen.

Sender dig en masse :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det er jeg ked af at hører

men det lyder som om du har gjort alt hvad du kunne for at redde ægteskabet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Masser af :kram :kram :kram Herfra og held og lykke med dit og dine børns nye liv.

Knus fra Hanne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kram til dig Pia - du virker meget afklaret, hvilket giver god mening med den forhistorie .. jeg er helt målløs.

Respekt for at du ikke bare bliver og visner hen, selv om der sikkert venter en hård omgang forude.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 :kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram :kram :kram :kram

Selv om du måske ikke kan se det nu - er jeg helt sikker på at du kommer rigtig godt ud på den anden side.

Jeg er blevet skilt for et par år siden og har oplevet hvor meget overskud det giver at komme ud af et forhold, hvor man er vokset fra hinanden.

Min eksmand er en af mine allerbedste venner :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 sikke da noget.. men lyder til i har fundet en god løsning...

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du får lige en :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram

Håber I finder en god løsning på det hele...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv. Det er jeg ked af at høre pia. Håber der er lys forude som du selv skriver og at du finder en der vil Dig når den tid engang kommer;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER