Laustsen

Øhm - jeg skal skilles

37 indlæg i dette emne

En rigtig øv-situation :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Æv... Du lyder meget afklaret og fast på at det er sådan det ender.. Stort kram...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det hjemme hos jer, er i flyttet fra hinanden og alle de praktiske ting på plads.

Og hvordan har du det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Åh vi er ikke flyttet fra hinanden - vi har et dyrt hus der skal sælges, så ingen ved jo hvor længe det tager..

Lige nu syntes jeg det er MØG hårdt, ungerne er kede, og det er ikke så nemt at bo sammen heller

Vi er jo dog ikke uvenner og fungerer ok, men der flyver jo nogle finker fra panden indimellem når man går op af hinanden

Min mand har ikke elsket mig nogetn tid siger han, men derudover gider han ikke tale om det ellers, og heller ikke svare på hvornår det gik galt for ham

Jeg syntes jo det er skide underligt at han ikke selv har sagt noget om det, men bare har ladet stå til, og jeg føler mig skide svigtet af ham, følelsesmæssigt, venskabs mæssigt og ja bare i det hele taget. Syntes man har et ansvar overfor hinanden og overfor sit ægteskab især når man har små børn, og jeg har tilbudt par terapi osv flere gange. Men han har aldrig villet tale om det hverken med mig eller med andre. Så er det altså ikke nemt.

Nåh, men det nytter ikke at tude over spildt mælk- nu skal jeg videre og se fremad

Jeg har mødt en ny, eller dvs et 10 års gammelt bekendtskab har udviklet sig :loveshower og den del af det gør mig rigtig rigtig lykkelig..

Han er selv fuldtids Far til 3 drenge på 13, 8 og 5 år

Han er fantastisk, lytter, kærlig, vi kan SNAKKE om alt muligt, det er så skønt, det har jeg hungret efter i 8 år.

Og så har vi samme humor, love it..

Men det er jo ikke så nemme vilkår ny kærlighed har i denne situation. Jeg er 100 % følelsesmæssigt afklaret med min eks. - og har været det det sidste 1½ år ca - men alt er bare bøvlte pt. glæder mig til der er kommet lidt ro på mit liv igen..

Puha

Tak for alle jeres tanker :lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:biglove :kram

Hvor er det dejligt at høre at du har en der vil lytte til dig. Det betyder alt at man ikke føler sig alene i den situation. Kan godt forstå du føler dig mentalt svigtet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg vil også sige, hvor er det dejligt for dig, at kærligheden alligevel blomstre op på trods af trænge kår...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:biglove :biglove

Håber at i kan få huset solgt hurtigt :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

masser af :kram :kram :kram herfra, håber det hele kommer til at gå godt for dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber jeres hus bliver solgt hurtigt, så i begge kan komme videre :)

Det er dejligt at høre du igen har fundet kærligheden og at han gider lytte, for det er bare så vigtigt :wub :wub :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da en lorte situation mht huset med tror der er mange som er klemt ligenu

:loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower

love is in the air tillykke det var da dejligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med den nye kærlighed :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER