Violeta

Støttegruppe(r) til dem der har haft SA/MA?

3 indlæg i dette emne

Hej alle sammen

 

Som I kan se i min signatur, har jeg haft en spontan abort og en missed abort i år (det seneste blev bekræftet i dag) efter et år i behandling. Jeg gad vide om, der er nogle støttegruppe for denne slags situation her i København (eller forstæderne). Jeg føler mig helt fortabt og meget meget alene, selvom jeg har en glimrende mand, men han har ondt i hjertet også og det er ikke fair at han skal passe på mig hele tiden.

 

Jeg ser en psykolog hver uge, men det vil være godt at mødes og tale med andre, der har været i den samme triste situation. 

 

På forhånd tak.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg forstår dig udemærket. Jeg synes også det var meget hårdt at opleve en MA. Så hvis du har brug for at tale om det med må du gerne skrive til mig.

Jeg prøver bare at bevare optimismen og komme videre. Tænke at det nok skal lykkes næste gang. Har dog virkelig haft katostrofetanker omkring det, men føler at jeg er kommet over den fase nu.

Jeg kender en der har oplevet præcis det samme som dig og hun er nu gravid igen og indtil videre går det helt fint med fostret.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Undskyld jeg svarer forsinket. Mange mange tak for dit svar. Jeg fik også to beskeder fra dig, som jeg ikke har svaret på, men det vil jeg i dag. Jeg sætter pris på, at du har skrevet til mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER