Stugan

NF viste tvillinger!!

12 indlæg i dette emne

I fredags var det endelig tid til NF. Havde ingen scanninger fået tidligere i graviditeten, så var mest bekymret for, om der nu var hjerteblink. Det havde jeg ikke behøvet, for der var hele TO små hjerter, som blinkede fint! Min mand og jeg er begge lidt i chok. Havde INGEN mistanke haft om tvillinger - har godt nok stadig slem kvalme, men det havde jeg også med den første. Der er kun en lille mave og har ikke taget på, men derimod tabt 5 kg.

Ved godt, at det er et "luksusproblem" med to (foreløbigt) raske børn, men må nok indrømme, at bekymringerne lige nu fylder mere end glæden... For hvad nu: Hvordan vil graviditeten gå? Vil jeg blive sygemeldt eller føde for tidligt? Hvordan vil det påvirke min "store" datter (hun er kun 22 mdr)? Kan vi overhovedet klare det her?

Håber derfor, at der er nogen af jer, som har nogle erfaringer med tvillinger, som I vil dele ud af - særligt de gode :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med de to bankende hjerter - selvom jeg udemærket kan forstå det er lidt af et chok.

 

Tal/skriv evt. med Lene (ih kan ikke huske hvad hun mere hedder i profilnavn.) Men hun har netop en stor knægt og så fået tvillinger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun hedder LeneLN :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med de 2! Kan godt forstå det er overvældende.

Har dog ingen erfaring med tvillinger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med tvillingerne!

Ih hvor kan jeg huske tankerne fra vi selv var til nf. :kram

Det skal nok gå!

Jeg har Simon fra maj 2012 & tvillingerne er fra december 2014.

Jeg havde bortset fra masiv kvalme en ukompliceret graviditet. Og fødte stort set til termin.

Mht sygemelding så tilbydes/tilrådes det alle tvillingegravide fra uge 2x afhængig af fødested og de er en- eller tveæggede.

Jeg arbejdede selv deltid indtil uge 32 hvor jeg gik på barsel.

Hvis du er på facebook kan jeg anbefale den hemmelige gruppe "tvillingegruppen".

I min signatur finder du links til min graviditetstråd med tvillingerne og til min mortråd og skriv endelig hvis du har nogen spørgsmål.

Har du en graviditetsttråd for så vil jeg da gerne følge endnu et sæt bk-twins :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med tvillingerne!

Ih hvor kan jeg huske tankerne fra vi selv var til nf. :kram

Det skal nok gå!

Jeg har Simon fra maj 2012 & tvillingerne er fra december 2014.

Jeg havde bortset fra masiv kvalme en ukompliceret graviditet. Og fødte stort set til termin.

Mht sygemelding så tilbydes/tilrådes det alle tvillingegravide fra uge 2x afhængig af fødested og de er en- eller tveæggede.

Jeg arbejdede selv deltid indtil uge 32 hvor jeg gik på barsel.

Hvis du er på facebook kan jeg anbefale den hemmelige gruppe "tvillingegruppen".

I min signatur finder du links til min graviditetstråd med tvillingerne og til min mortråd og skriv endelig hvis du har nogen spørgsmål.

Har du en graviditetsttråd for så vil jeg da gerne følge endnu et sæt bk-twins :)

Tak for svar! Har allerede været inde og kigge i din graviditetstråd - skønt at læse om dine (og jeres) erfaringer, det giver rigtig meget. Vores kommemde tvillinger ligger også i hver sin fosterhinde med hver sin moderkage, så der er mange lighedspunkter. Har ikke nogen graviditetstråd herinde, men kan være jeg får overskud til at lave en, når kvalmen forhåbentligt snart letter! Så vidt jeg kunne læse mig til forsvandt din endelig omkring uge 17?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar! Har allerede været inde og kigge i din graviditetstråd - skønt at læse om dine (og jeres) erfaringer, det giver rigtig meget. Vores kommemde tvillinger ligger også i hver sin fosterhinde med hver sin moderkage, så der er mange lighedspunkter. Har ikke nogen graviditetstråd herinde, men kan være jeg får overskud til at lave en, når kvalmen forhåbentligt snart letter! Så vidt jeg kunne læse mig til forsvandt din endelig omkring uge 17?

Dejligt det er jo det bedste for dem med hver deres plads og hver deres"madpakke".

Jo mener det var der omkring min kvalme forsvandt og så kom den lidt igen i 3. Trimester.

Bedste råd vær så aktiv du kan - jeg elskede min træning i vand, men husk at lytte til din krop det er altså hårdere at gro 2 babyer...

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke hvor fantastisk :). Det er da skønt. Jeg vil virkelig gerne have tvillinger.

Du skal da nok klare godt :). Blev helt glad da jeg så det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med graviditeten og med tvillinger... Min nevø og niece er tvillinger og de er 7 år i dag... 

 

Dejligt at høre at de har det fint...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med tvillinger  :stork  :stork

 

Det er da helt fantastisk og sikkert overvældende. Men det skal nok gå og der er nok en masse der kan fortælle mere på tvillingeforummer og herinde . Ville bare ikke forlade tråden uden et stort tillykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det mon med dig/jer?

:Kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER