Posted October 11, 2015 Anna er begyndt at få lov til at spille lidt på Sørens tablet. Indtil videre har det kun været Lego Dublo, men det er hun allerede ved at køre lidt sur i. Hvilke apps bruger I? Gerne både nogen hun kan sidde med selv, men også gerne nogen med et læringsaspekt, hvor vi evt. skal være med. Hit me! :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 11, 2015 Ramasjang? De må også køre på android! Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 11, 2015 Luna har: Ramasjang Fagtesagbogen 1+2 Sanglege (blå hval ikon) Masha og Bjørnen Og Jordbær Marie - Sweetshop Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 12, 2015 den er nok mere til moren, men reshopper Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 12, 2015 den er nok mere til moren, men reshopperHaha - den har jeg, men har faktisk ikke brugt den endnu :DJeg mangler apps til Anna! Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 12, 2015 Må lige følge med her :) vi har også lige fået en tablet, som camille kan bruge lidt :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 12, 2015 lucas har ramasjang forskellige puslespils apps masha og bjørn, thomas tog alfons åberg brandmand sam my tom color play med disney Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 12, 2015 Lige en note - kan i skrive hvad de evt koster og om de er gode og hvorfor? Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 30, 2021 On 12/10/2015 at 1:35 AM, Susanne said: Jeg bruger whatsapp gb. Social networking app WAGBPro Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 2, 2021 yo whatsapp app er en af de bedste apps til android Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 4, 2021 https://yowaplus.net whatsapp yo app er en af de bedste til Android Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 9, 2021 Jeg bruger applikationen QuickShortcutMaker get it now. Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 2, 2022 Jeg tror en flott app for Android er netflix mod apk premium . Jeg bruker vanligvis denne appen til å se filmer. Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 10, 2022 thanks for your post, i think lucky patcher is a good app for android,i have been using it for 1 year,it's really great app Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 2, 2023 Thanks for the post, I like the app Lucky Patcher Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 22, 2023 an article from a long time ago but now there are many applications that can help with this problem as far as I know Share this post Link to post Share on other sites