Guest

Husmoder råd til at sætte fødslen i gang.

12 indlæg i dette emne

nu er vi jo i termins-land og vi vil helt sikkert allesammen gerne have de små ud så tænkte om vi ikke skulle samle hvad vi har hørt kunne sætte gang i noget?

Lige nu kan jeg komme i tanke om:

Frisk ananas

Stærk mad

Hindbærblad the

Sex

Og vist også noget med at øge oxitocin (staves) niveauet i kroppen gennem afslapning, wellness og kærlig berøring fra manden.

Og nulre brystvorter (det virker bare så unaturligt og akavet for mig :p men har hørt nogle have held, måske jeg bliver desperat nok :D )

Hvad har i hørt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Gå på trapper :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Akupunktur og zoneterapi i den alternative genre.

Jeg kan dog konstaterer, at min egen teori om stort indtag af chokolade ikke har givet resultat :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gå på trapper :)

 

Og generelt bare at gå lange ture :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan dog konstaterer, at min egen teori om stort indtag af chokolade ikke har givet resultat :)

Det kan være jeg også lige skal teste den teori :P :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan være jeg også lige skal teste den teori :P :D

Ha ha det tænkte jeg også :lol

Ej sådan seriøst så er der vist noget i mørk kvalitets chokolade :chin: men det er det der 70-80% noget - men måske den der med chili i skal afprøves :p det kan da umuligt skade :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var der ikke noget med en ve-kage? :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hehe, sidst havde jeg uendeligt god tid og ingen interesse i igangsættelsesråd - denne gang er jeg mere ambivalent :rolleyes På den ene side er jeg sygt utålmodig, på den anden side har jeg det jo godt, og hvis jeg går over tid, er mine chancer for god tryg pasning af sønnike imens langt bedre, end hvis det kommer ud af det blå før termin...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, sidst havde jeg uendeligt god tid og ingen interesse i igangsættelsesråd - denne gang er jeg mere ambivalent :rolleyes På den ene side er jeg sygt utålmodig, på den anden side har jeg det jo godt, og hvis jeg går over tid, er mine chancer for god tryg pasning af sønnike imens langt bedre, end hvis det kommer ud af det blå før termin...

Jeg har også lige et par datoer jeg gerne vil over! Men vil helst ikke gå til igangsættelse fordi der skal mine forældre ud og rejse :p så et sted mellem den 14 og den 31 så er jeg tilfreds :p men det passer helt sikkert med at vi når hen til den 10 november og igangsættelse :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hepper på et sted mellem d. 16. og d. 22. :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

30.-31. oktober ville være helt fint her :rolleyes

Alternativt må det håbe gang, så vi kan køre junior i vugger, og så bede svigerne køre fra Nordjylland og hente ham om eftermiddagen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER