tazdiginez

Brokke-tråden 2.0

8,458 indlæg i dette emne

Kom, lad os brokke os!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kom, lad os brokke os!

Det er jo det, vi har det bedst med :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig god ide... Vi er gode til at brokke os når der er noget at brokke over!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God ide :)

Øv jeg har bare en dum dag. Alt hvad min kæreste gør synes jeg er skide irriterende og nogle ting direkte respektløst. Jeg er så sur og ked over hele verden. Jeg skulle være på vej til undervisning nu, men er i stedet kravlet i seng for at gemme mig for hele den store onde verden. Har allerede mega dårlig samvittighed over jeg ikke er til undervisning, og at jeg er sådan en kedelig kost, der altid er enten sur eller ked af det :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne brokke mig over Tulles vægt :boo Jeg ved godt at der er forskel på vægte, men alligevel pisse lorte ØV! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gruer lidt for at skulle fortælle om graviditeten på min arbejdsplads...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over at min (heldigvis nu tidligere) chef ikke har givet besked til Udbetaling Danmark om at jeg ikke længere arbejder hos dem og jeg drfor ikke kan søge barselsdagpenge.

 

Går amok, hvis det viser sig at jeg ikke kan søge bagud nu fordi han er et fjols

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne brokke mig over Tulles vægt :boo Jeg ved godt at der er forskel på vægte, men alligevel pisse lorte ØV! :(

Dumt lægebesøg? :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over at min (heldigvis nu tidligere) chef ikke har givet besked til Udbetaling Danmark om at jeg ikke længere arbejder hos dem og jeg drfor ikke kan søge barselsdagpenge.

Går amok, hvis det viser sig at jeg ikke kan søge bagud nu fordi han er et fjols

Det problem havde jeg også. Jeg fik udbetaling dk til at tale direkte med min gamle arbejdsgiver.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dumt lægebesøg? :kram2

Ja. 100 gram på 2 uger (og jeg ville nok egentlig vove at påstå at vægten kun sagde 70-80) + meget MEGET ked vaccineret Tullepige. :( Tak for kram...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja. 100 gram på 2 uger (og jeg ville nok egentlig vove at påstå at vægten kun sagde 70-80) + meget MEGET ked vaccineret Tullepige. :( Tak for kram...

:kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Telefonsælgere der ikke forstår et nej <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 :kram2

Tak.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare ALT for koldt at være ude i en fleecetrøje der ikke kan lukkes :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja. 100 gram på 2 uger (og jeg ville nok egentlig vove at påstå at vægten kun sagde 70-80) + meget MEGET ked vaccineret Tullepige. :( Tak for kram...

 

:kram2 :kram2

 

Hvad sagde lægen til det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det problem havde jeg også. Jeg fik udbetaling dk til at tale direkte med min gamle arbejdsgiver.

 

Det bliver også næste skridt hvis ikke han reagere på den mail jeg har sendt.

 

Åh hvor jeg glæder mig til aldrig at skulle have noget med det sted at gøre mere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne brokke mig over, at Stephi altid giver mig lyst til at muligt usundt! Først var det kanelstang og nu banankage. Stop så! :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne brokke mig over, at Stephi altid giver mig lyst til at muligt usundt! Først var det kanelstang og nu banankage. Stop så! :klap

Undskyld :blush Hvis det kan trøste, så kan jeg ikke selv få banankage pga manglende ingredienser :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhhh jeg er altså lidt træt af Js arbejde nogle gange (selvom jeg godt ved jeg ikke må). Han kommer konstant sent hjem, selvom han som udgangspunkt lover at komme tidligt <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Undskyld :blush Hvis det kan trøste, så kan jeg ikke selv få banankage pga manglende ingredienser :prik

Det er karma :LOL

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhhh jeg er altså lidt træt af Js arbejde nogle gange (selvom jeg godt ved jeg ikke må). Han kommer konstant sent hjem, selvom han som udgangspunkt lover at komme tidligt <_<

Det kender jeg godt! Det er virkelig rart med en mand, der tjener gode penge, men hvorfor skal det tage så lang tid?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 :kram2

Hvad sagde lægen til det?

Tak for kram. Det var sygeplejersken, der vejede, målte og stak, så hun ringede bare lige ind til lægen. Som udgangspunkt skulle vi bare få sp til at veje hende ved 4 mdr og så få hende vejet ved lægen igen ved 5 mdr, men lægen ville lige ringe til mig, hvis han ombestemte sig, når han så kurven. Han har ikke ringet endnu. Men sygeplejersken var også meget rolig, og sagde at selvom vægten var i underkanten så var det vigtigste at hun udvikler sig. Og det har hun jo ret i, og det gør hun. Men øv jeg synes det er træls alligevel :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram. Det var sygeplejersken, der vejede, målte og stak, så hun ringede bare lige ind til lægen. Som udgangspunkt skulle vi bare få sp til at veje hende ved 4 mdr og så få hende vejet ved lægen igen ved 5 mdr, men lægen ville lige ringe til mig, hvis han ombestemte sig, når han så kurven. Han har ikke ringet endnu. Men sygeplejersken var også meget rolig, og sagde at selvom vægten var i underkanten så var det vigtigste at hun udvikler sig. Og det har hun jo ret i, og det gør hun. Men øv jeg synes det er træls alligevel :(

Jeg kan godt forstå, det er træls! Men hun trives jo!! Hvis du ikke fik hende vejer så tit, ville du ikke vide andet, end du har en skøn datter, som er god til at grine :) Nemt for mig at sige, men alligevel.. Nu er der jo ikke så længe til, at du kan supplere med lidt mos/grød for at få lidt mere i hende, hvis hun stadig ikke tager nok på.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fortsætter lige med at brokke mig:

- Har blødt igennem efter at have fået spiralen op

- Jeg fik slettet mailen med rabatkode til h&m (og fandt ud af det ved kassen...)

- Begge mine avocadoer var dårlige

- E gider ikke sove

Jeg ved godt, at der findes mennesker derude med rigtige problemer, men jeg synes bare den her dag sutter stor grim æsel :numse <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand er rigtig sløj. Og jeg har veer. Hvor dårligt timet kan det lige være? :( håber ikke han bliver rigtigt syg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.