FruOvervejelse

Hvad er det?

14 indlæg i dette emne

A har fået knopper på hagen. Det varierer hvor mange, men der er hele tiden nogen. Han har også haft ved øjet. Jeg lagde lige mærke til, at han har fået flere umiddelbart lige efter at have fået mos, og måske er der et mønster i, at det er efter mos os grød. Men ligner det allergi? Eller hvad pokker kan det være?

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har han fået noget med tomat? For det kunne godt ligne overfølsomhed for tomat det vokser de fleste børn fra igen :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har han fået noget med tomat? For det kunne godt ligne overfølsomhed for tomat det vokser de fleste børn fra igen :kram

Nej, lige i dag fik han sveske/pære-mos. Tidligere har han vistnok fået dem efter at have spist kartoffel/gulerod. Det er bare underligt, hvis han er overfølsom for mange forskellige tinge :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, lige i dag fik han sveske/pære-mos. Tidligere har han vistnok fået dem efter at have spist kartoffel/gulerod. Det er bare underligt, hvis han er overfølsom for mange forskellige tinge :chin:

Tror ikke det er overfølsomhed tror mere huden er irriteret. Hvad bruger du til at tørre ham om munden med? Prøv evt at smøre med en fed creme inden og efter måltider for at beskytte.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror ikke det er overfølsomhed tror mere huden er irriteret. Hvad bruger du til at tørre ham om munden med? Prøv evt at smøre med en fed creme inden og efter måltider for at beskytte.

Jeg tørrer bare med en stofble. Men jeg smører ham aldrig med creme, så det kunne godt være, jeg skulle prøve det. Men hvilken?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tørrer bare med en stofble. Men jeg smører ham aldrig med creme, så det kunne godt være, jeg skulle prøve det. Men hvilken?

Vi har været glade for decubal treatment lipid cream 70% fra apoteket. Den er uden alt muligt skrammel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er han ved at få en tand? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har været glade for decubal treatment lipid cream 70% fra apoteket. Den er uden alt muligt skrammel.

Den må jeg kigge på :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er han ved at få en tand? :)

Jep. Eller fire faktisk :LOL Kan det give udslæt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker også at det er alm irritation i forbindelse med, at han bliver fugtig om munden, når han spiser.. jeg ville også smøre med en god creme :) du kan evt bruge panthenol (ligesom til rumpen) eller anden creme, der lægger en film på huden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep. Eller fire faktisk :lol Kan det give udslæt?

Sagtens :)

Både om mund og på måsen.

Men, jeg ville nu stadig lige give lægen et kald - for knopper kan være så meget, på de små pus :)

Hellere få det tjekket, end at det måske er f.eks... børnesår eller mund/fod/hånd syge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Evt bare smøre ham med lidt olie. Kokosolie er godt :super og uskadeligt! Også godt til frostkinder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Evt bare smøre ham med lidt olie. Kokosolie er godt :super og uskadeligt! Også godt til frostkinder :)

Jep kokosolie!! :)

Jeg tænker det ligner et udslæt efter fugt, mange børn får det.. Det var i hvert min allerførste tanke :) Bruger han sut?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER