Guest

Badeland med baby spg

5 indlæg i dette emne

Vi skal i Lalandia (Billund) om 1,5 månedstid og har også planer om at tage i svømmehalen inden da, da vores store pige allerede har efterspurgt at vi skal afsted.

Nu kommer min uvidenhed så, da jeg aldrig har været i svømmehal/badeland med en baby.

Jeg havde egentlig tænkt mig at købe engangsbadebleer og så putte en badebuks udenover, da vores svømmehal netop skriver "Alle babyer SKAL bære badebukser uden på badebleen", men jeg synes ikke jeg kan finde nogle badebukser, der ikke i forvejen har indbygget ble - jeg har i det hele taget svært ved at finde noget i str.62-68 - er der nogen der har nogle links til dette?

Ellers vil jeg gerne have alle de gode råd, når man skal have en baby (ammebaby) med i Aquadome... Fx hvor længe kan man realistisk være derinde med babyen, jeg kan jo læse der er kravle gårde så de kan få en lur, hvad må og skal man tage med ind i selve aquadome for at kunne få det til at "fungere"

Hun er lige knap 4 måneder når vi skal afsted.

Tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har været i Lalandia Billund tre gange med Aksel. Alle gange har han bare haft engangs badeble på. Det var ikke noget problem.

Puha, kan sgu ikke helt huske hvordan vi gjorde da jeg ammede.

Mener vi var derinde maks et par timer = så længe han kunne gå uden mad. Jeg ammede ude i omklædningen, og så puttede vi ham til lur bagefter.

Familieomklædning har vi prøvet en gang. Det er ikke et hit. Alt er vådt ig der er ikke rigtig nogen steder at sætte sine ting.

I almindelig omklædning er der bedre plads, og der er pusleplads, små badekar og stole babyerne kan spændes fast i, mens mor bader

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

http://www.babygear.dk/splash-about-happy-surfs-up.htmlWe er glade for det her mærke. Men i vores lokale svømmehal er det imse-vimse-typen med indbygget ble, de sælger til at putte uden på engangsbadebleen... Go figure... :chin:

Junior har været en del i svømmehal, men badeland (Skallerup) var hård kost for ham - der var enormt mange mennesker og megen støj, så det var mest for lige at vise flaget, at vi tog med en enkelt gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man skal være hurtig hvis man vil ha en kravlegår i Lalandia Billund. De har 5/6 stykker, og de er hurtigt optaget. (Inden for de første 10 min åbningstid) ofte af folk med støre børn så de kan slæbe alt deres habengut med.

Der findes badebukser der har indbygget badeble med bariere. De er rigtig gode hvis man ofte er i svømmehal. Så behøver de ikke både engangs badeble og badebukser.

Men for en enkelt tur i badeland kan man godt nøjes med engangs badebler. Ellers kan de købes i Lalandia inde ved vandet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi købte badebukser i babySam fra 2 kg. I vores svømmehal skal de bruge begge dele, selvom der er indbygget i badebukserne. De giver dog badebleerne gratis :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER