E. Thomas

Var til NF i dag, men så var der intet liv.

36 indlæg i dette emne

Jeg kan næsten ikke stoppe med at græde. Min kæreste og jeg havde troet at vi skulle se vores lille foster og så var der bare et sort hul med et dødt embryo i. Jeg har ikke blødt overhovedet. Så ja er desværre en af de 20% det var så uheldig at opleve en missed abortion. Men vil ikke lade det ødelægge mit humør fuldstændig. Vi prøver igen om en måneds tid. Det er dog en anelse hårdt, når jeg havde forventet at være ovre første trimester.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er jeg ked af :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha kæmpe krammer til dig! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, hvor er I søde. Det er dejligt at have denne side. Det hjælper lidt at dele det med nogle

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:( Det gør mig virkelig ondt at I skal igennem det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Det gør mig rigtig ondt. Det er en svær en og du skal huske at det er ok at være ked af det og sørge over det barn der ikke blev til det barn du drømte om.

Jeg håber du snart står med to II igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, I er bare så søde. Det varmer. Jeg tror jeg går i seng nu. Så jeg ikke kommer til at græde foran min kærestes søn. God aften allesammen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

øv... sikke en hård omgang at skulle igennem... :kram giv dig tid til at være ked og så håber jeg ikke der går længe inden i står med to ll igen... :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alle gode ønsker til dig... Jeg har prøvet missed abortion to gange og det var noget af det mest frygtelige jeg har været igennem. Jeg blev dog også meget let gravid efter dem- og idag har jeg en skøn dreng på 2 og en yndig pige på 4 måneder... Tro på det! Vær glad for at du kan undfange og at din krop standser et liv som ikke kunne holde til verden udenfor selvom det er hårdt... Det skal nok lykkes for jer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh tak, det er dejligt at høre at du har to dejlige børn på trods af missed abortion gange 2. ❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor gør det mig ondt at læse... det er simpelthen så trist og hårdt at skulle opleve, især når man er så langt...

Alt det bedste til dig..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør mig virkelig ondt, stort kram til dig :kram

 

Giv dig selv tid og lov til at være ked af det og til at hele. Og så krydser jeg fingre for, at I hurtigt må få lov at opleve at få to streger igen, når I er klar. Man siger faktisk at man har en forøget chance for at blive gravid lige efter at man har aborteret. Jeg er personligt selv lige blevet gravid igen i første forsøg efter en SA i 8. uge, så her gik det stærkt.  Men mærk efter hvad der er rigtigt for dig/jer. Nogle er klar til at prøve igen med det samme, andre er slet ikke og ingen af delene er mærkeligt eller forkert. Jeg svingede selv meget mellem at føle mig mere end klar det ene øjeblik og slet ikke klar det næste.

 

Ønsker alt det bedste for jer  :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak for alle jeres historier, de giver et håb forude.

Alle jer der har oplevet det, kom i i fuld narkose og fik et udskrab. Jeg valgte den medicinske fra, da jeg simpelthen ikke har lyst til at sidde herhjemme og så på det falder ud. Men jeg synes dog ikke det er rart at skulle i fuld narkose. Jeg har prøvet at komme i fuld narkose en gang før og der skete intet, men stadigvæk er det ikke rart at skulle ligge på et operationsbord.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle jeres historier, de giver et håb forude.

Alle jer der har oplevet det, kom i i fuld narkose og fik et udskrab. Jeg valgte den medicinske fra, da jeg simpelthen ikke har lyst til at sidde herhjemme og så på det falder ud. Men jeg synes dog ikke det er rart at skulle i fuld narkose. Jeg har prøvet at komme i fuld narkose en gang før og der skete intet, men stadigvæk er det ikke rart at skulle ligge på et operationsbord.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, det må have været en hård omgang. Det er jo endnu værre når det var et lille foster. Jeg troede jo også jeg skulle se et lille foster, men det var bare virkelig lillebitte. Håber det er lykkes dig at blive gravid igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det var til dig. Når det lyder skønt :). Virkelig fantastisk. Der er masser af håb

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe kram her fra. Kan slet ikke forestille mig hvor forfærdeligt det må være, kan kun tænke mig til det.

Håber hurtigt i kommer til at stå med to streger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aah, det er jeg ked af paa dine vejne  :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej hvor forfærdeligt! Kæmpe kram :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har nogle af jet der oplevede det samme mange mavesmerter? Jeg har konstant ondt i maven nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør mig ondt... Men jeg håber at I bliver heldig næste gang...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske er du ved at abortere spontant?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er bare intet blod. Håber det for så bliver jeg måske fri for et udskrab

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER