Guest baby2011

Har i pakket tasken ??

9 indlæg i dette emne

Jeg kom til at tænke på om i har pakket taske til sygehuset :) Jeg har indtil videre fået pakket en body og to dragter og en stofble :P Jeg er virkelig sløv i betrækket på nogle områder, men har travlt i øjeblikket med mit studie.. Men nu skal jeg altså snart igang..

Jeg har fået en igangsætningsdato, så jeg ved sådan nogenlunde hvornår hun kommer, så måske det er derfor jeg er lidt mere sløv :rolleyes :rolleyes Men hun kan jo komme før tid..

Jeg synes det er SÅ vildt at tænke på det er i næste måned :o :o :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åhhh.... du rammer min dårlige samvittighed.... Jeg har ellers været SÅ dygtig til at få tingene på plads og klar...

Men den taske altså :blush

Jeg er begyndt... og har også listen klar, og alle tingene er købt og venter bare på jeg får mig taget sammen.... Men det er som om den ene dag tager den anden, og jeg går bare og kigger på den dumme taske :badgirl

Men på mandag skal det være... basta! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhh.... du rammer min dårlige samvittighed.... Jeg har ellers været SÅ dygtig til at få tingene på plads og klar...

Men den taske altså :blush

Jeg er begyndt... og har også listen klar, og alle tingene er købt og venter bare på jeg får mig taget sammen.... Men det er som om den ene dag tager den anden, og jeg går bare og kigger på den dumme taske :badgirl

Men på mandag skal det være... basta! :D

:ditto

Tasken er Halvt pakket - og står nu bare og samler støv :)

De sidste ting ryger først i i sidste øjeblik, da vi bruger dem pt. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også en fin liste på køleskabet over de ting vi skal have med, men jeg er ikke nået ret meget længere end til det <_<

Nå, vi når det nok...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker på det hver dag, at nu kan jeg ligeså godt gå i gang med at pakke tasken,

men synes aldrig det bliver til noget ;)

Men har lavet en lille liste nu over hvad der skal i tasken..

Så der er da fremskridt på vej :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik endelig taget mig sammen for et par uger siden.... Så nu står det hele bare klar og venter :) :loveshower

Er jeg i øvrigt den eneste der ikke kunne nøjes med én taske?? :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg føler vi slæber halvdelen af huset med os

:D

Jeg har pakket en pusletaske med et par dragter, to bodyer, lidt bleer ( hvis der ikke er på sygehuset, hvilket der sikkert er ) et par strømper, en lille hue og en fleecedragt.

Ellers har jeg købt en lille rejse shampoo og bad til mig og pakket en ammebluse..

Synes det er svært at pakke til mig selv, da noget af det jeg skal have med er i brug hver dag.. Det er jo min tandbørste, en hårbørste, en creme, lidt make-up, deostick, tøj osv.

Men jeg fik autostolen hjem i går :glad så får jeg ikke stress over det...

Jeg skal jo sættes igang, så vi kan planlægge det lidt bedre, med mindre jeg går i fødsel inden ( hvilket jeg snart vil håbe jeg gør ) :rolleyes :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

alt til lillepigen er vasket og pakket og står klar sammen med autostolen.. og jeg har fået pakket det meste til mig selv.. så nu mangler vi bare de sidste par småting og tøj osv til manden.. og ellers tror jeg der er rimelig godt styr på det...

men kan bare ikke få taget mig sammen til at skrive en liste over de ting vi mangler at få pakket.. og kan slet ikke tage mig sammen til at få det pakket..

der er jo stadig over 3 uger endnu...

synes der er såååå lang tid til, men alligevel er det jo faktisk lige om snart.. :)

men jeg når det vel nok.. ellers kan manden vel pakke resten når jeg ligger med veer.. jeg skal alligevel først ind på sygehuset når der er højest 5 minutter imellem veerne siger dem på sygehuset.. og ellers ved jeg jo hvornår jeg bliver sat igang hvis fødslen ikke går igang inden termin..

og det tager jo nok lidt længere tid for mig, eftersom det er første gang..

men må nok snart få taget mig sammen til at få skrevet den liste og pakke hvad jeg kan pakke..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har pakket tasken - eller jeg troede egentlig at den var færdig pakket..

Men nu da du skriver shampoo, make up og tandbørste osv så kan jeg godt se at jeg mangler lidt :P

Autostolen gjorde jeg klar igår og har puttet en lille dyne i :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER