*C*H*R*

Har du prøvet dette

10 indlæg i dette emne

At have to streger hvor test stregen var MEEGET utydelig, og så var du gravid alligevel??

Har nemlig taget 4 test, er meget i tvivl.

3 er MEEGET utydelig men til at ane, man skal ikke blinke forkert s[ kan den v;re sv;r at se, den sidste tror jeg ikke der er noget på, man kan slet ikke tage billed af det heller.. alle er taget idag......

1 gang vi havde sex uden beskyttelse er 24 dage siden, m[ske jeg er gravid bare for tidligt til at teste tydligt, hmm

Hjæælp piger <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tjah, når man snakker graviditetstest, så plejer en streg at være en streg! Lige meget hvor utydelig den er!

Prøv igen i morgen med frisk morgenurin - håber for dig den så er lidt tydeligere!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

DA jeg var gravid med min datter var den meget udtydeligt første gang men et par dage efter blev tydelig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan du evt lægge billeder ind :glad :glad Nogle test er mere tydelige end andre, men jeg ville også prøve at tage en test i morgen eller overmorgen med morgenurin og så se om det ændrer på det..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tjah, når man snakker graviditetstest, så plejer en streg at være en streg! Lige meget hvor utydelig den er!

Prøv igen i morgen med frisk morgenurin - håber for dig den så er lidt tydeligere!

Det har jeg også altid troet, men jeg beviste jo så i sidste uge, at det ikke nødvendigvis er sådan. Jeg lavede en tydelig streg på en GT 2 dage i træk og jeg var ikke gravid, men fik faktisk en ÆL en uge senere...

Men jeg håber da for dig, at den er der! :loveshower :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er enig med de andre. En streg er en streg! Tag en test igen imorgen med morgenurin;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tak skal i ha for svaret tøser, Men billede kan jeg desværre ikke lægge ind, da man ikke kan se det på billede, men det er mobilen som slører det, men tror heller ikke man kan se det på kamera. kan dårligt se det med det blotte øje nemlig ? :/ Men har nu ser det resultat på flere test idag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg prøver lige at give dig et eksempel på en positiv graviditets test...

Dette er min da jeg testede positivt med min datter (4+2)

nzkn79.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

man kan ikke altid stole på at en streg er en streg. Jeg har bevist det med blodprøve samme tidspunkt som en G-test der målte fra 25 miu/l.

MEN, der er en god chance for at du er gravid, når du tester positivt på 2 teste

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min var også rigtig utydelig da jeg blev gravid med min datter.. Så hvem ved :) Glæder mig til at høre når du tester gen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER