MimijumiDK

Testere søges

4 indlæg i dette emne

Kære alle sammen, 

 

Efter aftale med Ki, har vi fået lov til at søge efter nogle testere på Babyklar.dk

 

Det hander om en type sutteflaske, fra producenten Mimijumi, som vi gerne vil markedsføre. 

Men én ting er producentens oplysninger, noget andet er hvordan man egentlig oplever produktet.

 

Derfor vil vi gerne i kontakt med 5-10 kvinder, tilsende dem en flaske kvit og frit, mod at få en kort tilbagemelding på jeres oplevelse med flasken.

Vi vil meget gerne høre fra kvinder der ammer og som ønsker et supplement, men også fra kvinder der kun bruges flaske.

 

Kort om flasken, så er den fremstillet med henblik på at efterligne moderens bryst, når barnet spiser. 

Flasken er fremstillet i Grilamid nylon og flaskesutten er medicinsk silkone. Den er derfor fri for BPA, BPS, Phthalater og latex.

 

Såfremt du er interesseret, beder vi dig sende en mail til Mimijumidk@gmail.com , hvori du skriver navn, adresse, barnets alder og om du ammer eller bruger flaske.

Oplysningerne bliver ikke gemt, videregivet eller brugt til videre markedsføring!

 

Hvis i har brug for mere viden, så skriv endelig og spørg! Vi har vedhæftet et billede af flasken til denne post.

 

På forhånd tak og rigtig god søndag!

 

MimijumiDK

V. Ida & Jakob

post-12261-0-38065000-1443345260_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er villig til at prøve alt! ammer pt. Min datter på 10mdr (præmatur) ca 95% da hun er bagud mundmotorisk... hun har svært ved at acceptere en flaske, så vil MEGET gerne prøve/teste :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er villig til at prøve alt! ammer pt. Min datter på 10mdr (præmatur) ca 95% da hun er bagud mundmotorisk... hun har svært ved at acceptere en flaske, så vil MEGET gerne prøve/teste :)

Hej Sara, 

 

Tusind tak - jeg har svaret på din mail :)

 

De bedste hilsner

Jakob

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kære alle sammen,

Tak for de mange henvendelser om at blive tester!

Vi har fået alle de testere vi har brug for og de første tilbagemeldinger er allerede tikket ind.

Ha' en dejlig dag

De bedste hilsner

Ida & Jakob

Www.facebook.dk/mimijumiDK

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER