Posted September 27, 2015 Links til de bedste garnshops: Jeg mangler denne gang mohairgarn (gerne sort eller mørkt). Hvor shopper i? :balloons Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 27, 2015 Jeg køber primært ved Krestoffer, Tante Grøn og Garnudsalg :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 27, 2015 Lokale garnshops som regel :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 27, 2015 Jeg er blevet glad for yarnliving.com, vistrikker.dk og woolspire.dk (eller er det com?) - alle shops er danske ;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 27, 2015 Nu har jeg ikke koebt meget garn endnu, men jeg har koebt hos akseladen.dk og saa drops/garnstudio. Jeg skal gerne have lidt garn fra garnudsalg.dk denne gang og saa bliver det nok drops igen og hvis akseladens er godt, saa lidt derfra igen. Jeg vil gerne have noget ordentligt til de faa, gode ting, jeg gerne vil haekle til os :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 27, 2015 Tak piger :kiss Min lokale garn shop er desværre lukket så det er jo rart at høre hvad andre er glade for. Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 27, 2015 garnudsalg.dk strikkenyheder.dk impaz.dk Generelt surfer jeg lidt efter hvor jeg kan få det garn jeg er interesseret i til den bedste pris. Garnstudios hjemmeside viser fint hvor man kan få deres garner billigst... Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 27, 2015 Mohair, det lyder lækkert :) Novicen her er dog ikke helt stærk i hvad den betegnelse dækker over? Det er får ikke? Hvad kan det? Er det varmt, blødt, holdbart eller hvordan? Jeg strikker rigtig meget i alpaka-silke fra Du Store Alpakka - uj uj det er lækkert :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 27, 2015 Jeg køber hos terapi hobby eller yarnfreak. Terapi hobby har række op og ned med garn og har også en hjemmeside - den er pænt oldschool og man bestiller vistnok via mail. Men det er billigt og jeg bor 5 min fra den fysiske butik Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 27, 2015 Mohair, det lyder lækkert :) Novicen her er dog ikke helt stærk i hvad den betegnelse dækker over? Det er får ikke? Hvad kan det? Er det varmt, blødt, holdbart eller hvordan? Jeg strikker rigtig meget i alpaka-silke fra Du Store Alpakka - uj uj det er lækkert :) Det er tynd super blød uld (fra får - ja). Det er luftigt men stadig varmt hvis man strikker 2 tråde på store pinde.Havde faktisk overvejet om det skulle være alpakka/silke i stedet... Havde for en del år siden strkket et sjal/tørklæde til min svigerinde og nu er det slidt op og hun ønsker sig et nyt. Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 28, 2015 Strikkenyheder plejer at være billige :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 28, 2015 Strikkenyheder plejer at være billige :) :super tak! Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 30, 2015 Jeg køber primært hos CaMaRose.dk og tusindfrydcph.dk Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 30, 2015 Ih det er farligt med så mange lækre sider. .. Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 30, 2018 Jeg bruger roskilde garn og Yarno.dk som har billigt garn for tiden. De er dejlig lokale og meget gode priser. Share this post Link to post Share on other sites