Alura

Smalltalk - juni 2016

45 indlæg i dette emne

Smalltalk er vist generelt en af de mest brugte overalt her på BK, så det tænker jeg at vi skal have. Så nu venter jeg bare på, at der kommer andre med junitermin og smalltalker med mig :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Håber jeg kommer og smalltalker snart :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har netop fået konstateret ved en blodprøve at jeg er gravid. (Fertilitets behandling)

Det er så vildt, 6 års "kamp" er slut. Jeg kan stadig ikke helt forstå det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber jeg kommer og smalltalker snart :)

 

Det håber jeg også rigtig meget søde :kiss Jeg holder alle fingre krydset for dig :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har netop fået konstateret ved en blodprøve at jeg er gravid. (Fertilitets behandling)

Det er så vildt, 6 års "kamp" er slut. Jeg kan stadig ikke helt forstå det.

 

Kæmpe stort tillykke :loveshower Hvor er det fantastisk, at det endelig er lykkedes :yay 

 

Jeg forstår det heller ikke selv og at jeg ikke føler mig gravid, hjælper heller ikke på sagen :D Men vi har da heldigvis en del måneder endnu, til at få det til at synke ind :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg melder mig til noget smalltalk her :yiepie

 

Har testet positiv de sidste par dage ... en svag streg, men den kan ses i strakt arm :kuller

SÅ ja, jeg er vist gravid ... har umiddelbart termin 12.06 så er 4+4 i dag .. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe stort tillykke :loveshower Hvor er det fantastisk, at det endelig er lykkedes :yay

Jeg forstår det heller ikke selv og at jeg ikke føler mig gravid, hjælper heller ikke på sagen :D Men vi har da heldigvis en del måneder endnu, til at få det til at synke ind :)

Jah mon ikke at det nok skal gå op for os.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg melder mig til noget smalltalk her :yiepie

Har testet positiv de sidste par dage ... en svag streg, men den kan ses i strakt arm :kuller

SÅ ja, jeg er vist gravid ... har umiddelbart termin 12.06 så er 4+4 i dag .. :loveshower

Velkommen til :)

Og stort tillykke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :)

Og stort tillykke.

 

Tak ..

Og tillykke til dig også :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg melder mig til noget smalltalk her :yiepie

 

Har testet positiv de sidste par dage ... en svag streg, men den kan ses i strakt arm :kuller

SÅ ja, jeg er vist gravid ... har umiddelbart termin 12.06 så er 4+4 i dag .. :loveshower

 

Ihh, stort tillykke :loveshower Jeg håber på, at der gemmer sig en lille krudtugle af en dreng derinde (jævnfør din præsentation) :kuller

 

Hvor gamle er de respektive storesøstre? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh, stort tillykke :loveshower Jeg håber på, at der gemmer sig en lille krudtugle af en dreng derinde (jævnfør din præsentation) :kuller

Hvor gamle er de respektive storesøstre? :)

Den ældste bliver 6 om 3 uger og den yngste bliver 4 om 4 uger... Så det bliver lidt godt med et sommervarmen :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jah mon ikke at det nok skal gå op for os.

 

Jo det tror jeg :) Jeg er ret sikker på at jeg havde det man kalder en anembryonisk graviditet sidste gang, for ved scanning på 6+0 lignede jeg en, der kun var 4+2 og der var ingen blommesæk. Altså udvikles der ikke noget foster, men moderkagen kan alligevel fortsætte med at vokse i noget tid, fordi kroppen ikke opdager, at der er gået noget galt. Mine tests blev da også ved med at blive tydeligere, nok fordi hCG er blevet ved at stige, som følge at den fortsat voksende moderkage. Det tog min krop lidt tid at finde ud af, at der var noget galt, men den endte da heldigvis med selv at finde ud af det til sidst alligevel og jeg havde en SA på 7+1.

 

Så lige nu har jeg det nok sådan, så ja ja, det er meget fint at jeg er gravid (og laver da også rigtig flotte og ekstremt tydelige tests denne gang), men jeg skal altså se både blommesæk og hjerteblink, før jeg tror sådan helt 100 % på det. Eller tror på at det varer ved i hvert fald :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den ældste bliver 6 om 3 uger og den yngste bliver 4 om 4 uger... Så det bliver lidt godt med et sommervarmen :-)

 

Så må den store lige være startet i skole i år ikke? Og ja, sommerbørn er skønne - siger hende, der selv har fødselsdag i juni :blush :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så må den store lige være startet i skole i år ikke? Og ja, sommerbørn er skønne - siger hende, der selv har fødselsdag i juni :blush :D

Hun startede i glidende overgang i april... Men jo, hun går i 0. Klasse (Store unger- godt mødrene ikke bliver ældre :-D)

Vi har 90% af familien der har fødselsdag fra august -februar... Og det er både min og kærestens familie... Vi har ingen i juni/juli... Så må indrømme at det bliver en dejlig forandring

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun startede i glidende overgang i april... Men jo, hun går i 0. Klasse (Store unger- godt mødrene ikke bliver ældre :-D)

Vi har 90% af familien der har fødselsdag fra august -februar... Og det er både min og kærestens familie... Vi har ingen i juni/juli... Så må indrømme at det bliver en dejlig forandring

 

Spændende, håber at hun er faldet godt til der :) I min familie har/havde vi faktisk rigtig mange fødselsdage i forsommeren, især i juni, men bortset fra mig har de fleste været blandt mine bedsteforældre og deres generation. Men jeg har altid selv syntes at min fødselsdag var helt perfekt, fordi der var præcis et halvt år mellem den og jul på begge sider, det syntes jeg var rart som barn, så var glæderne fordelt lidt ligeligt ud på året :D Dejligt for jer, at I nu får mulighed for at fordele fødselsdagene lidt ud på året så :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende, håber at hun er faldet godt til der :) I min familie har/havde vi faktisk rigtig mange fødselsdage i forsommeren, især i juni, men bortset fra mig har de fleste været blandt mine bedsteforældre og deres generation. Men jeg har altid selv syntes at min fødselsdag var helt perfekt, fordi der var præcis et halvt år mellem den og jul på begge sider, det syntes jeg var rart som barn, så var glæderne fordelt lidt ligeligt ud på året :D Dejligt for jer, at I nu får mulighed for at fordele fødselsdagene lidt ud på året så :)

 

haha ja ... det kan jeg godt forstå med fødselsdagen .. Jeg er selv fra januar, men det har nu været rart nok at man bare har kunne sige at man ønsker sig det man ikke fik til jul :yay

 

Hun klarer det fint nok ... hjernen fejler bestemt ingenting, men det er svært at vænne sig til så mange børn og at man ikke må snakke hele tiden :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har netop fået konstateret ved en blodprøve at jeg er gravid. (Fertilitets behandling)

Det er så vildt, 6 års "kamp" er slut. Jeg kan stadig ikke helt forstå det.

Er rigtig glad på dine vegne, det lyder som en MEGET hård omgang - og jeg kan sagtens forstå det er svært at tro, men den er god nok - du skal være nogens mor  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været på apoteket i dag og købt vitaminer, meget mærkelig følelse at have den dér bøtte liggende i tasken.. Og min dreng (som er 6 år og var med) spurgte:

 

"Mor, hvorfor skal du have flere vitaminpiller end dem vi har derhjemme?" - hehe, han spørger hele tiden hvornår han får en lillesøster/-bror :wub  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

haha ja ... det kan jeg godt forstå med fødselsdagen .. Jeg er selv fra januar, men det har nu været rart nok at man bare har kunne sige at man ønsker sig det man ikke fik til jul :yay

 

Hun klarer det fint nok ... hjernen fejler bestemt ingenting, men det er svært at vænne sig til så mange børn og at man ikke må snakke hele tiden :D

 

Ja det er selvfølgelig også en fordel :D Og så er fødselsdag og januarudsalg sikkert heller ikke en dårlig kombination ;) 

 

Ja det er jo lidt af en omvæltning at skulle starte i noget nyt. Jeg syntes selv at det var overvældende, dengang jeg skulle starte i skole. Især fordi jeg indtil da ikke havde været særlig meget i institution, så jeg skulle også vænne mig til, at der pludselig var mange børn at forholde sig til dagligt. Men det lyder som om, at hun er kvik og nok skal falde til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været på apoteket i dag og købt vitaminer, meget mærkelig følelse at have den dér bøtte liggende i tasken.. Og min dreng (som er 6 år og var med) spurgte:

 

"Mor, hvorfor skal du have flere vitaminpiller end dem vi har derhjemme?" - hehe, han spørger hele tiden hvornår han får en lillesøster/-bror :wub  

 

Årh, det bliver da bare rigtig dejligt at skulle dele med ham så :kuller Har I snakket om, hvornår I vil fortælle ham det? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor jeg glæder mig til at blive skannet D. 28. Oktober, jeg kan slet ikke forstå det. Jeg tjekker billederne af mine tests engang i mellem, bare lige for at se om det nu også er rigtigt nok.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor jeg glæder mig til at blive skannet D. 28. Oktober, jeg kan slet ikke forstå det. Jeg tjekker billederne af mine tests engang i mellem, bare lige for at se om det nu også er rigtigt nok.

 

Hehe, sådan har jeg det også. Sidder jævnligt og kigger test-billeder. Tror at det bliver mere virkeligt, så snart man har været til scanning og har set liv :) Skal jeg skrive dig på scanningslisten med den 28.?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, sådan har jeg det også. Sidder jævnligt og kigger test-billeder. Tror at det bliver mere virkeligt, så snart man har været til scanning og har set liv :) Skal jeg skrive dig på scanningslisten med den 28.?

Det må du gerne. Når den skanning er overstået så er jeg "normal" gravid. Og forløbet hos fertilitetsklinikken er afsluttet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det må du gerne. Når den skanning er overstået så er jeg "normal" gravid. Og forløbet hos fertilitetsklinikken er afsluttet.

 

Det bliver da en dejlig milepæl at nå, tænker jeg :) Måske med lidt blandende følelser af så at skulle 'stå på egne ben' måske, men alligevel rar? Jeg skriver dig på; ved du hvor langt du vil være henne til den tid, for så skriver jeg det også?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bliver da en dejlig milepæl at nå, tænker jeg :) Måske med lidt blandende følelser af så at skulle 'stå på egne ben' måske, men alligevel rar? Jeg skriver dig på; ved du hvor langt du vil være henne til den tid, for så skriver jeg det også?

Jeg vil være 7+5 den dag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER