Pippi

Hvordan fungerer det der behandling?

57 indlæg i dette emne

Endnu engang tak :-) Jeg glæder mig til tidlig scanning og håber at jeg når frem til den dato! (19.11)

Prøver at sætte billeder ind...

Den nederste test er taget imorges, den øverst er om eftermiddag igår

http://imgur.com/a/fE52L

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Endnu engang tak :-) Jeg glæder mig til tidlig scanning og håber at jeg når frem til den dato! (19.11)

Prøver at sætte billeder ind...

Den nederste test er taget imorges, den øverst er om eftermiddag igår

http://imgur.com/a/fE52L

Der er da en rigtig fin udvikling :yay

Ååååhhhh, hvor jeg hepper! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor ser set bare godt ud :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Flot udvikling! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er I sikre? Tror I det er godt nok? Jeg er så vanvittigt bange og priser mig lykkelig for mit nye arbejde og min datter, så jeg ikke konstant havner i en spiral, hvor jeg er bange for at miste hvert øjeblik... Jeg bliver nok aldrig god til at være gravid :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er I sikre? Tror I det er godt nok? Jeg er så vanvittigt bange og priser mig lykkelig for mit nye arbejde og min datter, så jeg ikke konstant havner i en spiral, hvor jeg er bange for at miste hvert øjeblik... Jeg bliver nok aldrig god til at være gravid :-(

 

Jeg tror at hvis man har mistet før, så er det utroligt svært at få ro... Jeg bliver heller aldrig god til at være gravid - især ikke i første trimester, der fylder frygten for meget. Der er lige nogle gode uger der efter man begynder at mærke liv hver dag indtil man bare bliver tung og stor, men ellers... ;) 

 

Jeg håber at de næste ca. 36 uger kommer til at gå stærkt og uden komplikationer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER