Marmik

Hjælp til bryllup

6 indlæg i dette emne

Ja , sagen er den at min mand og jeg skal til bryllup i december.

Vi har aldrig været til bryllup før, og af alle tidspunkter på året , så om vinteren. 

Hvad har man overhovedet på til et bryllup? :D

 

Jeg har en ide om jeg gerne vil have kjole på (for første gang siden min konfirmation og 2 gang i mit liv!) , men skal den være kort/lang? er der regler for den slags? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis det er kirkebryllup er der vidst nok nogle gamle regler for hvad man må have på... Mener det er langt i kirken og kort til fest... Men er ikke sikker... Men i dag bestemmer man selv...;)

Hvad angår hvad man har på til et bryllup, kommer det an på hvad brudeparret har lagt op til? Stort bryllup a la suppe steg is, eller mindre og mere casual bryllup? Hvis det er det store bryllup kan du sagtens stadse dig ud, er det mindre ville jeg vælge noget mere afslappet - men kjole er stadig en mulighed. Når nu det er vinter kan du godt have lang kjole på, men det kan også være en kort. Og så evt nogle lidt varmere strømpebukser. ;) og evt en sjælevarmer - og frakke til udendørs...

Der er mange muligheder. :) men jeg synes især det skal tage udgangspunkt i hvad brudeparret lægger op til. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis det er kirkebryllup er der vidst nok nogle gamle regler for hvad man må have på... Mener det er langt i kirken og kort til fest... Men er ikke sikker... Men i dag bestemmer man selv...;)

Hvad angår hvad man har på til et bryllup, kommer det an på hvad brudeparret har lagt op til? Stort bryllup a la suppe steg is, eller mindre og mere casual bryllup? Hvis det er det store bryllup kan du sagtens stadse dig ud, er det mindre ville jeg vælge noget mere afslappet - men kjole er stadig en mulighed. Når nu det er vinter kan du godt have lang kjole på, men det kan også være en kort. Og så evt nogle lidt varmere strømpebukser. ;) og evt en sjælevarmer - og frakke til udendørs...

Der er mange muligheder. :) men jeg synes især det skal tage udgangspunkt i hvad brudeparret lægger op til. :)

Det er i kirke og bagefter i forsamlingshus med det hele. Så nok en blanding. Ikke vildt fint men nok mere traditionelle forhold. Normalt er jeg mere til jeans, en flot top, høje hæle og en blazer. Men kan man godt have det på til bryllup?

Nu skriver jeg kan man.. ja jeg kan jo bare tage det på og så må de tage mig som jeg er. Men vil da også gerne passe til selskabet jo. Hehe. Men altså der er ingen dresscode eller lignende og ikke noget tema. Så fint er det ikke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ellers kan du jo spørge brudeparret hvad de ville synes om det.. :)

Jeg selv kunne ikke finde på at tage jeans på til et bryllup (men jeg elsker også at stadse mig ud, så jeg ville jo bruge lejligheden på det ;))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeans er et no go i min verden, men jeg synes pæne sorte bukser der ville kune matche habit/blaseren er ok at have på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay tak piger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER