Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag? Vol. 2

4,011 indlæg i dette emne

Manden der har sendt en besked om en lønforhøjelse og en bonus :) han har ikke fået lønforhøjelse i alle de år vi har været sammen ved de to andre steder han har arbejdet, og har ikke engang arbejder det sted han er nu i et år :) så nu venter vi og ser om dagen ikke skal sluttes af med en fødsel også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At mit underliv er tip top og clearet af lægen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke! Det er altså fedt at få det skidt afleveret! Skal du forsvare, eller bliver det "bare" bedømt skriftligt?

Ja det er virkelig en lettelse. Det er bare en skriftlig bedømmelse. Jeg kunne godt have valgt et mundtligt forsvsr, men det ville komme til at ligge lige oveni termin. Så det gav ikke så meget mening

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At mit underliv er tip top og clearet af lægen :D

Ha ha, det er sgu også meget rart :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Juleferie!!!! :jul1: :jul2: :jul3: :jul4: :jul5: :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg beklagede mig i går over forkert levering på en vare jeg havde bestilt. Nu er den rigtige så kommet, under 24 timer efter jeg skrev og beklagede mig - det er sku da god service. I den er en pakkepose og en returlabel til den forkerte vare, så er det faktisk også til at overskue. :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg beklagede mig i går over forkert levering på en vare jeg havde bestilt. Nu er den rigtige så kommet, under 24 timer efter jeg skrev og beklagede mig - det er sku da god service. I den er en pakkepose og en returlabel til den forkerte vare, så er det faktisk også til at overskue. :super

:super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At skulle ind på kontoret :) At turen så er lidt anstrengende og anledningen ikke den fedeste er så en anden sag :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min Ingerpige er blevet så godt som frisk, og at vi havde en super hyggelig tur ind til byen :loveshower Pigetur ftw! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En kæmpe appelsin. Og at Melissa ringede og fortalte hun har afleveret sin SRP opgave og var rimeligt godt tilfreds/håbefuld. Og så hyggesnakkede vi ellers en hel time om alvorlige og fjollede emner og alt muligt.  :biglove Min store pige er altså blevet sådan en klog og følsom og sjov ung dame.

 

OG nu er det weekend. Og det er snart jul og jeg stresser slet ikke (se bare?!)  :rolleyes

 

  :jul2:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Juleferie!!!! :jul1: :jul2: :jul3: :jul4: :jul5: :D

:ditto :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine forældre :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit graviditetsbillede taget af Little Angels by Medine er med i en konkurrence om årets billede!

Hvis I følger hende på fb eller ser konkurrencen, må I meget gerne like og kommentere mit billede :D

Edit: det er mig i den blå kjole :D ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit graviditetsbillede taget af Little Angels by Medine er med i en konkurrence om årets billede!

Hvis I følger hende på fb eller ser konkurrencen, må I meget gerne like og kommentere mit billede :D

 

Link ?? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit graviditetsbillede taget af Little Angels by Medine er med i en konkurrence om årets billede!

Hvis I følger hende på fb eller ser konkurrencen, må I meget gerne like og kommentere mit billede :D

Det er også bare vanvittig smukt. Smider et like efter det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Det er også bare vanvittig smukt. Smider et like efter det :)

Taak :) (både likes og kommentarer tæller tilsammen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilken et er dit billede?

Det i den blå kjole :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Det i den blå kjole :)

Der er mange i blå kjole :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Mit graviditetsbillede taget af Little Angels by Medine er med i en konkurrence om årets billede!

Hvis I følger hende på fb eller ser konkurrencen, må I meget gerne like og kommentere mit billede :D

Edit: det er mig i den blå kjole :D ;)

Du er så smuk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak piger, I er søde!

Blå og hvid :D Havde slet ik set, at så mange havde blå kjole blå ;) :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.